Jepajepa.. Tässä samalla kun oon ihan rehellisesti sanottuna kehittyny älynä muusikin säveltämisessä, niin on myös tuottamisen pareneminen tullut prioriteettilistalla roimasti ylös. hikiset demot on tarpeeksi hyviä kun niitä kaupataan eteenpäin. Joku muu saa stressata soundit ym. kohdilleen, mutta kyllä jostain syystä on intohimoa saada hyvä saundi ihan omin avuin. Siksipä tämmönen kysymys.. Risto Asikainenhan on kunnostautunut poppimoguli, joka ei osaa juuri mitään hyvin?! :) Mutta silti kaikki työ, jolta löytyy Nylon Beatin - Kevytlinja biisi niin kertokaas mulle että mitä toimenpiteitä pitää tehdä saadakseen ennen kertsiä oleva kitara-slide soundi aikaiseksi.. Puhun stereokuvasta. Ketään ei kiinnosta.. tiedän. Jos sattuu olemaan kiinnostusta kuulostella tuo kohta biisistä ja reportoimaan omat diagnoosit, niin kiitän. |
Risto Asikainenhan on kunnostautunut poppimoguli, joka ei osaa juuri mitään hyvin?! :) Niinhän mies sanoo. Mulla on varhaisin elävä muistikuva Asikaisesta samalta treenikämpältä kun hän oli Kaija Kokkola City Bandin /Steel Cityn (myöh. paremmin tunnettu nimellä Kaija Koo) kitaristina, ja se bändihän soitti nuoteista ja tarkkaan, ei siinä kai turha soittaja olis pärjännyt. Bassossa oli muistaakseni Puppe Strandberg. Tosin tuo "vähättely" taisi olla huumoria? |
Tosin tuo "vähättely" taisi olla huumoria? kyy.. Onhan se Ammattilainen isolla A:lla. :) Mutta ite asiaan. Mutta kyllähän tuon tajuaa, että kahelta kanavalta sama skepa-ääni tulee, mutta miksaus tapa, miten saadaan noin upea stereokuva? Sitä en oo vielä käsittäny. Mutta alanpas kokeilemaan lonkalta.. Eiköhän se sieltä löydy.... ...joskus. |