Pacifig 02.03.2005 22:20:40 | |
---|
Laittaiskohan kamat myyntiin... |
vapauskauppias 02.03.2005 23:29:32 | |
---|
Kokemusta ei ole, mutta ihan mielenkiintoiselta näyttää. Paljonkos tuommoinen maksaa? Voipi olla, että tuo on ylihinnoiteltu, signature malli kun on. Oletko jo tuotteistettu? |
Simbe 03.03.2005 13:21:23 | |
---|
Dikkaan kaverin tyylistä ni jos vaikka lottovoiton sais ja ostais virpan Manu itse käyttää tuossa virvelissään Ludwigin valuvanteita, koska Yamahalla ei ollut tarpeeksi paksua mallia. Black Beautyhan tuossakin oli esikuvana. Hyviä virveleitä ovat molemmat, mutta jos hinnat ovat edes melkein samaa tasoa, niin päätyisin itse Ludwigiin. Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass. |
Magetsu 08.03.2005 10:36:46 | |
---|
nimim. "guido"_lla taitaa olla tollanen... Itse haluaisin kyllä kokeilla wecklin ja jimbon snareja. Späng ' Läng |
TAMAS 12.03.2005 13:10:13 | |
---|
Taman ja Ludarin virpat on hyviä. itelläni on taman royalstar ja olen kokenut hyväksi |
anttitk 12.03.2005 17:16:02 | |
---|
Taman ja Ludarin virpat on hyviä. höh, kyllähän se A-sarjan mersukin oli joka testissä katollaan, vaikka mersu onkin. ;) rökk´nröll. |
ddrum54 12.03.2005 17:28:52 | |
---|
höh, kyllähän se A-sarjan mersukin oli joka testissä katollaan, vaikka mersu onkin. Mitäs se mersu tähän liittyy? Sitäpaitsi katolleen sen sai vain ruotsalaiset. 2`n 4 |
Mitäs se mersu tähän liittyy? Sitäpaitsi katolleen sen sai vain ruotsalaiset. Ehkä sitä, että aloittaja kysyy kokemuksia tietystä Yamaha-merkkisestä signature-virvelistä, ja vastaus on, että Taman ja Ludwigin virvelit ovat hyviä, vaikka niitäkin löytyy aloittelijamalleista huippuvehkeisiin. Kalamies#16 >-)))> |
anttitk 13.03.2005 15:07:56 | |
---|
Mitäs se mersu tähän liittyy? Sitäpaitsi katolleen sen sai vain ruotsalaiset. kyllä, se liittyy tähän täsmälleen yhtä paljon kun taman ja ludarin virpat. Mersuja pidetään usein hyvinä, niinkun ovatkin, mutta on niilläkin paskempia sarjoja ja karvalakkimalleja. Miten tämä sitten liittyy vaikkapa tamaan?hmm.... hmmm.... Tarvi silti hernettä nenään ottaa. Kunhan mainitsin hitusen toisin sanoen, että onpahan sitä tamalla ja ludarillakin paskoja snareja. got it? rökk´nröll. |
ddrum54 13.03.2005 16:26:40 | |
---|
No joo, ainoa virhe siinä oli se "joka testissä", muuten kyllä asiallinen kommentti. : ) 2`n 4 |