Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Roots »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Link Wray
1 2 3
willie
10.03.2005 17:37:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Diggailettekos Link Wrayta ?
 
Itse löysin uudestaan Link Wrayn jokin aika sitten. Varsinkin "There´s Good Rocking Tonight 1957-65" ja "Early Recordings" ovat mainioita levyjä kaikessa rupisuudessaan !
 
Myös Robert Gordonin kanssa tehdyt rock/rockabilly -jutut on hauskoja.
Rockabilly
10.03.2005 21:19:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyypi myöntää että diggailen kyllä. Löytyy tuo Original Swan Recordings tuosta hyllystä ja onpahan ihan loistavaa menoa. Ja on myös muutama Gordonin levy missä Linkki on mukana.
 
Let's get ready to RUMBLE!
reijoteppo
10.03.2005 21:31:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeah. Linksteri on kova jamppa.
 
Hesrock
10.03.2005 21:46:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tottakai! Tuli muuten jonku 22-pistepirkon versio Rumblesta olikohan eilen 1:llä tai 2:lla, oli aika dadaa se homma. Ruble loistava biisi mut ne veti aika perseelleen sen homman...
 
Artist
10.03.2005 22:06:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tottakai! Tuli muuten jonku 22-pistepirkon versio Rumblesta olikohan eilen 1:llä tai 2:lla, oli aika dadaa se homma. Ruble loistava biisi mut ne veti aika perseelleen sen homman...
 
Höö, hyvin ovat aina Rumblen soittaneet, tuossa tv-esityksessä nyt eivät vaan näyttäneet kovin innostuneilta vetämään sitä.
 
Link Wrayhin ei ole tullut valitettavasti tuota Rumble biisiä enempää perehdyttyä. Pitäisi.
 
duane
10.03.2005 22:19:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Linkström on ihan kurko äijä! Musa on rupisuudessaan aivan mieletöntä. Mulla on joku Rhino-kokoelma ja lissäkin voisi jossain vaiheessa hankkia...
 
Roudarikin on ihminen.
weelie
11.03.2005 09:57:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joku 70-luvun bootlegi mulla oli. Hauskaa ja rupista juu.
 
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
Meisseli
11.03.2005 10:12:22
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi 22-pistepirkon juttu oli kova! Tuskin siinä vaan joittenkin 12 v tyttöjen eessä YLE:n kanavalaa keskellä pävivää kitaroita poltellaan.. Mahtava nähä antti tuiskujen lisäksi joskus töllöstä tollasta.
 
Mull' on rytmi veressä, ja housut jalassa! www.strangefruitband.net
Veikko
11.03.2005 10:17:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tottakai! Tuli muuten jonku 22-pistepirkon versio Rumblesta olikohan eilen 1:llä tai 2:lla, oli aika dadaa se homma. Ruble loistava biisi mut ne veti aika perseelleen sen homman...
 
Hyvin ne sen veti. Pirkot on tyylikäs orkka, joka ansaitsisi oman keskustelunsa tänne rootspalstallekin.
 
Ripurapu - Rairai
Hesrock
12.03.2005 13:39:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi 22-pistepirkon juttu oli kova! Tuskin siinä vaan joittenkin 12 v tyttöjen eessä YLE:n kanavalaa keskellä pävivää kitaroita poltellaan.. Mahtava nähä antti tuiskujen lisäksi joskus töllöstä tollasta.
 
Oli se nyt tottakai mukava kun tulee kunnon musaa telkkarista eikä mitää Tuiskuja, ei vaan kolahtanu mulle mut ei se nyt niin viturallaan ollu mut ois aina voinu vetää paremmin. Jotain oli tällä koneella jotain 22 pistepirkon biisejä, soittaako ne jotai bluesia je rokkia ja tämmöstä. sain ainakin tommosen kuvan kun katsoin sen ohjelman sillon
 
sormunen
12.03.2005 18:49:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotain oli tällä koneella jotain 22 pistepirkon biisejä, soittaako ne jotai bluesia je rokkia ja tämmöstä.
 
Joo ei. Mut ne ei myöskään postimerkkeile eivätkä soita essex strato -kopioilla eivätkä new soundeilla paitsi jos huvittaa.
 
Hesrock
12.03.2005 19:23:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo ei. Mut ne ei myöskään postimerkkeile eivätkä soita essex strato -kopioilla eivätkä new soundeilla paitsi jos huvittaa.
 
Saan kai mä soittaa niillä vermeillä mitä mulla on? En oo mitää sanonu et ois huono bändi toi pistepirkko, jos nyt tuosta vedit herneen nenään :D
 
reijoteppo
12.03.2005 22:39:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sormunen se jo tälläkin palstalla rehdista vaan jo paskoo housuihinsa.hhehe... siitä vaan....
 
sormunen
12.03.2005 23:23:03 (muokattu 12.03.2005 23:26:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sormunen se jo tälläkin palstalla rehdista vaan jo paskoo housuihinsa.hhehe... siitä vaan....
 
Tä?
 
Sly: Saan kai mä soittaa niillä vermeillä mitä mulla on?
 
Luonnollisesti. Tällä ns. rootspuolella on vaan usein tollasta ihmeellistä postimerkkeilyä ilmassa. Mutta toi avainjuttu oli mulla kyllä "paitsi jos huvittaa".
 
willie
13.03.2005 06:07:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No ni. Hitto kun nää topicit menee aina tällaseks off-topiceiksi tai paskanjauhamiseksi.
bluesman
15.03.2005 16:40:24 (muokattu 15.03.2005 16:49:14)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No ni. Hitto kun nää topicit menee aina tällaseks off-topiceiksi tai paskanjauhamiseksi.
 
relaa,man;))..ei ne maata kaada.
-ootsä jo tän tsekannut:robert gordon & danny gatton live (the humbler)?
 
ps.unohtu vielä mainita että helvatan hyvä versio Rumble:sta on tehnyt axslinger mr.Sameli Rajala & Backstrokes.
Löytynee ehkä heidän mp3 sivuilta mikseri.net.???
 
Viritä itsesi,- Älä kitaraa. J.LESKINEN ja HIGH STUCK ARE WIT TO!
reijoteppo
15.03.2005 17:24:20 (muokattu 15.03.2005 20:47:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

relaa,man;))..ei ne maata kaada.
-ootsä jo tän tsekannut:robert gordon & danny gatton live (the humbler)?
 
ps.unohtu vielä mainita että helvatan hyvä versio Rumble:sta on tehnyt axslinger mr.Sameli Rajala & Backstrokes.
Löytynee ehkä heidän mp3 sivuilta mikseri.net.???

 
Ei löyry.. ;) Pian ilmestyvältä levyltä kylläkin.... ;)
 
rheinone
20.04.2005 12:49:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-ootsä jo tän tsekannut:robert gordon & danny gatton live (the humbler)?
 
Helvetin kova plätty, mulla oli se kirjastosta taannoin lainassa. Olen kysellyt stadin levykaupoista, mutta ovat myyneet ei-oota Fennica Recordsia myöten. Mistä tän löytäis?
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
El Condor
20.04.2005 13:25:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helvetin kova plätty, mulla oli se kirjastosta taannoin lainassa. Olen kysellyt stadin levykaupoista, mutta ovat myyneet ei-oota Fennica Recordsia myöten. Mistä tän löytäis?
 
Minä olen tilannut omani Porin Jungle Recordsista, sieltä saattaisi kannattaa kysellä. Niillä on ollut siellä myös Gordonin ja Wrayn "Wild wild women" -nimistä livelättyä.
 
Moni luulee trumpetinsoittoa tekniikkalajiksi, mutta kyllä se on voimalaji.
Rock n
20.04.2005 15:41:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä olen tilannut omani Porin Jungle Recordsista, sieltä saattaisi kannattaa kysellä. Niillä on ollut siellä myös Gordonin ja Wrayn "Wild wild women" -nimistä livelättyä.
 
http://www.junglerecords.fi/
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «