Demostudio 11.03.2005 12:40:43 | |
---|
|
aivokuolio 11.03.2005 19:48:28 | |
---|
Eikai... kukaan... oikeasti... laita... biisille... tuollaista... nimeä... eihän? mustan huoneen testi. |
novo 11.03.2005 23:13:30 | |
---|
Eikai... kukaan... oikeasti... laita... biisille... tuollaista... nimeä... eihän? jos esim kuuntelit sen niin voitko kertoa onko parempaa vaihtoehtoa? :D voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
ÄsJii 11.03.2005 23:14:25 | |
---|
hyvin veditte jyvät bändikisassa. |
Juha86 11.03.2005 23:15:49 | |
---|
Tää oli aika jees. Kertsi varsinkin oli hyvä, ja kyllähän noi Peikkotyttö, takkutukka -lyriikat aika hyvin istuu biisiin =) Innostuinpa lataamaan koko teidän mikserissä jaossa olevan tuotannon, kun ei mulla ollut kuin nuo Näin tänään ja Anssi -biisit ennestään. Ei löytynyt vielä niiden veroisia kipaleita, mutta Suunta ja Vastaan olivat kovia. Varsinkin jälkimmäisestä pidin todella. You and me, we will be
part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream... |
tänksiä vua kommenteista...kisasta en tiiä mutta tuossaha tuo o lauantaina ensi viikolla finaali, sillo katellaan mihi rahkeet riittää...kyllä noi vanhat biisit o aika nihkeitä, ei livenä palijo soitella...ns uusia biisejä o aikas paljonnii ja niitäki o demotettu, mutta laulut o vedetty kipeenä ym, saa nähdä kehtaako niitä paljon jakoon laittaa...kannattaa tuota mikseriä tsekkailla välillä, saatan saada välillä luvan laittaa sinne jotakin mikä on ns harvinaista herkkua...nii ja Peikkotytön nimeksi levylle tulee PPTT. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
L.Ruoska 19.03.2005 14:01:44 | |
---|
Kuuntelin mikseristä sen Neo-jutun myös. Se pätkä oli paljon parempi, tää on sellasta Tyrävyö-meininkiä. |
novo 20.03.2005 18:23:34 | |
---|
Kuuntelin mikseristä sen Neo-jutun myös. Se pätkä oli paljon parempi, tää on sellasta Tyrävyö-meininkiä. luulen, että olen vahvasti samaa mieltä joten kiitos kommentista :D oli kyllä molemmat viisut silti hauskaa vetää taas livenä viikonloppuna ja jopa kolme kertaa. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |