Aihe: Rankin/sekopäisin hemmo rockin historiassa
1 2 3 4 58 9 10 11 1214 15 16 17 18
Penasol
06.10.2004 14:40:26

Hyvältä vaikuttanut topic osoittautuikin aika tylsäksi.
Porukka lateli nimiä vain ja jäi epäselväksi, miksi kukakin on sekopäinen ja rankka. Minulla kun tuo rock- homma ei ole kovin hyvin selvillä en voi tietää edes mitä Nikki Sixx on tehnyt, mutta olisi mukava tietää!
"Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana."
Feggy
06.10.2004 15:09:49 (muokattu 11.03.2005 21:54:47)

Sekopäisyys ei ole sama asia kuin rankkuus.

Edit. Kari Peitsamo.
Less is more.
WahWah
06.10.2004 19:15:32 (muokattu 06.10.2004 19:19:40)
Ei se niin sekopäistä oo ,mutta kuitenkin aika siistiä kun Nikki Sixx saa sydänkohtauksen vedettyään liika kokkelia ,herää sairaalassa henkiin ja kävelee kotiinsa. Siellä hän huomaa telkkarissa uutisen jossa julistetaan ,että Nikki Sixx on kuollut ja jättää puhelinvastaajaan viestin "Nikki tässä ,en voi nyt vastata ,koska olen kuollut" ja alkaa vetämään huumeita.

Ja tekee vielä tuosta sen Kickstart My Heart biisin.........
"We're just a battery for hire with a guitar fire ready and aimed at you" AC DC - For Those About To Rock (We Salute You)
Sarko
29.11.2004 12:40:06
GG Allin
Iggy Pop
Nikki Sixx
This is not a test of powers.
jetrotulli
11.03.2005 14:39:11
No mulle tuli kans Moon heti otsikon luettuani mieleen. Sit on semmonen heppu kun GG Allin, jonka tempauksista joskus luin ja aika hurjalta vaikutti, vaikken just nyt muista mitä kaikkia niitä oli.

Joo, poliisit tuli keikalle pidättämään sitä, mutat ei ne viittinytkään sitten koskea kun mies oli yltä päältä paskassa.
jetrotulli
11.03.2005 14:54:01
Okei oli sekin aika sekopää, mutta kyllä esimerkiksi Ozzy lyö sekopäisyydellään Nickin niin kuin herra on itse myöntänytkin.

Mitä sekopäistä Ozzy on tehnyt? Laittanut keittoon sukkia ja huumeita, purrut pikkueläimiltä päitä irti... Ei toi nyt kauheen erikoista mun mielestä ole.
SuperJeesus
11.03.2005 15:02:59 (muokattu 11.03.2005 15:05:44)
Mitä sekopäistä Ozzy on tehnyt? Laittanut keittoon sukkia ja huumeita, purrut pikkueläimiltä päitä irti...
...puukottanut 7-vuotiaana tätinsä kissan, yrittänyt tappaa itsensä 11-vuotiaana, oli 16-17 vuotiaana murtovaras ja joutui vankilaan missä hänet yritettiin raiskata, vetänyt kokkelia sun muuta PALJON, ampui entisen perheensä kaikki (n.15) kissat, live-esiintymisiin kuului ennen sisälmyksien ja ruhojen heitteleminen yleisöön (nykyään korvattu vedellä) ja yrittänyt tappaa Sharonin.
Nämä muistan tällä hetkellä.
HUOM! Yllä oleva teksti esittää asiat kärjistäen, eikä ole edes totta.
Artist
11.03.2005 17:01:16
Monestikohan tässä threadissä on mainittu Nikki Sixx? Laskelmoiva ja pinnallinen kuvaavat ko. herraa paremmin kuin sekopäinen ja rankka. Olkoonkin, että Sixx on joskus huumeita vetänyt. Mutta niinhän on helvetin moni muukin eikä siinä sinällään mitään rankkaa ole.

Iggy Pop on rankka ja sekopäinen (ainakin oli ennen). Lukekaapa esimerkiksi Please Kill Me -kirja, siinä on muutama hyvä maininta Iggy Popin lavamaneereista, jotka olivat melkoisen rankkoja.

ps. meen tänään juomaan viinaa ja hyppimään alasti ulkona ja tekemään kaikkea tyhmää. Oonx vähän rankka ja sekopäinen?
Guitar Hero
11.03.2005 17:53:29
Eikä kukaan mainitse sitä, et Moon ajo nakeissa Oman kuljettajansa päälle, joka tietysti kuoli saamiinsa vammoihin. Ja eihän Moonilla tietenkään ollu ajokorttii. Kuten ei muuten Keith Richardsillakaa. Keef ol myös melkoinen setä. Aikanaan.
Net, kun on kuornevia. Ovat välillisesti roipsautettuja keesoja.
jetrotulli
11.03.2005 21:29:33
...puukottanut 7-vuotiaana tätinsä kissan, yrittänyt tappaa itsensä 11-vuotiaana, oli 16-17 vuotiaana murtovaras ja joutui vankilaan missä hänet yritettiin raiskata, vetänyt kokkelia sun muuta PALJON, ampui entisen perheensä kaikki (n.15) kissat, live-esiintymisiin kuului ennen sisälmyksien ja ruhojen heitteleminen yleisöön (nykyään korvattu vedellä) ja yrittänyt tappaa Sharonin.

Hmmm... Nykyään se on vähän rauhottunut?
kimmo
11.03.2005 22:14:55
Eiköhän se ollut GG Allin.
scribbling
12.03.2005 01:22:07
"Keef ol myös melkoinen setä. Aikanaan."

No joo, ehkä on saattanut Keith-sedästä vuodet viedä pahimman terän, mutta aika legenda äijä on. Ja kaikkein rankinta tässä ukossa on, että se on hengissä.
käsi
12.03.2005 10:11:00

ja jonkun hotellin aulassa tai edessä oli naiseksi pukeutuneena kussut lattialle/jalkakäytävälle jonka jälkeen nuoli oman kusensa pois. tämä tapahtui kemikaalien vaikutuksen alaisena
jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni
carlos
12.03.2005 21:18:24
Negativen Jonne!1!!1!!111!!!!1! Aika ranggaa ku TV lähti ikkunasta pihalle ja uusimman seiskan kannessa luki: Jonne riehui kännissä!
I can't hide but I can run for miles
...And Justice For All
12.03.2005 21:46:50
Keith Richards mun mielestä. Nuorempana siis.
Kun lukee sen huume yms. sekoiluista.
Suomen puolelta taas kaikkien rakastama Hulkon Antti...
© ...And Justice For All. Kaikki naiset pidätetään, muut saa mennä.
VR
12.03.2005 23:59:12
Negativen Jonne!1!!1!!111!!!!1! Aika ranggaa ku TV lähti ikkunasta pihalle ja uusimman seiskan kannessa luki: Jonne riehui kännissä!

JOOOO!!!!! Ja piirs viikset jollekki äijälle jossain taulussa!! Vähä kova jätkä!
Everything is not OK. R.I.P Dimebag
Henko
13.03.2005 20:55:56

Eiköhän se ollut GG Allin.

True king of rock'n'roll.
"Kyllä stratocaster on kitaroiden les paul".
...And Justice For All
13.03.2005 20:58:49
JOOOO!!!!! Ja piirs viikset jollekki äijälle jossain taulussa!! Vähä kova jätkä!

Mä en kyllä ymmärrä sitä Aaronin touhua. Tehään yks levy ja single. Sitten nousee kusi päähän ja leikitään Hanoi Rocksia ja laitetaan hotellihuoneita paskaks. Sitten itketään sitä kun ei oo rahaa maksaa niitä tauluja yms.
© ...And Justice For All.
Käyttäjätunnus
13.03.2005 23:18:44
Eikä kukaan mainitse sitä, et Moon ajo nakeissa Oman kuljettajansa päälle, joka tietysti kuoli saamiinsa vammoihin. Ja eihän Moonilla tietenkään ollu ajokorttii.

No onhan Moon nyt vaikka mitä tehnyt mutta tämä oli onnettomuus!
Jotain tälläistä tapahtui että joukko jotain ihme tyyppejä tuli potkimaan ym. Moonin autoa jolloin kuljettaja/henkivartija nousi autosta puolustamaan autoa ja sen matkustajia. Moon sitten hätäpäissään yritti ohjata auton pois ja jotenkin tämä henkivartija jäi alle. Näin minä olen ymmärtänyt asian...
"Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Frank Zappa
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)