Aihe: Hyviä elämäkerta/biografia/vastaavia kirjoja?
1 2
Mimi
19.02.2005 16:51:07
Suosittelen myöskin tuota Sheriffi McCoyta, on ihan pirun hyvä kirja. Jotkut mulle joskus suositteli Kurt Cobainin päiväkirjoja, mutta se opus oli mielestäni melkoisen tylsä ja sekavan oloinen, joku toinen voi pitää maailman parhaana eepoksena, kannattaa testata, pitäisi löytyä lähimmästä kirjastosta, kuin myös tuo McCoy. Ja kun tuosta Nancysta oli puhetta niin sen löytää suomalaisen kirjakaupan alesta hintaan 6,90... Saman puljun alelaarissa oli myös myös pari Elvis-kirjaa, en tarkemmin tutustunut, mutta luulisin että jonkinsortin elämäkerroista oli kyse, myös Nikulan Rauta-aika oli halvalla, tuli ostettua. Sitäkin voin suositella, hyvin koottu kirja... Kannataa käväistä kirjakauppojen alennusmyynneissä, niistä voi löytää vaikka mitä...
Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne"
Läpistö
12.03.2005 11:42:30

Suosittelen myöskin tuota Sheriffi McCoyta, on ihan pirun hyvä kirja.

Itse en taas tuosta oikein diggaillu. Kerto suunnilleen sen, että joka kaupungissa vedettiin maria jne. Mut toisaalta, onhan se varmaan totta ainakin :P
"Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo.
Mimi
12.03.2005 13:49:36
Itse en taas tuosta oikein diggaillu. Kerto suunnilleen sen, että joka kaupungissa vedettiin maria jne. Mut toisaalta, onhan se varmaan totta ainakin :P

Mulle se ainakin kerto todella paljon, vaikka totta tuokin, että huumeethan siinä aika isossa osassa liikkuu. Mutta myös paljon sellaista tietoa, mitä oli mielestäni mukava lukea. Silloin kun se luin, en juurikaan Hanoista mitään tiennyt, ja se olikin osasyy tuon lukemiseen. Mutta tuohan on taas aivan mielipidekysymys. Enkä minäkään Kurtin päiviksistä pitänyt (kuten jo mainitsin), mutta kyllä muut on sitä kehuneet...
Ihan HUONO! Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)