wizard86 11.03.2005 10:19:20 (muokattu 11.03.2005 10:20:04) | |
---|
|
moikki 11.03.2005 10:57:42 | |
---|
Kokeilin yks päivä tuota kustomia ja oli yllättävän hyvät rokkisaundit! Säröä siitä ei kamalan paljon lähde mutta rokkiin just sopivasti. Puhtaalla kanavalla en paljoa soitellut, sen että kokeilin. Ja ääntäkin lähtee aika paljon. Jos noista kahdesta pitää valita niin ottaisin ton kustomin. Rock like FUCK! |
gator 11.03.2005 11:57:54 | |
---|
Olen kerran kokeillut tuota Brian Mayn komboa ja voin rehellisesti sanoa että en tykännyt millin vertaa. En tuota minään buusterina ole kyllä kokeillut mutta taidatkin olla vaan himavahvaria ettimässä joten kustom, jos noista kahdesta on valittava. Microcube on tosin parempi. Eikös toi bm kombo ole lähinnä jokski etuskappaleeksi väsätty. Yksistään siinä on kyllä hemmetin paska riipivä soundi. Myynnissä elektroakustinen Landola JCE-20. Osta pois! |
Jouni Antero 11.03.2005 12:13:24 | |
---|
Kustomissa on hyvä soundi, mutta joku kai väitti sen etuasteputken olevan tinattu kiinni, josta en tykkää - vaikkei sitä ikuiseksi ole ajatellutkaan, niin nuo pikkuvahvistimet on usein yllättävän kestäviä. No ehkä sillä ei ole väliä ja kyseessä on siis kuulopuhe... Mulla on se Vox:in ihan perus Pathfinder 10, joka ei ole hassumpi sekään ja ennen kaikkea tosi hyvän näköinen - joka on etenkin vahvistimissa se kaikkein tärkein juttu!!!! Se on myös yllättävän kovaääninen ja sillä ehkä pärjäisi pikku jameissakin. |
Shaft 11.03.2005 12:30:02 | |
---|
Eikös toi bm kombo ole lähinnä jokski etuskappaleeksi väsätty. Yksistään siinä on kyllä hemmetin paska riipivä soundi. Ei. Soundia ei ole kai yritettykään saada kovin yleispäteväksi, vaan esikuvana on ollut Mayn alkuperäinen "Deacy amp". |
Kustomissa on hyvä soundi, mutta joku kai väitti sen etuasteputken olevan tinattu kiinni, josta en tykkää - vaikkei sitä ikuiseksi ole ajatellutkaan, niin nuo pikkuvahvistimet on usein yllättävän kestäviä. No ehkä sillä ei ole väliä ja kyseessä on siis kuulopuhe... Mulla on se Vox:in ihan perus Pathfinder 10, joka ei ole hassumpi sekään ja ennen kaikkea tosi hyvän näköinen - joka on etenkin vahvistimissa se kaikkein tärkein juttu!!!! Se on myös yllättävän kovaääninen ja sillä ehkä pärjäisi pikku jameissakin. Juu tota pathfinder kymppiäkin olen ajatellu. ja tais siitä olla viel se 15w?! ja se on kyl totta et toi kymppi on tosi nätti kuin myös se brian may malli.. Mulla vaan on sillai huono juttu etten pääse mihkään kokeileen noita vahvistimia. If you really love Les Paul kind Guitar you should go for Tokai.. |
wizard86 12.03.2005 11:28:30 (muokattu 12.03.2005 11:28:58) | |
---|
No entä sit kustom vai vox pathfinder 10? kumpi parempi If you really love Les Paul kind Guitar you should go for Tokai.. |
Niskamies 12.03.2005 11:29:48 | |
---|
Itse ottaisin Microcuben tosta hintaluokasta. Mutta jos vain mahdollista, niin säästäisin tohon voxin hintaan noin 70 lisää ja etsisin käytetyn Tech 21 Trademark 10:n. Meitsi on meshissä. |
Mustikkamuffinssi 12.03.2005 12:47:13 | |
---|
Myös Orangen CR15R on mainio. Suosittelen harkitsemaan sen, microcuben ja trademarkkiin säästämisen väliltä. "Ennen riitti kun nosteli painavia esineitä murahdellen. Nyt pitää nyppiä kulmakarvoja ja hankkia rintaimplantit" |
Hohhoijaa 12.03.2005 15:13:39 | |
---|
MicroCube. Parempi olla yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
jari 12.03.2005 15:57:57 | |
---|
peavey classic 20 kitara on lyömäsoitin |