DeWilde 09.01.2005 19:19:31 | |
---|
Minunkin mielestäni Plant on aivan mahtava laulaja. On vaikeaa kuvitella Zeppeliniä ilman häntä. Hevi on parhaimmillaankin paskinta. |
Paperilyhty 09.01.2005 21:39:28 | |
---|
Kyllä siellä on surkeita esityksiä niissä livejutuissa, joita olen kuullut. Bootlegeja tietenkin enimmäkseen -- Okei, eihän siinä mitään. Olen vain todella suuri Zeppelin-fani, joten oli pakko puolustaa Robertin kunniaa, haha! ;) Bootlegit kelpaisivat minullekin, kun omistan vain viralliset julkaisut. Mistä olet löytänyt? Netistäkö? Uskaltaako niitä ostaakaan? Minun mielestäni on vaan niin, että ääni ei tee vielä laulajaa, anta ainoastaan hienot lähtökohdat sen äänenkäytön harjoittamiselle. Onhan se niinkin. Niin, ja Bonham ja Jones ovat kuninkaita, siitä ei ole epäilystäkään. Siitä on varmaan kaikki samaa mieltä. Am I cursed, or am I blessed, I can't tell, oh yes - Jeff Buckley: Witches' Rave- |
sirdickyj 09.01.2005 22:11:56 (muokattu 09.01.2005 22:17:20) | |
---|
Bootlegit kelpaisivat minullekin, kun omistan vain viralliset julkaisut. Mistä olet löytänyt? Netistäkö? Uskaltaako niitä ostaakaan? No noista on kyllä TOSI kauan noista bootleg-ajoista, vinyyleitä oli yläaste- ja lukioaikana monella sällillä. Uskaltaa niitä, voihan tosiaan netistäkin löytyä. Juu, löytyy paljonkin, siis noita bootlegejä, joiden imuroiminen netistä on muuten ihan o.k., sellaiseksihan ne on tarkoitettukin, bootlegeista ei kannata maksaa kun rahat menee asiattomiin taskuihin. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Flash 10.01.2005 08:13:09 | |
---|
bootlegeista ei kannata maksaa kun rahat menee asiattomiin taskuihin. Jep, näin on. Bootlegit on tarkoitettu vaihdeltaviksi. Myyjät ovat mulkvisteja. Jos toisella ei ole mitään vaihdettavaa, niin blank&postage meininki toimii ainakin Neil Young piireissä... There Is A Light That Never Goes Out |
Angus 10.01.2005 08:44:28 | |
---|
Jep, näin on. Bootlegit on tarkoitettu vaihdeltaviksi. Myyjät ovat mulkvisteja. Jos toisella ei ole mitään vaihdettavaa, niin blank&postage meininki toimii ainakin Neil Young piireissä... Jep, toimii se blank&postage meininki muissakin piireissä, mukavalle tyypille löytyy varmasti aina auttajia. Kuten sanoit, bootlegit ovat mielestäni täysin "by the fans, for the fans"-kamaa, vaikka tosin keräilyn vuoksi tulee bootleggejä osteltuakin, mutta ei se silti tarkoita etteikö niiden tekeminen myyntitarkoituksiin olisi täysin perseestä. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Ain't no fun waiting round for the new AC/DC album! |
Hot RedX 04.02.2005 10:45:13 | |
---|
henk. kohtainen suosikkikappaleenne zeppeliineiltä. Minun suosikkini on HEARTBREAKER!! Niin minunkin! |
biibob 04.02.2005 11:51:33 | |
---|
Niin minunkin! Ainahan se on hyvä, että led zeppelinistä jutellaan(koska se on vaan paras bändi); mutta tämä oli kieltämättä aika turha kommentti nostamaan parin kuukauden vanha aihe ylös. Ei millään pahalla. Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
reino 04.02.2005 11:55:40 | |
---|
JEe jee. No Quarter on yksi hienoimmista biiseistä minkä tiedän. Vitut sano Vatanen |
J_Mantyla 04.02.2005 12:40:35 | |
---|
JEe jee. No Quarter on yksi hienoimmista biiseistä minkä tiedän. Etenkin live-versio Song Remains The Samelta ... Vastuunsiirrolla onnistuu käsienpesu alta aikayksikön |
eljohnny 06.02.2005 18:08:35 | |
---|
Etenkin live-versio Song Remains The Samelta Koko albumi on vallan mahtavaa kuunneltavaa. Venyttely on kaiken A ja O. |
Paperilyhty 06.02.2005 20:26:28 | |
---|
Ainahan se on hyvä, että led zeppelinistä jutellaan(koska se on vaan paras bändi); mutta tämä oli kieltämättä aika turha kommentti nostamaan parin kuukauden vanha aihe ylös. Ei millään pahalla. Samaa mieltä, mutta kummasti tähän keskusteluun aina kertyy viestejä, kun tämä otetaan esille. Onnistuin muuten vihdoinkin löytämään todella hienon Physical Graffiti - vinyylireplican eräästä levykaupasta ja olin todella innoissani. Sitten kotona paljastuikin karmea totuus: sainkin kaksi ykköslevyä, enkä ollenkaan kakkosta. Hmph. Ei muuta kuin lähettämään levy takaisin kauppaan. Tosin PG:ssäni oli myös kolmesti sama kansilipare niiden cd-koteloiden sisällä. Oli kyllä hienoja ne muutkin vinyylejä jäljittelevät cd:t. In Through The Out Doorkin niissä pahvikansissa, ja Houses Of The Holyssa se erillinen "etiketti" - melkein niin hienon näköisiä kuin cd-levyt vain voi olla. Vaikkakin näyttivät ne myös vähän tyhmiltä, koska eivät kuitenkaan olleet aitoja. Mikään ei voita vanhaa kunnon vinyyliä, mutta niiden hankintamahdollisuudet kun on rajalliset, niin ei voi mitään. Am I cursed, or am I blessed, I can't tell, oh yes - Jeff Buckley: Witches' Rave- |
Sunrise 12.03.2005 00:46:51 | |
---|
Mun mielestä Zeppelinin hehkutus on ihan turhaa. Niitten musa on varmaan heidän aikanaan ollut todella mullistavaa. Mutta se on jotenkin todella tylsää, niitten saundikin on ihan jostain. Ei oo munaa yhtää. Pari ihan ok biisiä löytyy. Ja Jimmy Pagea arvostetaan ihan liikaa. Jannu on ihan törkeen yliarvostettu. Metal Up Your Ass! |
biibob 12.03.2005 01:16:06 | |
---|
Mun mielestä Zeppelinin hehkutus on ihan turhaa. Niitten musa on varmaan heidän aikanaan ollut todella mullistavaa. Mutta se on jotenkin todella tylsää, niitten saundikin on ihan jostain. Ei oo munaa yhtää. Pari ihan ok biisiä löytyy. Ja Jimmy Pagea arvostetaan ihan liikaa. Jannu on ihan törkeen yliarvostettu. Ei pidä ollenaan paikkaansa. Led zeppelin on yhä maailman paras bändi. Kuinkas paljon olet sattunut kuuntelemaan kyseistä bändiä, kun noin suoralta kädeltä tyrmäät? Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
kingdom 12.03.2005 01:39:47 | |
---|
On se kumma että mielipideasioista aina kiistellään. Mutta annan kummiskin pienen vihjeen. Jos munaa ei oo vielä löytynyt niin kannattaa kuunnella How The West Was Wonin Heartbreaker tähän alkuun. ACARDIA ETSII LAULAJAA KUOPIOSTA! |
Sunrise 12.03.2005 08:45:19 | |
---|
On se kumma että mielipideasioista aina kiistellään. Mutta annan kummiskin pienen vihjeen. Jos munaa ei oo vielä löytynyt niin kannattaa kuunnella How The West Was Wonin Heartbreaker tähän alkuun. Niitten biisit on tosi kesyjä, verrataan vaikka Deep Purpleen. Deep Purple kuulostaa heviltä verrattuna Zeppeliniin. Niillä on ihan liikaa kikkailua cleanilla, tulee mieleen joku psykedeelinen proge. Ja se Plant. Se ei kuullosta mun mielestä hyvältä rock laulajalta. Metal Up Your Ass! |
Flash 12.03.2005 09:44:45 | |
---|
Niitten biisit on tosi kesyjä, verrataan vaikka Deep Purpleen. Deep Purple kuulostaa heviltä verrattuna Zeppeliniin. Niillä on ihan liikaa kikkailua cleanilla, tulee mieleen joku psykedeelinen proge. Olipas hauska kirjoitus. :) Onko kaiken pakko olla aina niin heviä?? There Is A Light That Never Goes Out |
willie 12.03.2005 10:55:16 | |
---|
Mun mielestä Zeppelinin hehkutus on ihan turhaa. Niitten musa on varmaan heidän aikanaan ollut todella mullistavaa. Mutta se on jotenkin todella tylsää, niitten saundikin on ihan jostain. Ei oo munaa yhtää. Tää on selvä provokaatio. Täytyy olla todella palikka kirjoittaja, jos sanoo, että "saundikin on ihan jostain, ei ole munaa." Nekin, jotka eivät pidä Zepistä niinkään paljon kuin minä, myöntävät, että saundia ja munaa todella on. Jimmy Pagea arvostetaan ihan liikaa. Jannu on ihan törkeen yliarvostettu. Millä tavalla yliarvostettu ja minkä mittapuun tai ansioiden mukaan ? Kiitos. |
Sunrise 12.03.2005 10:57:00 | |
---|
Olipas hauska kirjoitus. :) Onko kaiken pakko olla aina niin heviä?? Todella usein näkee Led Zeppelinin olevan jossain Top 10 heavy / hardrock listoilla. Aivan naurettavaa, ne ei ees soita hardrockia, saatika heviä...haha. Metal Up Your Ass! |
Millä tavalla yliarvostettu ja minkä mittapuun tai ansioiden mukaan ? Kiitos. Kyllähän se soittaa osaa, ei siinä mitään. Mutta mun korviin se kuulostaa aika "box playeriltä", kaikki niin samanlaista. Eikä sen soolotkaan ole kovinkaan kummoisia. Esim. Eric Clapton kusettaa sen mennen tullen. Page listataan aina parhaimpien / eniten vaikutusta antaneiden kitaristien joukkoon. Mutta mulle on epäselvää, että mitä tää jannu oikein kehitti tai keksi. Metal Up Your Ass! |
Guitar Hero 12.03.2005 12:22:17 (muokattu 12.03.2005 12:32:42) | |
---|
Minunkin mielestäni Plant on aivan mahtava laulaja. On vaikeaa kuvitella Zeppeliniä ilman häntä. hmm, ja sit joku POP-lehti väitti Plantin ottaneen vaikutteita 13th floor elevatorsin Roky "keuhkot" Eriksonilta. Toisaalta, saattaa jutus olla perääki. Kuunnelkaa vaikka You're gonna miss me babe, yhtyeen Psychedelic sounds.. albumilta Ainii, ja zeppelin on rautaa - tietysti. Tai siis ainakin ekat neljä levyy. NiinQ ooh Net, kun on kuornevia. Ovat välillisesti roipsautettuja keesoja. |