Mosse0 03.03.2005 14:22:46 | |
---|
Huomenna, huomenna. Huomenna se tapahtuu. Huomenna Eppu Normaali, Suomen paras bändi ikinä, saapuu Kouvolan jäähalliin konsertoimaan!! MINULLA ON SINNE VARATTU PAIKKALIPUT!! Kukaan muu varannut paikkoja Eppujen kiertueel?ta |
Mr. Mustard 03.03.2005 22:31:12 | |
---|
Huomenna, huomenna. Huomenna se tapahtuu. Huomenna Eppu Normaali, Suomen paras bändi ikinä, saapuu Kouvolan jäähalliin konsertoimaan!! MINULLA ON SINNE VARATTU PAIKKALIPUT!! Kukaan muu varannut paikkoja Eppujen kiertueel?ta Mulla on myös liput Kouvolan keikalle! "Life is what happens to you while you´re busy making other plans" - John Lennon. |
Mr. Mustard 05.03.2005 09:53:13 | |
---|
Ainakin seuraavat biisit kuultiin Kouvolassa: Murheellisten laulujen maa Tahroja paperilla Nyt reppu jupiset riimisi rupiset Voi kuinka me sinua kaivataan Kun olet poissa Kitara, taivas ja tähdet Linnunradan laidalla Nuori poika Hipit rautaa Akun tehdas Urheiluhullu Baarikärpänen Pimeyden tango Jee jee Vihreän joen rannalla Puhtoinen lähiöni Joka päivä ja joka ikinen yö Pidetään ikävää Hiljaa huomiseen Sadan vuoden päästäkin Olin vain tuuli Ei sankariainesta Lajinsa viimeinen Suolaista sadetta Kitara ja kivääri? Bob Dylan Hyvä keikka! "Life is what happens to you while you´re busy making other plans" - John Lennon. |
Mosse0 05.03.2005 15:04:00 | |
---|
Oli ihan prkleen kova! Syrjä pomppi lavalla kuin parikymppiset, kahden ja puolen tunnin setin! |
Roger 09.03.2005 00:40:00 | |
---|
Huomenna (tai siis kellon mukaan tänään) Eppujen keikalle Jyväskylä Paviljonkiin. Beelzebub has a devil put aside for me, for me, for me |
vantage 09.03.2005 08:22:01 | |
---|
Ainakin seuraavat biisit kuultiin Kouvolassa: Hyvä keikka! Toivottavasti yhtä loistava keikka tulee olemaan paviljongissa tänään! En ole koskaan nähnyt eppuja, edes telkkarista. En tiedä yhtään millanen livebändi, joten todella innolla odotetaan... Well...
IHKK #5 |
Jack_J 10.03.2005 11:23:37 | |
---|
Pirun hyvinhän nuo veti Jyväskylässäkin. Kovin oli energistä meininkiä voin vanhoillakin miehillä. Torvinen oli ihan fiiliksissä ja tosissaan Marttikin hyppi kuin nuoret miehet. Ja ihan mieletön hittikimarahan tuo keikka oli. Ei kyllä tainnut piisiä löytyä jossa ei voinu mukana laulaa... |
Roger 10.03.2005 11:45:26 | |
---|
Jälkitunnelmia Jyväskylä Paviljonki... ...ensimmäinen fiilis kun tulin paikalle, oli se että "tästä on punkki kaukana." Kaikki oli viimeisen päälle hyvin järjestettyä, ihmiset hiimalivat pikkutakeissaan ja siemailivat punaviinä ja olutta ja joka toisella roikkui kaulassaan VIP(!?!) passi. Firmat olivat ostaneet työntekijöilleen 60e:n hintaisen vippipassin jolla sai jotain sapuskaa ennen keikkaa ja heille oli varattu baarista oma karsina jossa tosin ei ollut kuin pari hassua ihmista (johtuisikohan siitä ettei sieltä nähnyt lavalle...) ja sen jälkeen olittin niin veriimporantpersionia, että... No totuttuun tapaani otin hallin parhaan paikan, miksaustiskin edestä keskeltä lavaa. Hienon kattauksen olivat tehtaanpojat väsänneet. PA-oli huippuluokkaa ja valoja laskujeni mukaan nelisenkymmentä liikkuvaa, eikä ainoatakaan par-kannua. Lavan takana oli videotaulu, joka oli niin matalalla että jäi harmillisesti soittokamojen taakse ja lavan molemminpuolin oli videoscreenit (liian pienet sanon minä). Ulkomusiikilliset asiat olivat siis todella hyvin kunnossa, ehkä liiankin hyvässä... Hieman ennen keikkaa esitetyt mainosfilmit huvittivat, siinä määrin että mietin onkohan biisien välissäkin mainoskatkoja... Keikan alkufilmi oli taattua eppunormaali-huumoria. (opetus: tajuttomankin torvisen saa hereille heiluttamalla persreikää nenän edessä). Tämän jälkeen lavalle asteli hyväntuulisen oloinen orkesteri. Ensiveisuna oli uuden levyn Hiljaa huomiseen. Keikka sisälti kolmisenkymmentä biisiä. Mukana olivat tietenkin kaikki suurimmat hitit, varsin monta uuden levyn biisiä (olisikohan ollut viisi tai kuusi) sekä mieltä lämmittäviä, harvemmin esitettyjä veisuja kuten: Minun aurinkolasit, Kitara ja kivääri, Bob Dylan, Taivaassa perseet tervataan ja Diggaan itseäni. Sen verran tiukassa iskussa bändi oli ettei rahastuksen makua ollut sentin vertaa. Yleisö kuitenkaan ei ollut yhtä iskussa, lukuunottamatta edessäni joravaa tosieppufania (noin 50v naishenkilö), joka ei varmasti tänään muista keikasta mitään, sen verran soseessa oli... Keskiviikko-ilta rajoitti ihmisten humahakuista juomista ja näin ollen myös latisti ehkä hieman tunnelmaa, mutta Eput tarjosivat rahoille täyden vastineen. 2,5 tuntia soittoa ja 32 biisiä. Siinä on nuoremmille esimerkkiä. Beelzebub has a devil put aside for me, for me, for me |
methäläene 11.03.2005 10:45:56 (muokattu 11.03.2005 10:47:24) | |
---|
Tampereen klubilla oli mahtava keikka eilen. Tunnelma oli erittäin intiimi. Kappaleet eivät olleet ihan samat kuin tossa yllä olevassa listassa, mutta en jaksa alkaa niitä nyt luettelemaan. ..."iki-läikkä"-kiljua.. se oli aina kosteena yhestä kohtaa... |
Tämän jälkeen lavalle asteli hyväntuulisen oloinen orkesteri. Ensiveisuna oli uuden levyn Hiljaa huomiseen. Keikka sisälti kolmisenkymmentä biisiä. Mukana olivat tietenkin kaikki suurimmat hitit, varsin monta uuden levyn biisiä (olisikohan ollut viisi tai kuusi) sekä mieltä lämmittäviä, harvemmin esitettyjä veisuja kuten: Minun aurinkolasit, Kitara ja kivääri, Bob Dylan, Taivaassa perseet tervataan ja Diggaan itseäni. Sen verran tiukassa iskussa bändi oli ettei rahastuksen makua ollut sentin vertaa. Yleisö kuitenkaan ei ollut yhtä iskussa, lukuunottamatta edessäni joravaa tosieppufania (noin 50v naishenkilö), joka ei varmasti tänään muista keikasta mitään, sen verran soseessa oli... Keskiviikko-ilta rajoitti ihmisten humahakuista juomista ja näin ollen myös latisti ehkä hieman tunnelmaa, mutta Eput tarjosivat rahoille täyden vastineen. 2,5 tuntia soittoa ja 32 biisiä. Siinä on nuoremmille esimerkkiä. Tämä kiteytti lähimain allekirjoittaneenkin ajatukset. Todella komean keikan vetivät. Oli ensimäinen Eppu-keikkani. Meinasi "Voi kuinka me sinua kaivataan" aikana tulla tippa linssiin ja Martin karjaisu oli "kevyt" shokki. Todellakin esimerkkiä nuoremmille. "Paa vattalles, röhnö! Mä tarviin sua!" -vanttera |