Safga 11.03.2005 22:37:07 | |
---|
Juu itekkin suosin Turun Super ostista - hemmetin hyvä paikka ja hinnatkin on kohdallaaan. Itse en ole käynyt montaa kertaa F-musiikissa niin silloin sain ainakin hyvä palvelua. Noista hinnoista en tirdä sitten. Turun vertikaali on kyllä myös hyvä paikka... Pastilli?? |
tampereen musiikis on tosi kallista... kerran kun olin testaamassa peltejä... mulle vaan sanottiin et älä hiplaa niitä. :( |
temekallio 12.03.2005 18:48:18 | |
---|
Ehdottomasti kuitenkin maan paras soitinkauppa on Kajaanin Musiikki! Siellä homma toimii, hinnat on kohdallaan, eikä mikään ole este! Suosittelen! Sanoisin kyllä että en suosittele. En ole huonommassa ikinä käynyt. Hinnat eivät ole kohdallaan, eikä asiantuntemusta löydy. Soitan sitä mitä mieleen pälkähtää. |
Tuomari 12.03.2005 19:20:28 | |
---|
Epäilen että olis maan paras. Oletko käynyt Markun Musiikissa Nurmossa siinä on ehkä Suomen paras liike. . Komppaan! Myyjät osaa asiansa, tavaraa löytyy joka lähtöön ja hinnatkin ovat halvat! Ehdottomasti paras musiikkiliike missä minä oon käyny, kannattaa lähtee kauempaakin. Kun vaa vielä osaisi soittaa |
Mr. Morrow 12.03.2005 19:32:46 | |
---|
Sanoisin kyllä että en suosittele. En ole huonommassa ikinä käynyt. Hinnat eivät ole kohdallaan, eikä asiantuntemusta löydy. Älä ny paskaa jauha! En oo mistään saanu tavaraa niin halvalla, ku sieltä! Katos ny uudestaan. Omistajakin on vaihtunu hetki sitten. Koska viimeks oot siellä käyny? Heikoille voi olla liikaa kutsu Metallin, mut ei niille joita ohjaa vaisto soturin! |
temekallio 12.03.2005 20:46:43 (muokattu 12.03.2005 20:48:29) | |
---|
Älä ny paskaa jauha! En oo mistään saanu tavaraa niin halvalla, ku sieltä! Katos ny uudestaan. Omistajakin on vaihtunu hetki sitten. Koska viimeks oot siellä käyny? No tuossa viime keskiviikkona kävin. Totta että palvelu on kyllä parantunut uuden omistajan myötä, mutta muu ei näemmä. Edit: No ei kyllä palvelukaan, turhaa tässä lieventämään...roska mikä roska. Soitan sitä mitä mieleen pälkähtää. |