peetu 11.03.2005 19:13:48 | |
---|
Nyt siltä tuntuu taas se mut saa. Jaksa en enää ottaa askeltakaan. Kun yksinäisyys ottaa sydämen. On silloin yksin, tuntee sen merkityksen. Joka aamu kokoan itseni uudestaan. Muiden mukana juoksen kadun hulinaan. Toiset luotuja kulkemaan, toiset vain rakastamaan. Mitä jos en ole kumpaakaan. Joskus mietin mikä mut aina saa. Itsesääliin jälleen sukeltamaan. En haluaisi kulkea tietä, polkua yksinäisen. Päivät jälleen toisiaan toistaa, tunnen sen uudestaan. Särkynyt sydän ja murtunut mieli Kuka nostaa ylös taas, ylös taas. En tiedä minne kulkee tää tieni. Hiljaa kuljen vaan, kuljen vaan. Kuullut oon, elä vaan päivä kerrallaan. Mutta yksin ei jaksa, yksinäinen haaveilija. Ilta toisensa jälkeen kaatuu uudestaan. Ja saapuu pedot jälleen saaliinsa raatelemaan. |
peetu 11.03.2005 19:14:45 | |
---|
jeps eli kommentointia....kiitos |
Kliseistähän tämä on, mutta niinhän se vähän on, että monia ihmisiä koskettavat tärkeät asiat muotoutuvat kliseisiksi ajan kuluessa. Pidin tekstistä, pystyn löytämään itseni lyriikoistasi helvetin hyvin. You and me, we will be
part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream... |
Rocco_Longfella 12.03.2005 12:15:07 | |
---|
Tykkäsin. Ei minusta edes niin kovin kliseinenkään. + ----------------->8------ |
Mimi 12.03.2005 13:35:45 | |
---|
Kah, kun kerrankin eksyn tänne lyriikkapalstalle ihmettelemään niin täältä löytyy tämmöisiä loistavuuksia. Yksinkertainen, ehkä aika tavallinen, ja onhan tämä aihekin aika kulunut, mutta jotenkin tuo jäi pyörimään päähän. Yksinkertaisuudessaan todella koskettava. Ihmettelen vain, miten joku osaa pukea sanoiksi sen, mitä itse onnistun vain pyörittelemään sisälläni. Jos joskus saisi(/osaisi) purettua(/purkaa) itseään paperille, niin tuo voisi olla suoraan minusta... Ihan HUONO!
Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne" |
Nimismies 13.03.2005 15:52:04 | |
---|
Aihe on jokaiselle tärkeä, ja siksi tämä tuntuu monesta varsin omakohtaiselle. Minulle ei niinkään tipahtanut, sillä olen kuullut tämän hieman erilaisena jo kymmeniä kertoja. Eipä silti, tällaisellekin tekstityypille on tilauksensa. Minä en vain oikein jaksa näitä perusmelankolisia valitusvirsiä omasta elämästä, vaikka itsekin niitä aikanaan tein. "Komeita maalit eivät ole olleet, mutta tärkeitä siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi." - Bubi Wallenius |