mongoloidi 10.03.2005 13:42:10 | |
---|
Strapping Young Ladin biiseissä on suurimmassa osassa aika vauhdikkaat kompit ja fillit. Itse asiassa kaikki biisit missä Gene Hoglan soittaa rumpuja,on aika nopeeta rummutusta. --= I'm still a Spetsnaz! =-- |
miscage 10.03.2005 14:10:44 | |
---|
Jimmy Chamberlinia kelpaa kuunnella. Everlasting Gazen loppu on aika menoa. ...oliko tää muuten rajattu metalliin? Juostessa alasti pallit hakkaa reittä. |
Twist 10.03.2005 14:14:23 | |
---|
Pantera - Becoming Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004 |
Jormaz 10.03.2005 15:05:27 | |
---|
Kylhän se on tuo Sepulturan Territoryn intro. Teki aikanaan suuren vaikutuksen. In Goth We Trust! The 666 Club #4 |
unorthodox 11.03.2005 13:38:00 | |
---|
Noitahan vois listata varmaan sata, mutta nyt just tulee mieleen Borknagar - Resonance. |
Dzouney 11.03.2005 14:05:26 | |
---|
Listan ykköseksi singahtaa Symphony X:n Jason Rullo, biisin voi valita ite, on sen verta kova jamppa. Mainitaan nyt esim. vaikka Death of balance. Twilight in Olympoksen aikanen Tom Walling ansaitsee myös kehuja, esim. In the dragons den:in introsta, ihan legenda. :) DT:n Portnoy on kyllä kova, rumpujen soundi on vaan välillä aika kauhea. Great debate:n intro on kova! :) Opeth:in Martin Lopez:illa on myös aika vänkä tatsi. Hard to see the dark side is.. < ' ',> |
Mufasa 11.03.2005 16:31:31 | |
---|
Opethin Deliverance. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
Eddie 11.03.2005 17:00:10 | |
---|
Itse asiassa kaikki biisit missä Gene Hoglan soittaa rumpuja,on mahtavaa rummutusta. |
muulipetteri 11.03.2005 18:33:47 | |
---|
Kuunnelkaapa Toolin Grudge-biisi.Voi voi... Ja niin toi everlasting gaze on kans kova. |
J_Mantyla 11.03.2005 19:34:51 | |
---|
Mun mielestä ehdoton ykkönen on edesmenneen Cozy Powellin tyylinäyte Long Live Rock'n'Roll älppärin "täytebiisillä" Kill the King. mr. "Risto MustaLisä" kyllästyi kai bändiin kesken levyenteon ja potkaisi Dioa ja Cozya lukuunottamatta muut pihalle, ja soitti mm. ton Kill the Kingin Cozyn kanssa kaksin. Ritchie skitat ja basson, Cozy oman osuutensa. Ellette ole kyseistä raitaa huomioineet, kaivakaa esiin ja kuunnelkaa, etenkin rumpaleiden pitäisi olla suurin piirtein polvillaan ... ;) Vastuunsiirrolla onnistuu käsienpesu alta aikayksikön |
Bassolow 11.03.2005 20:22:17 | |
---|
Iron Maiden - The Prisoner Iron Maiden - Seventh Son of A Seventh Son Iron Maiden - Gangland Clive Burrin Maidenin tuotanto Kaikki Bill Wardin aikaiset Black Sabbathin biisit |
Twist 11.03.2005 20:22:33 | |
---|
.. Metallica - One .. Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004 |
Unworthy Knight 11.03.2005 21:22:16 | |
---|
Enhän minä tiedä rummuttelusta yhtään mittään, mutta kyllä tuo paljon jo kehutun Deathin rumpaleiden työskentely on niin nautittavaa lennokasta työskentelyä että ei siitä vaan pääse yli. Täälä onkin jo mainittu biisitkin aika hyvin, niin turhaampa minä niitä toistelemaan alan. "Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!"
-leka
K100#3 |
biibob 11.03.2005 21:35:37 | |
---|
En tiedä onko jo mainittu, mutta tässä on minun suosikkini: Led zeppelin moby dick. Raibown kill the kingissä on myös kova rumputyöskentely. Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
mongoloidi 11.03.2005 22:24:49 | |
---|
Itse asiassa kaikki biisit missä Gene Hoglan soittaa rumpuja,on mahtavaa rummutusta. Anteeksi,kirjotin sen väärin tossa aikasemmin... --= I'm still a Spetsnaz! =-- |
mongoloidi 11.03.2005 22:26:20 | |
---|
En tiedä onko jo mainittu, mutta tässä on minun suosikkini: Led zeppelin moby dick. Ja erityisesti siinä live-DVD:llä,missä se rumpusoolo kestää jotain 15 minuuttia. --= I'm still a Spetsnaz! =-- |
Itse asiassa kaikki biisit missä Gene Hoglan soittaa rumpuja,on aika mahtavaa rummutusta. No kyllä! Tietysti tähän voisi myös listata vaikka kuinka monta The Crownin biisiä, Saarenpää on aikamoisen killeri rumpaliksi, mutta tähän hetkeen ei tietenkään tule yhtään biisiä niiden tuotannosta joka olisi aivan törkiän hieno. Jos nyt on pakko jotain sanua, niin laitetaampas vaikka Death Metal Holocaust. Elämä on kurjaa ja juuri kun nostat päätäsi paskasta, vetää piru viikatteella |
Dzouney 11.03.2005 23:31:37 | |
---|
Ei herpana!, meinas unohtua: ! ! ! Virgil Donati ! ! ! Mm. Planet X:ssä vaikuttanut runmuttaja. Esim. Steve Vain 'Live at the Astoria, London'-DVD:llä vetäisee Incantations:in keskivaiheilla rumpusoolon.. *Au!* Siinä on tekniikka kohdallaan prkl! Hard to see the dark side is.. < ' ',> |
juici 11.03.2005 23:38:35 | |
---|
Ai niin. Impaled Nazarenen "Impotent Mankind":in intro ja koko muukin soitanta on heinoa. Reima Kellokoski jyrää. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
Timesby 12.03.2005 14:16:02 | |
---|
Tourniquetin Immunity Vector on ihan älytöntä rumputykitystä. Todella kova rumpubiisi. Microscopicilta löytyy muutenkin ihan hullua rummutusta. Esimerkiksi Scarlet Horrorissa Kirkpatrickki vetää aina väliin blastbiittiä (tjsp.) ja se toimii. Käsittämätön kaveri. "Vain pikkukaloilla on charmantti ote elämään." |