walopää 11.03.2005 17:37:54 (muokattu 11.03.2005 17:38:42) | |
---|
Ja rummut normaalisti... |
Spez 11.03.2005 17:44:05 | |
---|
"Istun taikka kävelen, perse laskee sävelen" - Basistiystäväni. |
Keke Urlaub 11.03.2005 17:44:57 | |
---|
Älä ihmeessä noin isolla rahalla mene tuollaista ostamaan. Aivan surkea hinta-laatusuhde. M.netin torilla oleva VHT:n Pittbull, 750e, on lukemani mukaan aivan kelpo peli. |
metallfan 11.03.2005 18:34:17 | |
---|
Unohda tommoset lelut, musamaailmasta ENGL Thunder 50 777e. Jaha onkos siellä semmonenki?? Kaks viikkoo sitten siellä ei ainakaan ollu. |
Sunrise 11.03.2005 18:54:48 | |
---|
Haluaisin tietää onko kellään kokemusta tosta combosta. Mielipiteet on vapaita ja vaihtoehtoja otetaan vastaan. Itsellä on nyt ESP-LTD Ec200qm ja marshallin mg15cdr vahvari. Siis etsin hevin soittoon sopivaa hyvää vahvaria tai comboa. Hintaluokka on alle 800e. http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … sn=c80fd06a3e0517c7ac7dc0dbe6005a81 Toi MG100nen kannattaa passata. Mulla oli vastaavanlainen combo, kyllä siitä gainia irtoo, mutta ei crunchia. Eli siinä ei oo munaa. Metal Up Your Ass! |
Ze Kink 11.03.2005 19:09:09 (muokattu 11.03.2005 19:10:11) | |
---|
Älä ihmeessä noin isolla rahalla mene tuollaista ostamaan. Aivan surkea hinta-laatusuhde. M.netin torilla oleva VHT:n Pittbull, 750e, on lukemani mukaan aivan kelpo peli. Pitbulli on ainakin ihan v*tun hyvä, ja tuo marsu on ihan v*tun p*ska. Osta se josta tykkäät enemmän :D Noita Thundereita Musamaailma tilaa pyydettäessä, muutoin siellä ei niitä näy. Ja Thunder on kyllä hyvä nuppi. Pitbull on kyllä varmaan parempi kuulemani mukaan. Eikös Arwella semmonen oo? E: Ts. Älä helvetissä osta mg-sarjan marsua, ne ovat huonoja. Nimim. omistin sellaisen kerran. |
walopää 11.03.2005 20:50:58 (muokattu 11.03.2005 21:15:38) | |
---|
Ja rummut normaalisti... |
Keke Urlaub 11.03.2005 21:16:36 | |
---|
|
Ovatko nuo hyviä vai myös huonoja? Line6- ja muuta mallintavaa kamaa ei kannata ostaa, ellei tiedä mitä on hankkimassa ja tarkalleen miksi sitä tarvitsee. Samanhintainen (käytetty) kahden saundin vahvistin voi palvella aivan riittävästi ja säilyttää myös arvonsa, jos (ensimmäisistä vahvareista puhuttaessa "kun") haluaa vaihtaa. Itse suosittelisin, että seurailet toria. Siellä liikkuu kuitenkin hyvin kaikenlaista kamaa. Ostat sieltä jonkin kohtuuhintaisen putkivermeen, jossa on saundi kohdallaan ja jota tietysti mielellään käyt vähän myyjän pakeilla testimässä. Kohtuuhinta on minusta yleensä enintään 70% uuden katu- eli käytännössä Thomann-hinnasta. Uuden ostaminen sokkona ja tietämättä mitä saa ja mitä tarvitsee palkitsee kuitenkin aika huonosti. Varsinkin tuota mallintavaa / halpistrankkuroinaa kun hankkii niin henkilökohtaisesti käyttöarvosta kannattaa olla varma. Jälleenmyyntiarvo on parin vuoden jälkeen joka tapauksessa aika surkea varsinkin mallintavissa. Tietty jos on liikaa rahaa, kannattaa ostaa kaikki ja kokeilla. Sitten tietää varmasti mitä kannatti ostaa ja mitä ei. Kirjoittaja vahvistaa itse kitarasignaalia Line6 Vetta II-nupilla ja on hyvinkin tyytyväinen. Varavahvistimina yksikanavainen täysputkinuppi + lisää mallinnusta ja trankkupäätteitä. "Uniikki unikorni olikin korni koni"
DISCLAIMER: en tiedä tästä asiasta mitään. |
Sunrise 11.03.2005 22:57:04 | |
---|
Metal Up Your Ass! |
Hannu H. 11.03.2005 23:45:13 | |
---|
"Well, you get the dumb instrument and you learn how to tune it and just learn to go from one thing to another." -Jimmy Page- |
BuzBuz 12.03.2005 08:25:29 | |
---|
Komppaan tässä kyllä. Vaikken engliä olekkaan testannut. Sen verta niitä on hypetetty (ja spideriä olen testannut). Minä myös Mikään ei ole mahdotonta, jotain ei vain pysty tekemään. |
Niknak 12.03.2005 11:51:21 | |
---|
Suosittelen myös Thunderia. Mulla on ollut tuo Thunderin nuppi parisen kuukautta ja siitä lähtee aivan upeat jytät. Itse tein tuota vahvarivertailua kanssa pitkään ja rajallisella budjetilla kaikenmaailman mallintavat jms. kiinnosti. Testien jälkeen päädyin Engl:n tuotteisiin ja en ole kyllä katunut. Hinta/laatu on kohdallaan. Efektit kannattaa hankkia erikseen. Nyt vaan säästän pikkuhiljaa Voimapalloon rahaa:) |
LassiÖ 12.03.2005 12:03:19 (muokattu 12.03.2005 12:04:09) | |
---|
joo, sanoisin myös että osta jokin putkivärkki. M-net torilta löytyy hyvinkin kohtuulliseen hintaan paljonkin parempia vehkeitä kun nuo sun ehdottamat. Edit: No jos mallintavaa halajat niin voithan ostaa tuon mun flextonen kröhöm |
Guitaristi 12.03.2005 13:51:10 | |
---|
Jos sulla noin iso budjetti on nii älä ihmeessä osta mitään trankkuvehkeitä. Osta se Englin Thunderi ja luulen että et tuu katumaan (ainakaan hypetyksen perusteella). http://www.levytukku.fi/KUVAT/namm7.JPG Roudarin unelma. Pastilli?? |
Arnett 13.03.2005 11:33:52 | |
---|
Ju, tuohon hintaluokkaan ehdottomasti joku putkipeli. |
Leper Messiah 13.03.2005 12:30:51 | |
---|
kyllä, ainakin combon perusteella marsun säröt eivät ole mitenkään hyvät, ei kannata noin paljoa siitä maksaa. 'Ah, I'd love to wear a rainbow every day,
And tell the world that everything's OK,
But I'll try to carry off a little darkness on my back, 'Till things are brighter, I'm the Man In Black.' Johnny Cash - Man In Black |
Twinkle 13.03.2005 15:17:42 | |
---|
Komppaan tässä kyllä. Vaikken engliä olekkaan testannut. Sen verta niitä on hypetetty... -- Hannu H. Minä Myös... -- BuzBuz Osta se Englin Thunderi ja luulen että et tuu katumaan (ainakaan hypetyksen perusteella). -- Guitaristi Huomatkaa hyvin empiirinen ja kokemuspohjainen pohja suosittelulle. |
Hannu H. 13.03.2005 16:13:32 | |
---|
Huomatkaa hyvin empiirinen ja kokemuspohjainen pohja suosittelulle. No jos olen marshallin valvestateja ja spideriä koittanut, niin enkös siltä pohjalta voi ihan hyvin engliä suositella. Nuo kaksi nimittäin ovat niin hirveän kuuloisia ainakin omaan korvaani, että thunder tuskin menee alle. Netti clippien perusteella thunder ihan pätevältä kuulostaa myös... "Well, you get the dumb instrument and you learn how to tune it and just learn to go from one thing to another." -Jimmy Page- |
Ze Kink 13.03.2005 16:17:39 | |
---|
Huomatkaa hyvin empiirinen ja kokemuspohjainen pohja suosittelulle. Noh, minä olen testannut noita Englejä sekä spidereitä ja marsuja, ja kyllä mun puolelta kaikki suositukset tuolle Englille. Screamerista pidin eniten, siitä lähti bluussit, rokit sekä mätöt, ja jopa jazzitkin kohtuu hyvin. En voi muutakuin suositella. |