Mika K 19.03.2003 12:10:08 | |
---|
Onkos kellään käyttökokemuksia kyseisestä kompurasta? |
askomiko 20.03.2003 18:06:06 | |
---|
Ensimmäinen hajosi kun putosi 30cm. Toinen hajosi ekaan patterinvaihtoon. Venääjän radiota voi kuunnella kun pistää tuon mukaan ketjuun. Hyvä peli siis. "Paskasta ei saa konvehtia" - Leila P. Makkonen |
hemmo 20.03.2003 19:30:05 | |
---|
Ensimmäinen hajosi kun putosi 30cm. Toinen hajosi ekaan patterinvaihtoon. Venääjän radiota voi kuunnella kun pistää tuon mukaan ketjuun. Hyvä peli siis. Erinomainen suositus. Mulle 3 kpl. Kamalistani ei mahdu tähän. |
monotone 20.03.2003 21:51:24 | |
---|
Ensimmäinen hajosi kun putosi 30cm. Toinen hajosi ekaan patterinvaihtoon. Venääjän radiota voi kuunnella kun pistää tuon mukaan ketjuun. Hyvä peli siis. Joo, ei edes tarvitse pudotella, kunhan laittaa piuhan paikalleen useammin kuin... noin seitsemän kertaa. Soundihan ei varsinaisesti ollut mitenkään toivoton. Paitsi jos vähensi kitarasta voluumia, sitten se alkoi "kompressoimaan" sellaisella hartaalla pierusoundilla. Prööt prööt! Prööt. If knowledge hangs around your neck like pearls instead of chains, you are a lucky man. |
Mika K 21.03.2003 19:12:46 | |
---|
Ensimmäinen hajosi kun putosi 30cm. Toinen hajosi ekaan patterinvaihtoon. Venääjän radiota voi kuunnella kun pistää tuon mukaan ketjuun. Hyvä peli siis. Ois varmaan kannattanu tsekata josko vaikka joku piuha/komponentti on irronnu tärskystä ennenkuin ostaa uuden. |
askomiko 21.03.2003 19:32:16 | |
---|
Ois varmaan kannattanu tsekata josko vaikka joku piuha/komponentti on irronnu tärskystä ennenkuin ostaa uuden. Mokomista tinarihveleistä ei ole korjattavaksi, kun piirilevyäkään ei saa koneesta irti. Vein sen siis kauppaan ja sain uuden. Kone ehti vanhentua kotona vain pari päivää.
"Paskasta ei saa konvehtia" - Leila P. Makkonen |
Jurza 22.03.2003 09:19:05 | |
---|
En kyllä menis rahojani pistämään niihin onnettomiin muovipurkkeihin. Parempi ostaa kerralla hyviä ja kestäviä purkkeja niin ei tartte sitten heti olla hommaamassa uusia. Kaveri osti sen rockyroad leslie-purkin ja on kyllä tosi huteran oloinen roju ja eikä ollut leslie-saundista tietoakaan, ainoa mitä saundiin tuli lisää oli hirvee kohina. Soitan 11-millisillä kielillä koska niistä irtoo munakkaat blues-saundit. |
En kyllä menis rahojani pistämään niihin onnettomiin muovipurkkeihin. Parempi ostaa kerralla hyviä ja kestäviä purkkeja niin ei tartte sitten heti olla hommaamassa uusia. Kaveri osti sen rockyroad leslie-purkin ja on kyllä tosi huteran oloinen roju ja eikä ollut leslie-saundista tietoakaan, ainoa mitä saundiin tuli lisää oli hirvee kohina. Minäpä olen mennyt. Jos noita mini-Danoja myytäisiin peltikuorissa, niin mä olen saletti että kävis kaupaksi kuin häkä. Pitää ostaa vain semmoinen pedaalilaatikko, niin pedaalit ois aina turvassa. Hip Hei. shitfuck inc. |
Antti1 22.03.2003 13:17:24 | |
---|
Pitää ostaa vain semmoinen pedaalilaatikko, niin pedaalit ois aina turvassa. Mulla on kanssa muutama tuollanen mini-dano. Pitäisi tehdä itse joku metallinen kotelo, mihin nuo kaikki saisi uudestaan asennettua. Siis ne muovihäkkyrät vittuun ja uutta koteloa. Eipä kukaan sitten tietäisi että halpiksia käyttelen.. :) Vihaan heitä, niitä, jotka sanovat: "Paperi on valkoinen." kääntämättä katsettaan. Vihakaan ei ole aitoa, en enää tiedä mikä on. -P. Karjalainen 2003 |