metropolit 09.02.2004 17:46:21 | |
---|
Millainen on tämä niin paljon hehkutettu ko. opus? Sen voisi vaikka tilata, jos joku saa minut vakuutettua sen laadusta. |
Gypsy 09.02.2004 18:37:19 | |
---|
Painakaa vaan sitä miinusta |
TheWickerMan 09.02.2004 19:05:46 | |
---|
Millainen on tämä niin paljon hehkutettu ko. opus? Sen voisi vaikka tilata, jos joku saa minut vakuutettua sen laadusta. Mulla on se lainassa ja ihan hyviä harjotuksia siinä on. "Vittu, kaikki on joskus aloittelioita" - Lord of the strings |
toxic 09.02.2004 19:14:05 | |
---|
EE toemi tuolta filedonkeysta lataaminen. Siis ne linkit o paskana. Siis linkin linkit. Siis ymmärsitkö. Siis... |
Gypsy 09.02.2004 19:27:09 (muokattu 09.02.2004 19:32:20) | |
---|
EE toemi tuolta filedonkeysta lataaminen. Ei kun ei tuolta filedonkeystä mitään voi ladata. Jos sulla on esim emule asennettuna, niin kun painaa sitä linkkiä tuolla filedonkeyssä, niin emule rupee lataan sitä. Testasin tota kun tässä on toi emule vaikka sillä ei mitään teekkään. Ei tainnu olla porukkaa jolla olis jaossa tota kirjaa ny. Painakaa vaan sitä miinusta |
toxic 09.02.2004 19:34:03 | |
---|
Testasin tota kun tässä on toi emule vaikka sillä ei mitään teekkään. Ei tainnu olla porukkaa jolla olis jaossa tota kirjaa ny. Eli se o iha paska! Poltetaan kirkko kostoksi! :-) |
Ze Kink 09.02.2004 20:34:24 | |
---|
Ostaminen, ostaminen. Itse ainakin ostin f-musiikista ja kyllähän se hyödyllinen kirja on. Suosittelen. Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta! |
Eddie 10.02.2004 08:00:18 | |
---|
Oli mulla kirjastosta lainassa. Ihan kivoja reenejä siinä on, jos olet tilumiehiä. "If you like metal, you´re my friend." |
Tanu 10.02.2004 13:27:37 | |
---|
Hyödyllinen kirja, vaikkei olisikaan tilumiehiä. Molempien käsien nopeus ja tarkkuus kasvoivat ainakin minulla silmissä kirjan ansiosta. Kirjassa on kolme osaa, joista ensimmäisessä on noita mekaanisia harjoituksia. Toisessa on jotain rytmijuttuja ja kolmannessa puhutaan luovuudesta ja soolotyylin kehittämisestä, mutten ole vielä ehtinyt selailla kuin ensimmäistä osaa, joten en ala antaa lausuntoja. Se siitä sitten. Saatanan tylsä peruspeelo. |
-Aleksi- 08.03.2005 13:57:52 | |
---|
Myydäänkö tätä tampereella? |
R.Cooley 08.03.2005 14:11:17 | |
---|
Kirjassa on hyviä tekniikka harjoituksia, niitä pitää vaan tahkoa kauan. Hyödyllinen kirja kieltämättä. Kannatan sen hankintaa vahvasti jokatyylin kitaristeille. |
Spez 08.03.2005 17:16:35 (muokattu 08.03.2005 17:17:35) | |
---|
Ei mitään tietoo. Mutta jos sulla on esim emule tai joku vastaava niin lataa se ja päätä ite. http://www.filedonkey.com/search.ht … a&media=All&requestby=emule Yllytä vain tekijänoikeusrikokseen, hyvähyvä.. Tilasin itse taannoin kyseisen oppaan Suomalaiseen Kirjakauppaan, ja olen ollut varsin tyytyväinen, toimivia ohjeita sekä harjoituksia. Toinen opus jota kehdannen suositella olisi Petruccin Rock Discipline, tuo tosin tulee videoiden ja kirjan muodossa. "Istun taikka kävelen, perse laskee sävelen" - Basistiystäväni. |
kimurantti1 08.03.2005 19:25:19 | |
---|
Hyviä harjoituksia. Suurin osa tosin sellaisia jotka rupeavat maistumaan puulta kuukauden jälkeen. Mutta kullä kun niitä sen kuukaudenkin jaksaa veivata ahkerasti, niin eiköhän tulosta synny. Metronomi on muusikon paras ystävä. |
Soma city ward 09.03.2005 09:03:19 | |
---|
Opit soittamaan kaikkien m.nettiläisten kovasti arvostaman Kirk Hammettin sooloja, koska mielestäni suurin osa kirjan lickeistä löytyy myös Kirkin sooloista. Että jos niitä tekniikka harjotuksia haluat niin voit yhtä hyvin soittaa Kirkin sooloja, jotka ainaskin miun mielestä on mielenkiintoisempia soittaa, ku Stetinan. Tosin Stetinan kirjojen teoria osuudet ovat hyvin selkeästi selostettuja ja ne ymmärtää kyllä jokainen, jos teoria kiinnostaa. Ilo ilman viinaa on teeskentelyä |
R.Cooley 10.03.2005 08:38:36 (muokattu 10.03.2005 12:49:49) | |
---|
Jos jollain on vielä ostoslistalla kyseinen kirja, niin minä voin myydä. Ottakaa yhteys vaikka pikaviestillä. |
overtake 10.03.2005 11:02:34 | |
---|
Stetinan muihinkin kirjoihin kannattaa tutustua. Hyviä opuksia mielestäni. www.stonetabs.tk |
metropolit 10.03.2005 14:59:28 | |
---|
Nyt kun olen lähes vuoden (huomatkaa milloin topic on aloitettu) tutustunut tuohon opukseen, voin todeta, että olisi kannatanut lainata kirjastosta eikä tuhlata vähäisiä rahoja. Kuukauden tota jaksoi veivata, mutta veikkaan, että yhtä paljon soittajana olisin vuodessa kehittynyt ilman tuota kirjaakin |
pira 10.03.2005 18:40:14 | |
---|
Kirjasto plus kopiokone on kova sana! Mulla on kansiollinen tavaraa hyvässä järjestyksessä. Mutta ei sen puoleen, oon mä ostanutkin kolmisen opusta kaupastakin näinä parina vuotena, mitä oon tätä hommaa harrastanu. Kuinka moni muuten kahlaa täysin läpi ne kirjansa, mitä omistaa? Mulle tulee suunnilleen tunnontuskia, jos en ota jokaista sivua haltuuni.. Vibrato lähtee syrämmestä. |
Kitarajeesus 11.03.2005 17:10:01 | |
---|
Kopiokone on tosiaankin hyvä peli. Parikymmentä kansiollista nuotteja on tullut kopioitua enimmäkseen juuri kirjaston kirjoista. Enemmän mulla taitaa kuitenkin olla ihan rehellisesti ostettuja kirjoja. Mulla on kans noiden kirjojen kans sellainen homma että jokainen turhakin juttu on opeteltava kunnolla tai tulee huono omatunto :) Tuosta Stetinasta sen verran että ihan hyviä harjoituksia siinä on. Teoriaahan siinä ei ole juuri ollenkaan, mutta kaikkea muuta hyvää kyllä. Kirjassa neuvotut sormitukset ovat paikoitellen aivan perseestä, koska pikkurillin käyttö kannattaa todellakin opetella, mutta muuten ei ole juuri valittamista. 30€ ei ole paha hinta tuosta. Aivot narikkaan ja pilittämään niin tekniikka kehittyy. Musiikki on elämä. |
hyvä opus on tuo. juuri tänään tuosta pari kopioita itselleni otin kitaratunnin yhteydessä 'Ah, I'd love to wear a rainbow every day,
And tell the world that everything's OK,
But I'll try to carry off a little darkness on my back, 'Till things are brighter, I'm the Man In Black.' Johnny Cash - Man In Black |