Aihe: Kommentoi basistitoverisi soittoa.
1 2 3 4 5
balzary
02.03.2005 15:45:19

Eiku perjantai. Lauantaina on kaverin tuparit.

Mikä keikka perjantaina on?

mennään umo tzääz klubille kattoon jotain usa-fonistia. emmä tiä siitä mitään. halvalla sain liput niin tietty ostin. heikki L:lle propsit etukäteen, varmaan moni basisti kädet puuskassa kuuntelemassa miten soitat. mä ainakin.
Why be in when you can be out?
Force
02.03.2005 15:47:08

Lauantaina 5.3.2005 Järvenpäässä Esperancessa soittaa Force Majeure melodista metallia. Tervetuloa kuuntelemaan ja katsastamaan. Itse siellä bassoa paukutan.

tuolta esimakua:
http://www.mikseri.net/force

ja kotisivut:
http://www.forcesite.net
http://www.forcesite.net
J.L
02.03.2005 16:21:23 (muokattu 02.03.2005 16:21:36)

Joo, eipä oo oikein noita kommentteja tullu basisteille... Menee ihan vain keikkojen mainostamiseksi tämä homma...

Mutta mainostetaan nyt sitte.

Creatures from the North -kiertue jatkuu seuraavasti:
PE 4.3 TURKU, TVO
LA 5.3 KARJAA, Pub Norris
SU 6.3 PORI, Annis

Ja ite siis Maple Crossin bassossa. Kommentit edelleen tervetulleita.
www.cftn.tk
Soittelen hullua mättyä näissä: Sethery & Maple Cross
ozmo
02.03.2005 20:12:57
Joo, eipä oo oikein noita kommentteja tullu basisteille... Menee ihan vain keikkojen mainostamiseksi tämä homma...

No onhan nyt sentään jo pari kommenttia tullut... Kieltämättä niitä sais olla enemmänkin, vähän vaikeeta nimittäin uskoo, ettei kukaan tätä palstaa seuraavista basisteista olisi nähnyt yhtään noista keikoista...
losers do the best they can... winners go home and fuck the promqueen!
Heikki L.
03.03.2005 01:44:23

onko asusteet myös bändillä esikuvan mukaiset?

Ei. Nyt on ulkona niin kylmä, ettei sukat pysyis sekuntiakaan päällä. Toista sen on siellä Kalifoornian auringossa.
Shack!
toivajar16
03.03.2005 09:57:51
Ei. Nyt on ulkona niin kylmä, ettei sukat pysyis sekuntiakaan päällä. Toista sen on siellä Kalifoornian auringossa.

Ilman sukkia sitten ja kaasunaamari päässä ;)
Uusi kehuttu latinduo: Gloria & Stefan
FoolOnTheHill
06.03.2005 16:26:03
Laitan pääni pölkylle:

Red Hot Chili Peppers-tribute Helsingin London Pubissa 4.&5.3. ja Tampereen vastaavassa 9.3.

No kommentoidaan.

Plussat:
-Soitto kulki erinomaisesti.
-ei sisäänpääsymaksua
-Punisher-paita

Miinukset:
-Kentalalla kuumetta
-basso liian alhaalla
-krapula

Noi pienet yksityiskohdat kun saatte viilattua kondikseen, niin alkaa meininki olemaan kohdallaan.
chief
06.03.2005 20:49:14
Noi pienet yksityiskohdat kun saatte viilattua kondikseen, niin alkaa meininki olemaan kohdallaan.

Ihan hyvät reenit oli perjantaina!
Häh?
FoolOnTheHill
06.03.2005 21:57:36
Ihan hyvät reenit oli perjantaina!

Ihan helvetin hyvä se lauantainkin keikka oli. Kun ei ollut siihen soittoon mitään fiksua sanottavaa niin piti sitten sanoa jotain tyhmää. Onpa paha olo...
Wil-J
06.03.2005 23:11:34
Mä unohdin tänne laittaa että olisi tänään ollut kaksi keikkaa, mutta voin itse kommentoida itseäni: Soitit hienosti, virheetöntä työskentelyä, arvostan sinua suuresti muusikkona ja ihmisenä! Kiitos!
sirdickyj
07.03.2005 09:12:47
Mä unohdin tänne laittaa että olisi tänään ollut kaksi keikkaa, mutta voin itse kommentoida itseäni: Soitit hienosti, virheetöntä työskentelyä, arvostan sinua suuresti muusikkona ja ihmisenä! Kiitos!

Otas tosta +!
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Wil-J
07.03.2005 12:00:08
Otas tosta +!

Kiitos, nautin plussista!
balzary
07.03.2005 15:00:47

umon basisti ei varmasti tätä lue, mutta ei jaksa alottaa mitään threadia tms....

kävin perjantaina kuuntelemassa umo jazz clubilla joe lovano + umo-bändi (mikä ny onkaan nimi...). fonisti ei liiemmin vakuuttanu, mutta komppiryhmä toimi aivan _helvetin_ hyvin. hymyssä suin kuuntelin koko keikan, loistava oli. kannattaa kuunnella jos kohdalle jossain sattuu ko bändi.
Why be in when you can be out?
Heikki L.
08.03.2005 00:58:18

Red Hot Chili Peppers-tribute Helsingin London Pubissa 4.&5.3. ja Tampereen vastaavassa 9.3.

Eipäs olekaan Tampereella. Flunssa estää. Eli siis peruttu.
Shack!
-jj-
09.03.2005 03:01:40

Mutta mainostetaan nyt sitte.

Creatures from the North -kiertue jatkuu seuraavasti:
PE 4.3 TURKU, TVO
LA 5.3 KARJAA, Pub Norris
SU 6.3 PORI, Annis

Ja ite siis Maple Crossin bassossa. Kommentit edelleen tervetulleita.
www.cftn.tk

Sulta puuttuu listasta Oulu ja hevimesta, eikö se ole nyt 12.3. lauantaina? Sinne olisi tarkoitus tulla, ja mikäli ohrapirtelöä tai muita virvokkeita ei tule nautittua niin paljoa, että muisti viiraisi, voisi jotakin arviota vaikka heittää sitten :)

Itse olen lauteilla Oulussa 15.3. special-45:ssa Scarlet Thread orkesterin kanssa. Toisena bändinä on Far Arden. Scarlet soittaa progressiivistä instrumenttaalimusiikkia folk-vaikuttein. Lipuista ei ole tietoa, ikäraja k-18
J.L
09.03.2005 09:55:56

Sulta puuttuu listasta Oulu ja hevimesta, eikö se ole nyt 12.3. lauantaina? Sinne olisi tarkoitus tulla, ja mikäli ohrapirtelöä tai muita virvokkeita ei tule nautittua niin paljoa, että muisti viiraisi, voisi jotakin arviota vaikka heittää sitten

Joo, on toki. Laitoin tarkoituksella vain nuo ko.viikonlopun keikat. Eli kiertue jatkuu vielä:
pe Pieksämäki, Cinema
la Oulu, Hevimesta.

www.cftn.tk
Soittelen hullua mättyä näissä: Sethery & Maple Cross
sirdickyj
10.03.2005 21:37:46
Eli siis lauantai 12.3. Olutravintola Sir Eino, Helsingissä. Älkää ihmeitä odottako, bändi on kyllä perkeleen kova. Mutta päätä pölkylle vaan, sano.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Wil-J
11.03.2005 13:55:06
Eli siis lauantai 12.3. Olutravintola Sir Eino, Helsingissä. Älkää ihmeitä odottako, bändi on kyllä perkeleen kova. Mutta päätä pölkylle vaan, sano.

Teillähän on aika keskeisellä paikalla keikka!
Wil-J
11.03.2005 15:41:44
Täh? Niin kai sit.

Ei kun siis muut on ollu aika pitkälti tyyliin "Tikkurilan nuorisotalolla", ja toihan on siinä Espan kyljessä, eikös?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)