Teijo K. 01.10.2003 13:09:35 (muokattu 01.10.2003 13:12:24) | |
---|
Katohan perkales!Aiheeseen liittyen tsekatkaa ihmeessä komeroistanne ja vastaavista paikosta Allekirjoittavan laatima artikkeli, Bob Log 3:sen Provinssirockin jälkeisestä klubiesiintymisestä viime vuoden syyskuun Soundissa! Sinäkö se olit? Ihan hyvin kirjoitat, sillälailla sopivasti, lämplig. Jätkähän on oikein sanomalehtimiehiä. Uutta rispektiä vaan sinnepäin. Ja tätä korostaa sekin että minun ei tarvinnut kaivaa artikkelia edes esille, vaan se oli jäänyt mieleeni ensilukemalla. Tai pääkohdat nyt ainakin. Se on aina hyvä merkki. Kun kuudes eukko oli pudonnut ikkunasta, kyllästyin katselemaan heitä, ja lähdin Maltsevskin torille, missä sokea mies oli kuulemma saanut lahjaksi villasaalin. (Daniil Harms) |
reijoteppo 01.10.2003 13:19:54 (muokattu 01.10.2003 13:23:40) | |
---|
Sinäkö se olit? Ihan hyvin kirjoitat, sillälailla sopivasti, lämplig. Jätkähän on oikein sanomalehtimiehiä. Uutta rispektiä vaan sinnepäin. Ja tätä korostaa sekin että minun ei tarvinnut kaivaa artikkelia edes esille, vaan se oli jäänyt mieleeni ensilukemalla. Tai pääkohdat nyt ainakin. Se on aina hyvä merkki. No Kiitosta kiitosta! Ja rispektiä sinnekin päin asiapalautteesta. |
Teijo K. 01.10.2003 13:28:05 | |
---|
No Kiitosta kiitosta! Ja rispektiä sinnekin päin asiapalautteesta. Niinkuin äidinkielen opettajani sanoi :Vilpittömän kirjoituksen erottaa, ja se tulee luettuakin hieman tarkempaa kuin ne muut. Kun kuudes eukko oli pudonnut ikkunasta, kyllästyin katselemaan heitä, ja lähdin Maltsevskin torille, missä sokea mies oli kuulemma saanut lahjaksi villasaalin. (Daniil Harms) |
kassper 02.10.2003 14:40:28 | |
---|
GG Allin tuli nyt ekana mieleen. Samma här. Tuli ensiassosiaationa heti. Lehmien pitäisi saada kulkea vapaana ja rakentaa omat pesät -kettutyttö- |
Mazah 05.10.2003 19:36:48 | |
---|
Anna Varney. Jos MIEHEN proggiksia lasketaan rokiks. No, ohan sillä se paranoid coveri (Dit Narp tai jotain sellasta...) Mutta minä olen Kissanainen? |
shcircus 06.10.2003 16:56:07 | |
---|
michael jackson ja tson bonbon tsovi. vierivä kives ei sammaloidu. |
Cosmonaut 09.10.2003 18:43:51 | |
---|
M.A Numminen. hah. .:Ihminen on tyhmä mies:. |
leather rebel 13.10.2003 15:52:50 | |
---|
No siis tämän viimeisimmän Tuskan aikanahan kuultiin varsin outoa/sairasta läppää. Jotain järkkäreiden 10-vuotiaiden tyttärien raiskaamisesta (kun oli äijä heitetty perjantaina alueelta ulos, niin piti sitten kostaa). "Minulla on kolme sarvea, kaksi pronssista ja yksi platinainen, tiedättekö te mihin sitä käytetään?" (tai jotain sinne päin) Ja varsinkin se puheen aksentti tekee siitä niin sellaisen... Joo, aika legendaarisia juttuja. Sairasta, luultavasti. Mutta erittäin hauskaa. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Nuuskamuikkunen 22.10.2003 23:17:43 | |
---|
Jack Black on Superman. HOHO. Kahvi on hyvää. |
JM 28.10.2003 21:50:46 | |
---|
Jos Mike Pattonista kertovat tarinat pitävät edes puoliksi paikkansa on kyseessä jo hiukan outo tapaus. Tarkoitan siis näitä bizzileikkejä ja gagansyöntiä yms. keikoilla. Outoa kyllä kaveri näyttää ulospäin aika normaalilta.. Kova jätkä kaikesta huolimatta (tai ehkä juuri siksi). "It`s always funny until someone gets hurt... And then it`s just hilarious"M.Patton |
Dena666 29.10.2003 09:59:25 | |
---|
Demonos Sova tai kuuluista Mr. Varg (a.ka Count Grishnak). Rokin maailmasta Little Richard |
Veke 05.11.2003 13:22:28 | |
---|
Jos Mike Pattonista kertovat tarinat pitävät edes puoliksi paikkansa on kyseessä jo hiukan outo tapaus. Tarkoitan siis näitä bizzileikkejä ja gagansyöntiä yms. keikoilla. Outoa kyllä kaveri näyttää ulospäin aika normaalilta.. Kova jätkä kaikesta huolimatta (tai ehkä juuri siksi). Se on ite pistänyt itestä liikkeelle kaikkia huhuja aivan tahalleen, en ole varma olivatko nuo jutut täysin totta. Mutta munki ääni menee ehdottomasti Pattonille ja Devin Townsendille. |
FlatOutFucked 08.11.2003 23:14:54 | |
---|
Se on ite pistänyt itestä liikkeelle kaikkia huhuja aivan tahalleen, en ole varma olivatko nuo jutut täysin totta. Mutta munki ääni menee ehdottomasti Pattonille ja Devin Townsendille luin, että Patton ja Melvinsin (ja fantômasin) Buzz Osborne ovat tehneet sopimuksen, jonka mukaan molemmat puhuvat haastatteluissa mahdollisimman paljon paskaa toisistaan. |
Sammakko 09.11.2003 11:14:22 | |
---|
Hanoi Rocks. ..tosi aidosti Kivittäkää kielipoliiseja!!! |
gg allin siin oli kyl sen verran härski sälli etten oo viel kosteempaa löytäny.. |
micro 17.03.2005 19:57:29 | |
---|
michael jackson ja kotimaisista timo tolkki they think they're right but they're really wrong...baby the world ain't round it's square |
JOO100 17.03.2005 20:57:32 | |
---|
En nyt kovin hyvin tunne, mutta olen kuullut että Varg Vikernes on aikas seko tyyppi. Martti Servo on kans ihan skitso. On se ilmoja pidelly. |
maelstorm 18.03.2005 02:17:30 | |
---|
ei tiedä tarpeeksi jos tällaiseen vastaa jotain muuta kuin GG Allin. R.I.P. ;) the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time. |
...And Justice For All 18.03.2005 08:47:50 | |
---|
Hanoi Rocks. Kyllä. Näitten pukeutuminen yms. tyyli on aivan mainio. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Pitkavirta 18.03.2005 10:54:40 (muokattu 18.03.2005 10:56:30) | |
---|
No se nyt ainakaan ei ole aidosti sekopäinen. Hirveää julkisuushakuista ördäystä se sen sekoilu. Hei herra Af Grann ja muut, nyt puhuttiin pukeutumisesta, ei käytöksestä. Kuten mr_b aloitusviestissään ilmoitti, Rock-pop-altissä on aihe, jossa haetaan sekopäisintä hahmoa rokin historiassa. Haluaisin vaihtaa vähän jutun suuntaa, unohtaa huumepäissään/skitsofreniakohtauksen alla tehdyt sekoilut Mun ääni menee kans Mansonille. Se osaa pukeutua. ei tiedä tarpeeksi jos tällaiseen vastaa jotain muuta kuin GG Allin. R.I.P. ;) Näytä mulle kuva jossa se on 'sekopäisesti pukeutunut'? |