asaksala 21.03.2003 17:08:42 (muokattu 21.03.2003 17:12:56) | |
---|
on sellainen ongelma että äänipiirini avance97 tuottaa jostain syystä uskomattoman hurinan (-20 - -30bD) kun sillä äänittelee linja- tai mikkisignaalia. voiko esim koneen virtalähde tai muu aiheuttaa sen? kellään kokemuksia? ei johdu johdoista tai muista...hurina on ja pysyy vaikka repäsee kaikki johdot koneen perseestä. |
asaksala 21.03.2003 19:44:26 | |
---|
vastaan tähän nyt ihan itte koska sain onkelman korjattua. ...sillä tavallisella tavalla...eli hain ajurit netistä ja asentelin ne. |
Nytkö ei hurise? Entäs jos laitat kajarit kovalle, ihan ilman että soittaa mitään? Minulla hurisee ihan rutosti. Integroidut rokkaa! "Paskasta ei saa konvehtia" - Leila P. Makkonen |
asaksala 24.03.2003 16:38:27 | |
---|
no...ei mene vieläkään hyvin. mulla ei ole mitään erillistä mikkietuastetta tai mikserii, ja kun tuikkaan sm58 suoraan sinne koneen perseeseen niin tuntuupi siltä että siitä äänipiiristä loppuu gaini kesken. elikkäs "rec-leveliä" ei saa tarpeeks korkeelle... t. nimim. "integroitu on saha" |
lxi 24.03.2003 20:52:30 | |
---|
no...ei mene vieläkään hyvin. mulla ei ole mitään erillistä mikkietuastetta tai mikserii, ja kun tuikkaan sm58 suoraan sinne koneen perseeseen niin tuntuupi siltä että siitä äänipiiristä loppuu gaini kesken. elikkäs "rec-leveliä" ei saa tarpeeks korkeelle... t. nimim. "integroitu on saha" Oletkos laittanut äänenvoimakkuusasetuksista Mic Boostin (olikohan se nyt +20 dB) päälle? |
asaksala 24.03.2003 23:14:29 | |
---|
kyllä olen...silti on hilijasta. "one of gods own prototypes. a high power mutant of some kind, never even considered for mass production. too weird to live, too rare to die" |