Jarzki 11.03.2005 07:15:38 (muokattu 11.03.2005 07:15:51) | |
---|
|
moderndrummer88 11.03.2005 07:36:40 | |
---|
siis aivan törkeää ylihintaa pyytää! ehkä joku neljäsataa korkeintaan voi tuosta pyytää, tuolla hinnalla saa nimittäin jo parempaa myös käytettynä merkkiä ja staggia pelliksi niin se on siinä! Tärbä-tärbä-kosh |
lateq 11.03.2005 07:39:02 | |
---|
Ei toi myyjä oo koskaan maksanu varmaan puoliakaan ton setin myyntihinnasta. Uskomattoman hyvä suoritus kyllä, jos joku on vielä aikeissa ostaa. Veikkaan että ostajakandidaattiin tehos toi peltimäärä ja myyjän mainospuheessa tämä kohta: "setti sisältää myös tuplapedaalin!!!1111". ` |
moderndrummer88 11.03.2005 07:41:32 | |
---|
Ei toi myyjä oo koskaan maksanu varmaan puoliakaan ton setin myyntihinnasta. Uskomattoman hyvä suoritus kyllä, jos joku on vielä aikeissa ostaa. Veikkaan että ostajakandidaattiin tehos toi peltimäärä ja myyjän mainospuheessa tämä kohta: "setti sisältää myös tuplapedaalin!!!1111". joo näin taitaa tosiaan olla (milleniumia ja 302:sia!!!) jee!! on se kun ei asiosta viitsitä ottaa selvää, pääasia että asiaa on paljon laadusta tinkien... Tärbä-tärbä-kosh |
Tama (Royal Star) 11.03.2005 07:48:14 | |
---|
onhan nuo aikas hinnakkaat (ite kuitenkin maksoin tamoistani 750e, joissa oli kuitenkin mukana supra-phonic virveli, ja peltejä mm.2002 hi-hat, kunto on todella hyvä..... käykää joku nyt huomauttamassa tuosta.. mitä kusetusta..... mikä ihmeen zildjian.....? |
Alpha 11.03.2005 08:10:10 | |
---|
Heh...saahan sitä yrittää. Eipä tosin ole huutoja tuolla, joten varmaankin läppänä heitetty tuo 800€... |
hollmi-5 11.03.2005 08:17:55 | |
---|
Eiköhän tuo rokottajan tarjous ole vitsi. Vastaajan: "Kylä lähtee" -kommentti kielii jo jotakin myyjän innosta. Onkohan kusetus menossa läpi? -Tuuminee hän. Mika Hollström |
Maardi 11.03.2005 08:43:33 | |
---|
"Ja tärkein kaikista, setti sisältää myös tplapedaalin!!!!!!!" Juupajuu. Ei ole heppu vissiin muistanut mainita, että mikä tuplis sieltä löytyy. Tästä voimme hyvin päätellä, että se on joku loppuunraiskattu milleniumi. |
kamelisko 11.03.2005 09:19:47 | |
---|
Laitoin sinne että voisin maksaa satasen niistä... Antakee mulle rahaa rumpuihin jooko? |
En tiiä , mutta minua on alkanu otta päähän tuolla huuto.netissä yleistynyt myyjälle kommentointi ja vittuilu. Eikö se periaatteessa oo niin että, kaupankävijöistä tyhmä vaan se joka maksaa liikaa. Kakspiippunen juttu on tämä. Ymmärrän sen että halutaan varoittaa muita kokemattomampia ostajia, mutta mun mielestä sen vois hoitaa tasokkaamminkin. Vastakin oli "rupusetti" myynnissä, joka tosin oli reilusti ylihinnoiteltu, ja kommentit menivät jo täyden haistattelun tasolle. Fiksumpi tapa ois kai meilata suoraan myyjälle vinkkejä tavaran arvosta, jos niin sydämen päälle ottaa. Sitten just se toinen piippu. Monesti just näiden vähemmän tasokkaiden settien kohdalla huomaa sen, että niistä yritetään saada omat pois ja vähän päälle. t p.s. niin tosiaan, centuryt ei oo mun ;) Kaljakorissa 24 pulloa. Vuorokaudessa 24 tuntia. Yhteensattuma? |
Bacchus 11.03.2005 13:35:52 | |
---|
En tiiä , mutta minua on alkanu otta päähän tuolla huuto.netissä yleistynyt myyjälle kommentointi ja vittuilu. Eikö se periaatteessa oo... Täyttä asiaa! Mua lähinnä huvittaa noi huuto.net:n "pro-tason Paiste 302 pelti, vain pieniä halkeamia!"-tyyliset ilmoitukset. Harmittaa tosin niiden puolesta jotka ovat niin tyhmiä että menevät tarjoamaan järjettömiä ylihintoja ruputuotteista. No, oma vika kun eivät ota selvää. - |
Youni 11.03.2005 15:30:17 | |
---|
Tunnen kyllä porukkaa, jotka myyvät ihan mitä vaan mihin hyvänsä hintaan. Tuossa kyllä menee aloittelevalla rumpalilla jauhot suuhun, kun saa tietää setin oikean arvon. Värikin on aivan hirveä. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
kyseinen 11.03.2005 15:35:04 | |
---|
En tiiä , mutta minua on alkanu otta päähän tuolla huuto.netissä yleistynyt myyjälle kommentointi ja vittuilu. Eikö se periaatteessa oo niin että, kaupankävijöistä tyhmä vaan se joka maksaa liikaa. Se on se perisuomalainen kateus, joka piilee taustalla. Ei haluta, että kukaan saisi hyviä rahoja kamoistaan. Myyjähän saa pyytää aivan mitä itse haluaa, ja ostaja saa maksaa aivan mitä huvittaa. Ei se kuulu meille. |
kai 11.03.2005 16:02:32 | |
---|
aika hyvää hintaa pyytää..omasta setistä maksoin 300€ ja sentään taman tuplasetti..ja taman hardwarea tuli aika paljon mukaan.. Sitä soittajaa kuuleminen, jonka vehkeet on kovimmalla. |
moderndrummer88 11.03.2005 16:14:41 | |
---|
"Ja tärkein kaikista, setti sisältää myös tplapedaalin!!!!!!!" Juupajuu. Ei ole heppu vissiin muistanut mainita, että mikä tuplis sieltä löytyy. Tästä voimme hyvin päätellä, että se on joku loppuunraiskattu milleniumi. näyttäis olevan CENTURYN loppuunraiskatut pedaalit... Tärbä-tärbä-kosh |
Tama (Royal Star) 11.03.2005 16:21:06 (muokattu 11.03.2005 16:21:42) | |
---|
Se on se perisuomalainen kateus, joka piilee taustalla. Ei haluta, että kukaan saisi hyviä rahoja kamoistaan. Myyjähän saa pyytää aivan mitä itse haluaa, ja ostaja saa maksaa aivan mitä huvittaa. Ei se kuulu meille. mutta toisaalta, kyllä suakin vituttais, että menet ostamaan kalliilla täyttä bullshittiä, eikä kukaan vaan kehdannut kertoa siitä. mutta toisaalta, eihän se kellekkään kuulu, myyt sitten mitä tahansa hyvään hintaan. aika kaksipiippuinen juttu;) edit:mutta tuo rumpusetti on kyllä täyttä ostajan kusettamista..... mikä ihmeen zildjian.....? |
kyseinen 11.03.2005 16:26:49 (muokattu 11.03.2005 16:27:40) | |
---|
mutta toisaalta, kyllä suakin vituttais, että menet ostamaan kalliilla täyttä bullshittiä, eikä kukaan vaan kehdannut kertoa siitä. mutta toisaalta, eihän se kellekkään kuulu, myyt sitten mitä tahansa hyvään hintaan. aika kaksipiippuinen juttu;) Näen sen vähän näin: jos jollakin on 800 euroa heittää tuosta vaan mihin tahansa tuotteeseen perehtymättä siihen, mikä tuotteen markkina-arvo on, niin kaveri on joko a) todella rikas tai b) todella tyhmä. Kumpaakaan ihmistyyppiä en viitsi "suojella" millään tavalla. |
Tama (Royal Star) 11.03.2005 16:32:01 | |
---|
tai sitten kyseessä on vain innostunut aloittelija, joka haluaa juuri nuo rummut (sellaisia kaikki on ainakin joskus ollut;). toisaalta tälläinen henkilö voidaan luetella ihan hyvässä mielessä tuohon sun b) kohtaan:D (kuten olen aikaisemminkin sanonut:"jotta joskus voi olla vanha ja viisas, on ensiksi oltava nuori ja tyhmä";) mikä ihmeen zildjian.....? |
kyseinen 11.03.2005 16:35:17 | |
---|
(kuten olen aikaisemminkin sanonut:"jotta joskus voi olla vanha ja viisas, on ensiksi oltava nuori ja tyhmä";) Sori nyt, että saivartelen, mutta voi myös olla nuori ja fiksu. |
Tama (Royal Star) 11.03.2005 17:44:00 | |
---|
Sori nyt, että saivartelen, mutta voi myös olla nuori ja fiksu. heh, älä ota tuota liian tosissaan;).... mutta varmasti kadut joskus vanhana jotain, mitä olet nuorena tehnyt:D mikä ihmeen zildjian.....? |