Winrar ainakin osaa tehdä useita tietynkokoisia paketteja. Ei free, mutta sharewarea, jossa ei ole käyttörajoituksia vaan vittumainen pomppuikkuna joka sillointällöin muistuttaa rekisteröimisestä "Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo |
Kyllä kait kaikki nykyisetkin pakkausohjelmat osaavat tehdä käyttäjän haluaman kokoisia paloja. Mä käytän tuota Winrar -ohjelmaa, ja se ainakin näyttää osaavan. Ei tosin ole ollut tarvetta kokeilla. Ei muuten välttämättä kannata pakata suoraan DVD:lle, vaan pakata ensin ja polttaa sitten valmiit paketit. EDIT: Hidas.. :) |
EDIT: Hidas.. :) Jep! Mä oon tässä ollu hidas.. 8-) Siis, niinpä tietenkin.. Tosiaan, ensin tekee XPllä Backupin, ja sitten pakkaa sen halutun kokoisiksi palasiksi.. Mä oon kokoajan ajatellu sillein että kun teen backupin, niin se jakautuis jo sillon suoraan tietyn kokoisiksi osioiksi.. V*T*U että mä oon ollu taas TyMä! USA:ssa on lähetetty hurjan monta miestä kuuhun. Niitä pitäisi lähettää lisää, ehkä kaikki? |