Aihe: CMX Metallicaa merkittävämpi
1 2
Ozzman
10.03.2005 20:48:28

Metallicaa en olisi halunnut nähdä noinkaan korkealla, heillä kun ei ole ollut musiikkimaailmalle mitään relevanttia sanottavaa enää 15 vuoteen.

Niin sillähän ei ole mitään merkitystä jos joskus on tehnyt metallimaailmaa muuttaneita levyjä ja ollut 90-luvulla suosituin hevibändi ikinä. Juu ei.
Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä. Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87
Explorer
10.03.2005 20:55:44 (muokattu 10.03.2005 20:56:25)
Niin sillähän ei ole mitään merkitystä jos joskus on tehnyt metallimaailmaa muuttaneita levyjä ja ollut 90-luvulla suosituin hevibändi ikinä. Juu ei.

Ne metallimaailmaa muuttaneet levyt julkaistiin ENNEN tuota mainitsemaani 15 vuotta. Kuten itse sanoitkin, "joskus on tehnyt". Metallican ekat 4 albumia ovat helvetin kovia tapauksia, mutta siihen se jääkin. CMX:llä on 10 hienoa albumia, ja uutta relevanttia materiaalia julkaistaan edelleen.

Eikä jonkin artistin tai bändin suosiota nyt voi mitenkään pitää hyvyyden kriteerinä. Vrt. Limp Bizkit.
This fractal illusion burning away all structure toward the obscene.
Ozzman
10.03.2005 21:01:12
Ne metallimaailmaa muuttaneet levyt julkaistiin ENNEN tuota mainitsemaani 15 vuotta. Kuten itse sanoitkin, "joskus on tehnyt". Metallican ekat 4 albumia ovat helvetin kovia tapauksia, mutta siihen se jääkin. CMX:llä on 10 hienoa albumia, ja uutta relevanttia materiaalia julkaistaan edelleen.

Eikä jonkin artistin tai bändin suosiota nyt voi mitenkään pitää hyvyyden kriteerinä. Vrt. Limp Bizkit.

Ja yksikään noista 10 albumista ei ole saanut samaa suosiota/edistystä aikaan kuten metallica sai.
Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä. Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87
lxi
10.03.2005 21:11:29
Ne metallimaailmaa muuttaneet levyt julkaistiin ENNEN tuota mainitsemaani 15 vuotta. Kuten itse sanoitkin, "joskus on tehnyt". Metallican ekat 4 albumia ovat helvetin kovia tapauksia, mutta siihen se jääkin.

Sääntö #1: Älä väittele Metallicasta Metallica-avataria käyttävän henkilön kanssa.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
kuunneltua
Explorer
10.03.2005 21:12:33
Ja yksikään noista 10 albumista ei ole saanut samaa suosiota/edistystä aikaan kuten metallica sai.

Nämä Metallica-fanipojat ovat näemmä aina yhtä fanaattisia ja mustavalkoisia mielipiteiltään.

Pointtini oli, että Metallican musiikillisesti kiinnostava kausi sijoittui vain 80-luvulle. CMX:llä tämä kausi on jatkunut tähän päivään asti. Omasta mielestäni CMX:llä ei ole yhtäkään parempaa albumia kuin yksikään Metallican neljästä ensimmäisestä, mutta taas heidän jokainen albuminsa on helvetin paljon parempi kuin yksikään Metallican julkaisu noita neljää mainittua lukuunottamatta. Siis omasta mielestäni.
Explorer
10.03.2005 21:13:34
Sääntö #1: Älä väittele Metallicasta Metallica-avataria käyttävän henkilön kanssa.

Totta, mutta tämä sääntö unohtuu aina joskus...
Ozzman
10.03.2005 21:17:13

No voi huhhuh, sinuakin olen ihan järkeväksikin luullut. En minä täällä sen takia väittele, että olisin superfanaattinen Metallica fani, vaan ihan asiallisesti koitan esittää mielepiteitäni. Kaippa se täytyy avatar vaihtaa, että voidaan jatkaa keskustelua
Ozzman
10.03.2005 21:18:11
Nämä Metallica-fanipojat ovat näemmä aina yhtä fanaattisia ja mustavalkoisia mielipiteiltään.

Pointtini oli, että Metallican musiikillisesti kiinnostava kausi sijoittui vain 80-luvulle. CMX:llä tämä kausi on jatkunut tähän päivään asti. Omasta mielestäni CMX:llä ei ole yhtäkään parempaa albumia kuin yksikään Metallican neljästä ensimmäisestä, mutta taas heidän jokainen albuminsa on helvetin paljon parempi kuin yksikään Metallican julkaisu noita neljää mainittua lukuunottamatta. Siis omasta mielestäni.

Siis sinun mielestäsi Metallican kiinnostus sijoittui vain 80-luvulle, mutta luulisin Black albumin saavuttaneen sen suurimman yleisön.
Ozzman
10.03.2005 21:22:18
Suuri yleisö ei ole synonyymi hyvälle.

No huhhuh, kaippa levyn täytyy olla helvetin hyvä, että se myy sen 20 miljoonaa. Se vaan ei ole sinun mielestäsi hyvä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)