Aihe: Halpoja kiinalaisia osia
1
Jouni Antero
10.03.2005 15:44:32
Helsingin Levytukussa on myynnissä skitan osia (Kiinasta) malliin body 50,-, kaula 60,- jne. Tiedoksi jos joku kaipaa terapia-projektia.

Osavalikoima oli strato, tele ja pulttikaula Lespaul ja päällisin puolin vaikuittivat ihan asiallisilta - ainakaan ei ole mitään vaneria ym.
vrajala
10.03.2005 19:36:38
No mitäs terapiaa se on jos ei joudu kaulaliitosta sovittamaan tahi hiontahommia tekemään? Ja nauhahommatkin on joku jo tehnyt...

Vaan kaipa noissakin silti hiukan sovittamista löytyy, veikkaan ma.
Ota näistä sitten selvää
trih
10.03.2005 20:04:26
Oliko rungot valmiiksi maalattuja vai paljasta puuta?
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?" Dad: "It's a universal acronym." Danae: "An acronym of what?" Dad: "We Are Right." — from the cartoon Non Sequitur by Wiley
justus5
10.03.2005 20:18:22
No mitäs terapiaa se on jos ei joudu kaulaliitosta sovittamaan tahi hiontahommia tekemään? Ja nauhahommatkin on joku jo tehnyt...

Josko se terapia onkin tarkoitettu juuri em. operaatioiden kanssa viime aikoina taistelleille. Musta tuntuu että hermot lepäisi kun saisi semmoisen (kitara)palapelin eteen, missä osat loksahtaa paikalleen kun paremmissakin piireissä .. ;)
Remember to rebel against authorities, kids!
Trebla
10.03.2005 20:22:59 (muokattu 10.03.2005 20:23:30)
Josko se terapia onkin tarkoitettu juuri em. operaatioiden kanssa viime aikoina taistelleille.
Tuossa on kyllä pointti. Minä olen luullut, että sitä parasta terapiaa on paiskata jyrsin akkunasta mäjelle. (mahdollisesti vielä aukaisematta sitä klasia.) Siis niinkuin "onnistuneen" jyrsinnän jälkeen.
"Before you play two notes learn how to play one note - and don't play one note unless you've got a reason to play it." - Mark Hollis (1998)
Guitarfreak
12.03.2005 10:52:23
...Minä olen luullut, että sitä parasta terapiaa on paiskata jyrsin akkunasta mäjelle. (mahdollisesti vielä aukaisematta sitä klasia.) Siis niinkuin "onnistuneen" jyrsinnän jälkeen.

No onneksi autotallissa ei ole ikkunoita... on vaan paksu puuovi, joka on saanut osakseen kaikenlaista lentävää. Esim. rikkoutuneen autonjousenjännittimen (lähti muuten aika railakkaasti)... ;)
"Want an orange?"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)