Guitar Hero 04.03.2005 15:11:07 | |
---|
Olin eilen Lunassa katsomassa Zookia, ja kyllä, pirun kovaa menoahan se oli. Mahtaisiko joku sattumoisin tietämään ovatko levyä tekemässä jossain vaiheessa? Itse en ole löytänyt asiaan liittyvää tietoa niin mistään. Sinkunha ne on julkassu, ja ku niitä kävin kattomassa, ni kovasti puhu: "ostakaa sinkkuu sikana, ni jossain vaihees päästään tekee ehkä ihan levyäki" joo, mäki kyl diggasin.. Hyvät fiilikset jäi keikasta todellaki. Emmä erehdy, ne on ne muut.. Kato |
Guitar Hero 04.03.2005 15:14:30 | |
---|
Kek, olin siellä kansa. Ja hyvä oli. On se kyllä ihme jos tällainen orkesteri ei saa levytyssopparia, sen verran hyvä bändi kyseessä. Todella hyviä omia biisejä ja sillai. Äh, kävelin tunnin verran pakkasessa, ei keksi muuta sanottavaa. Out. Olin mäki siel sun kans kävelemäs. Prkl. :) Emmä erehdy, ne on ne muut.. Kato |
Todenpuhuja 04.03.2005 23:43:25 | |
---|
Mielenkiintoista nähdä, kuinka tämäkin orkesteri nousee hiljaisuudesta kohti suurempaa suosiota. Sillä pakkohan sen on näin tehdä, jos setti on näin huimaa... |
disarm 05.03.2005 01:50:20 | |
---|
Mielenkiintoista nähdä, kuinka tämäkin orkesteri nousee hiljaisuudesta kohti suurempaa suosiota. Sillä pakkohan sen on näin tehdä, jos setti on näin huimaa... Ihan varmasti suosio nousee aktiivisen keikkailun myötä, ainakin tietyissä piireissä. Levy-yhtiöt varmaan vähän karsastaa Bryn Jonesin karua habitusta. Ei mitään idoliainesta.. emptiness is loneliness
loneliness is cleanliness
cleanliness is godliness
and god is empty
just like me |
Stain 05.03.2005 12:21:20 | |
---|
Ihan ok meininki oli keikalla. Kuoppamäen rumpusoolo oli kyllä hieno. Come on people now
smile on your brother everybody get together
try to love one another right now |
Royal Banzai 06.03.2005 04:46:02 | |
---|
Olin mäki siel sun kans kävelemäs. Prkl. :) Nonii! ZOOK:in takia kävelee vaikka tunnin pakkasessa! Does your mama like to reggae? |
Guitar Hero 08.03.2005 11:24:15 | |
---|
Nonii! ZOOK:in takia kävelee vaikka tunnin pakkasessa! Ja palelluttaa Reitensä.. Meininki oli, ku Sotavuosina. Joo, ja samas yhteydes todettakoon, et ei hyvä musiikki suomes viel mitään levytys sopparii meinaa. Tai jos ne sellasen saa hommattuu, ni tsäänssit on hyvät, et niist tulee PARHAIMMILLAA samanlainen kultti-suosikki, ku fleimareista. Ja Fleimaritki on sinänsä vähä ylittäny sen habitusksensa - Ainaki suosiossa. Net, kun on kuornevia. Ovat välillisesti roipsautettuja keesoja. |
Juupa juupa... ZOOK huomenna 11.3. Porvoon Nevadassa. Kaikki sinne! |
Todenpuhuja 22.03.2005 00:07:04 | |
---|
Nyt tulevana torstaina bändiä on jälleen mahdollisuus nähdä Helsingissä, kun ZOOK täyttää Semifinaalinen spirituaalisella hengellään... Eli siis toisinsanoen, onko kukaan tulossa paikalle? :D Itse ajattelin mennä. |
Dr. Funkenstein 24.03.2005 16:26:26 | |
---|
Eli siis toisinsanoen, onko kukaan tulossa paikalle? :D Itse ajattelin mennä. Meitsi on myös paikalla. |
Naama-amis 24.03.2005 17:26:53 | |
---|
Eli siis toisinsanoen, onko kukaan tulossa paikalle? En usko, että sinne olisi ketään menossa. Imago tekee orkesterin. |
M.i.k.key 24.03.2005 17:28:36 | |
---|
Ai perkule tuo on tänään... Saas nähdä, huomenna taitaisi olla aikainen lähtö. Mä lopetan nää hommat! |
Dr. Funkenstein 24.03.2005 17:48:10 | |
---|
En usko, että sinne olisi ketään menossa. Ei tietenkään, koska tää bändihän on iha paska! Ei kannata tulla! |
GhostOfTheSun 25.03.2005 01:00:59 | |
---|
Keskiviikkoisen Pub Oravanhännän vierailun perusteella muutama kommentti ko. bändistä: Ensimmäisenä pisti silmään jokaisen bändin jäsenen valtava ammattitaito ja loistava kyky soittaa yhteen. Pohjana tietysti Kuoppis, joka oli suoraan sanottuna juuri niin loistava kun odotinkin. Miehen soitossa on niin uskomaton touchi, groovi ja ammattitaito, että ei voi muuta kun ihailla. Loistavaa... Musiikillisestihan bändi oli täysin perusrokkia. Omaan makuuni vähän turhankin peruskamaa eikä bändi musiikillisesti allekirjoittanutta sytyttänyt kuin hetkellisesti. Mieleen tuli vähän liikaa sellainen "laivan yökerho" -meininki, jossa ammattimuusikot soittelevat pikkukivoja kappaleita ilman sen suurempaa latausta. Varsinkin laulajan ääni (vaikka hyvin lauloikin) oli mielestäni hitusen verran turhan pliisu. Vähän enemmän olisi sitä kuuluisaa "munaa" kaivattu. Tämä on siis tietysti vain oma mielipiteeni... Kaiken kaikkiaan kuitenkin hyvä keikka joskin turhan pitkä (melkein 2h). Kuten jo aiemmin totesin bändin soitto oli loistavaa, mutta mielestäni "se jokin" jäi kyseisestä keikasta kuitenkin puuttumaan. P.S. Naikkareiden Jonnan vierailun koin "hieman" hämmentäväksi vaikka hänen ja ZOOK-vokalistin äänet pelasivatkin ihan mukavasti yhteen... -Haamu "Se, että olet vainoharhainen, ei tarkoita etteivät ne olisi perässäsi." |
Dr. Funkenstein 25.03.2005 02:37:02 | |
---|
Äh! Semari oli niin täynnä ettei sinne mahtunut sisään. ...ttukele sanon ma. No, kalja lähibaarissa lohdutti. |
Naama-amis 25.03.2005 11:09:04 (muokattu 25.03.2005 11:20:15) | |
---|
Tuo porukka on kyllä ainakin livenä kerrassaan mainio. Itse en juuri tämäntyyppistä levyltä himassa kuuntele. Mutta jotenkin harvinaisen sympaattinen henki tällä orkesterilla. Ja se yhteissoitto ja yhteismeininki... Tykkään. Kun tämä jo edesmenneen nylon beatin Jonna pöllähti lavalle niin tosiaan vähän ihmettelin, tuohan näyttää aika paljon siltä toiselta nylon beat -tytöltä. No kaveri sitten valisti että sehän on se. Yllättävän hyvin toimi minusta hänenkin esiintymisensä siinä! Imago tekee orkesterin. |
Todenpuhuja 25.03.2005 14:58:07 | |
---|
Jeah, Semifinaalin keikka sitten takana. Jätti kyllä pirun positiivisen kuvan, kun paikka oli ihan täynnä yleisöä ja muutenkin jengi tuntui nauttivan. Soitto oli taas kohtuullisen taivaallista, ja biisitkin tuntuivat tutuilta näin neljännellä keikalla. Silti sitä vaan jaksoi ihmetellä, että kyllä se Kuoppis on yliluonnollinen rumputaiteilija, sen verran groovea se meno oli. Kuvia on ihan kivasti, ja Kuoppis pyysikin keikan jälkeen lähettelemään niitä sinne sivustolle, että saavat jotain materiaalia. Nylon Beatin Jonnan sisääntulo ei itse asiassa yllättänyt allekirjoittanutta alkuunkaan, sillä tiettävästi hän on joku Bryn Jonesin tuttu tai jotain, ainakin aikaisemmilla keikoilla olen hänetkin bongannut yleisöstä. Ja vielä kun kuulin siitä edellispäivän Espoon keikasta, niin tiesin, että tänäänkin tullaan näkemään jotain erikoista. Hyvin hän kuitenkin hoiti osuutensa ja mielestäni sopi erinomaisesti laulamaan sinne stemmoja. Eikä käy kieltäminen, että mielumminhan sitä tuonnäköistä naisihmistä katselee, kun neljää hikistä äijää... :D Jos ei nyt bändille saakeli ala herumaan vähän isompiakin keikkoja, esim. Tavastialta tai jostain, niin ihmettelen kyllä suuresti. Eiköhä tuo eilinen pääsymaksun sisältänyt keikka osoittanut sen hyvin, jos ei kerran kaikki halukkaat mahtuneet edes sisään. |
maelstorm 25.03.2005 23:38:16 | |
---|
ihan hieno oli semifinalin keikka. Viimeksi kun siellä olivat niin tilaa riitti, nyt oli tupa täynnä ja bändi taputettiin kaksi kertaa encoreilemaan. nylon beat jonna osasi olla varsin rock, hämmentävää. the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time. |
haljainen 27.03.2005 18:46:06 | |
---|
Mites toi Pub Soopelin keikka 20.4. Et onko sinne k-18 vai joku muu ikäraja? |
Todenpuhuja 28.03.2005 02:08:57 | |
---|
Mites toi Pub Soopelin keikka 20.4. Et onko sinne k-18 vai joku muu ikäraja? Paikan ikäraja oli ainakin viimeeksi k24, mutta mikäli käyttäytyy asiallisesti pokea kohtaan ja osoittaa selvästi tulleensa ryypiskelyn sijaan kuuntelemaan musiikkia, on poikkeuksien tekeminen yleissäännnöstä hyvinkin todennäköistä. Itse olen ainakin sisään päässyt, ja nyttemmin tuttu jo ovella seisovalle miehelle, jos se sama tyyppi on siis vieläkin. |