Aihe: Teräsbetoni - Taivas lyö tulta
1 2 3 4 512 13 14 15 16 17 18
Lord of the strings
10.03.2005 18:35:14 (muokattu 10.03.2005 18:37:36)
Sinkku on soinu soittimessani varmaan kahdesti päivässä. Aivan loistavaa kamaa. Livenä Teräsbetoni oli myös hyvä, FME:ssä hehkutettiin kavereiden kanssa eturivissä IHAN TÄYSII!!!11.
Kyllä kelpaa kuunnella sinkkua ja katsoa seinällä komeilevaa julistetta (nimikirjoituksilla tietenkin, hehee).

Metallitotuus!
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli?
zeta
10.03.2005 18:46:05
En sano, että ilmassa olisi kateutta, tai katkeruutta. Ilmassa on selkeää suomalaisuutta, suomalaisiahan me ollaan. Suomalainen ei ole kateellinen (ei myönnä), eikä katkera (ei myönnä). Suomalainen vaan on kerta kaikkiaan parempi kuin joku muu, vaikka olisi toinen suomalainen. Ja suomalainen aina tietää kaiken.

Suomalainen on se, jonka käsitys ei riitä ymmärtämään kuin oma kanta hyväksyttäväksi. Eriävät kannat tulkitaan automaattisesti kateudeksi. Miten muut ei voi muka pitää mun ylistämästä musiikista?
guano
10.03.2005 19:20:17
Totta kai kaikilla on oikeus mielipiteeseensä. Provosointi ja vittuilu ei silti liene asiaan kuuluvaa?

+

Mongoloidi, eikö olekkin vittumaista kun oma bändi ei menesty?

vasara, näätkö yhtymäkohdan?

Mikähä siinä on ku kehua saa "IHA VITU HYVÄ VITTU PARASTA VITTU JEE" ilman mitään perseennuolentahaukkumista.

Mutta jos sanoo "Huono, paska, en dickaa" ni samantien tuloo sotasika ja ratsumies tappamaan sut?
Deep Shadow
10.03.2005 21:10:19 (muokattu 10.03.2005 21:10:39)
Ei perkele. Kyllä tämä vaan päähän tuntuu jäävän soimaan... No jos tulee Ruisrockiin mentyä niin siellähän sitten näkee livenäkin.
"Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
mongoloidi
10.03.2005 22:07:37
.....Mikähä siinä on ku kehua saa "IHA VITU HYVÄ VITTU PARASTA VITTU JEE" ilman mitään perseennuolentahaukkumista.

Mutta jos sanoo "Huono, paska, en dickaa" ni samantien tuloo sotasika ja ratsumies tappamaan sut?

Jotenkin oon kokenut,että täällä m.netissä pyörii (ainakin välillä) jokseenkin ahdasmielistä porukkaa.Monessa topicissa on käynyt niin,että sanoo eriävän mielipiteen asiasta ja heti saa paskaa niskaan.
Eikä tämä TB-topic näytä olevan poikkeus.Moni toki kehuu Teräsbetonia ja ymmärrän kyllä,mutta tuo musiikkimaku sattuu vaan olemaan kaikilla aika yksilöllistä (joillakin laajempi,jotkut ovat kapeakatseisempia),eikä kaikkien bändien tarvitse kaikkia miellyttää.
--= I'm still a Spetsnaz! =--
Super-Jari
11.03.2005 00:33:30
Jotenkin oon kokenut,että täällä m.netissä pyörii (ainakin välillä) jokseenkin ahdasmielistä porukkaa.Monessa topicissa on käynyt niin,että sanoo eriävän mielipiteen asiasta ja heti saa paskaa niskaan.
Eikä tämä TB-topic näytä olevan poikkeus.Moni toki kehuu Teräsbetonia ja ymmärrän kyllä,mutta tuo musiikkimaku sattuu vaan olemaan kaikilla aika yksilöllistä (joillakin laajempi,jotkut ovat kapeakatseisempia),eikä kaikkien bändien tarvitse kaikkia miellyttää.

Onko tässä esim nyt semmoinen "eriävä mielipide"? http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=44&t=85300&o=0#p2361445
Parhaat reenit on ne ku viritetään vermeet, sit juodaan kaffit ja syyään pullaa ja jutellaan levyistä. Sit vedetään Get On ja lähetään kotiin.
-RR4E
mongoloidi
11.03.2005 09:35:47
Onko tässä esim nyt semmoinen "eriävä mielipide"? http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=44&t=85300&o=0#p2361445

On,mutta siinä topicissa et vielä ehtinyt vittuilemaan asiasta.
jannu
11.03.2005 13:09:09
On,mutta siinä topicissa et vielä ehtinyt vittuilemaan asiasta.

Pitkästä aikaa tuntuu, että jollakin on osunut nimimerkki kohdalleen...
"Paa vattalles, röhnö! Mä tarviin sua!"
-vanttera
JCM
11.03.2005 15:03:39

Pitkästä aikaa tuntuu, että jollakin on osunut nimimerkki kohdalleen...

Siltä näyttäisi. Mutta eiköhän pysytä aiheessa, Mongoloidikin oletettavasti osaa pitää linjan asiallisena, eikös joo?
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
mongoloidi
11.03.2005 15:07:43 (muokattu 11.03.2005 15:08:07)
Siltä näyttäisi. Mutta eiköhän pysytä aiheessa, Mongoloidikin oletettavasti osaa pitää linjan asiallisena, eikös joo?

Tottakai,omalta osaltani lopetan tähän.Koko juttuhan lähti siitä kun Vasara innostui mielipiteestäni.Tässä ketjussa vois kyllä vaihteeks keskustella ihan Teräsbetonistakin....
peetu
11.03.2005 15:58:11
Itse kuulin muuten teräsbetonia viikko sitten kovin erikoisessa paikassa. Eli Jyväskyläläisille on varmaan tuttu paikka Elohuvin yläkerta, vaikkei siellä kävisikään. Noh siellä pärähti soimaan perjantai-iltana parhaaseen aikaan "Taivas lyö tulta",,,En muista sankarimetallia siellä koskaan kuulleni,enkä paljon muutakaan raskaampaa kamaa:) Mutta porukka diggaili
Fortune
11.03.2005 16:43:53
Manowarissa ei nimittäin ole mitään hauskaa,saati sitten sen kopioimisessa.

Seuraavaksi varmaan väität, että Pelle Hermannissa esiintyvä Kepakko ei ole pelottava.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel
Billsner
11.03.2005 23:31:37
Laulaja on oikeastikkin hyvä. Siihen ei voi olla kiinnittämättä huomiota. Vaikka kyseisestä musiikkityllistä en hirveästi välitä niin laulajan "kirkaisut" city-radiokanavalla vie huomion töitä tehdessä; "Teräsbetonia!". Ei paskaa sanon mä. Paskempaakin olen kuullut.
Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin silloin on sama olla hiljaa.
Kassu
12.03.2005 01:12:12
Laulaja on oikeastikkin hyvä. Siihen ei voi olla kiinnittämättä huomiota. Vaikka kyseisestä musiikkityllistä en hirveästi välitä niin laulajan "kirkaisut" city-radiokanavalla vie huomion töitä tehdessä; "Teräsbetonia!". Ei paskaa sanon mä. Paskempaakin olen kuullut.

Laulaja on aivan saatanan taidokas. Kannattaa tutustua muuhunkin tuotantoon.

www.jahola.tk
Pontus
12.03.2005 16:34:07
Kusista paskaa! Käsittämättömän huonoo "musiikkia".
Vulgar display of liquor.
Mr. Morrow
12.03.2005 17:19:24
Kusista paskaa! Käsittämättömän huonoo "musiikkia".

No tämähän oli oikea asiantuntijan kommentti! Kertoo "kuuntelijan" ajattelutavasta aika paljon. Pistäpä oma musiikkinäyte tänne, niin kuunnellaan minkälaista se OIKEA musiikki sitten oikein on!
If You´re Not Into Metal You Are Not My Friend...
Ben_D
12.03.2005 17:22:51

minkälaista se OIKEA musiikki sitten oikein on!

Eiköhän se ole jokaiselle just sitä, josta kiksinsä saa. Oli se sitten paskasti soitettua tai ei.
Mr. Morrow
12.03.2005 18:15:05 (muokattu 12.03.2005 18:15:29)
Lause ei ollut kysymys. Ja paskimmillaankin Hevi on parasta!
Heikoille voi olla liikaa kutsu Metallin, mut ei niille joita ohjaa vaisto soturin!
FatSam
12.03.2005 18:38:05

Ja paskimmillaankin Hevi on parasta!

No niin paljon väärin! Hevi on paskimmillaan ihan paskinta musiikkia. Ja keskinkertaistakaan heviä ei jaksa kuunnella, mieluummin vaikka keskitien radiopoppia.
Joskus ilmestyy vuosisadan thrash-levy.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)