Nimismies 09.03.2005 11:28:29 | |
---|
Olen menettänyt Rajan piirsin taa -levylle sydämeni totaalisesti. Analysoin myöhemmin. Nyt vain nautin. "Komeita maalit eivät ole olleet, mutta tärkeitä siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi." - Bubi Wallenius |
porcupine 09.03.2005 11:58:42 | |
---|
Ihan Korpin tasolle ei mielestäni ylletty Tää on ollut mullakin mielessä. Ennakko-odotukset oli aivan järkyttävät, eikä bändi niitä tietenkään pystynyt lunastamaan. Levy on liian pitkä ja mun mielestä hieman kontrastiton. Yhtään killerihittiä mä en tuolta pysty löytämään – Päijännekin erottuu ensikuulemalta rytmiikkansa puolesta, mutta ei sekään mikään Pienokainen ole. Pari tenhoavaa rytistystä ois levylle vielä mahtunut... Nyt täytyy kuitenkin painottaa, että levyhän on hyvä kuin mikä, mun tyylini nyt on aina valittaa kaikesta ja löytää vikoja. Uskon, että levy kasvaa ja vahvistuu vaan ajan mukana, ja ne laaksot ja kukkulatkin löytynevät enemmän kuuntelun mukana. T/K/P on tietysti siks paras, ko se on kaikkein pisin eli progein? ;P Ei kukaan, tai kun kerran kaikki muutkin. -Tommi Liimatta |
Pitkavirta 09.03.2005 12:19:33 | |
---|
Ihan Korpin tasolle ei mielestäni ylletty Mä en teilais vielä. Tätä ei oo kuunneltu vielä kuukauttakaan, Korppia taas sitten melkoisen paljon enemmän.. Mä luotan siihen että tän mestarillisuus aukeaa vielä. En oikeestaan osaa sanoa enää lempibiisiä levyltä. Ei voi muuta ku pistää vaan koko platta repeatille. |
dazed 09.03.2005 15:33:17 | |
---|
"Luotettavat tahot" kertoo, et Veljet-kappaleen kertosäe kuuluu: Ei oo sun, älä, huolesi oo Ei oo sun, älä, veljesi oo.. Öh, naiivi kommentti, mut.. Ei se mun mielestä noin mee.. Oliskos jotenkin näin?? Punainen tyyni meidän syy joo joo meressä kiehui kuin on syy "ei oo hei älä huolesi oo ei joohan älä veljesi oo" punainen tyyni meidän syy joo joo kiveltä astui kuin on syy "ei oo.." anna pois päiväni pois annan pois kaikki ne pois I`m not a great player, but I can make it howl. |
paranoid android 09.03.2005 19:56:07 | |
---|
Rintama on vuoden kotimainen biisi. |
pliksu 10.03.2005 09:31:04 | |
---|
Tarkoituksena ostaa huomenissa toinen niistä vanhemmista levyistä. Itselle kyllä iski tuo levyraadin biisi ihan täysillä. I’m free to be whatever I. Whatever I choose and I’ll sing the blues if I want | kalamies#13 >-)))> |
Mulle ei oo ainakaan mikään helppo nakki moisesta vääntää mitään järkevää mielikuvaa Punainen tyyni, meidän syy, jååjåå... (å= a tai o) ...Ei aa kun ää, huolesi on Ei jahkan ää, veljesi on Ei aa kun ää,huolesi on Muistuttaa muuten vähän D.Lindholmin viime vuosien lyriikkaa. No onhan se aina ollut outoa, mutta viimeisillä suomenkielisillä albumeilla tuo omien sanojen käyttö on yleistynyt huomattavasti. I’m free to be whatever I. Whatever I choose and I’ll sing the blues if I want | kalamies#13 >-)))> |
Guitar Hero 10.03.2005 11:17:31 | |
---|
Ja luotettavat tahot tässä tapauksessa tarkoitti Itse yhtyettä. Haha.. Aika tajutonta. Net, kun on kuornevia. Ovat välillisesti roipsautettuja keesoja. |
Nimismies 10.03.2005 14:33:50 | |
---|
Onko kukaan muu minun lisäkseni menossa katsomaan tämänpäiväistä Oulun keikkaa? "Komeita maalit eivät ole olleet, mutta tärkeitä siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi." - Bubi Wallenius |
Epämuusikko 10.03.2005 15:31:14 | |
---|
Onko kukaan muu minun lisäkseni menossa katsomaan tämänpäiväistä Oulun keikkaa? Hep! Myytävänä Tosco 22" ride! |
JeeVes 10.03.2005 15:41:54 | |
---|
Onko kukaan muu minun lisäkseni menossa katsomaan tämänpäiväistä Oulun keikkaa? Itse olen Savonlinnasta, että en ole Oulun keikalle tulossa. Jospa he tulisivat tänne suunnalle, niin menisin ihan varmasti tsekkaa. Uteliaisuudesta kysyisin paljonko oli lipulla hintaa? kalamies #15 >-)))> |
EH 10.03.2005 16:07:56 | |
---|
Uteliaisuudesta kysyisin paljonko oli lipulla hintaa? Kahdeksalla eurolla pääsee. Vallankin kohtuullinen hinta. Luomuolutta Tervakosken huvipuistossa: Isi meni puuhanalle. |
Nimismies 10.03.2005 16:15:35 (muokattu 10.03.2005 16:22:26) | |
---|
Hep! Ka. Pidetäänkö minimiitti? :) EDIT: En muuten saa autoa. Eli tuskinpa tulee lähdetyksi. "Komeita maalit eivät ole olleet, mutta tärkeitä siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi." - Bubi Wallenius |
Karva-Aarne 11.03.2005 11:46:49 | |
---|
Tulipa katsottua ja kuunneltua Liekki livenä. Muuten oli tosi hyvä, mutta rumpalin taidoista en vakuuttunut lainkaan. Ihmetyttää, miten tuon tason bändissä voi olla rumpali, joka ei pysy filleissä mukana. Noh, kaikki muu hyvyys tietysti kompensoi tuota puolta. Tämä laulaja on mainio: soittaa tosi hyvin kitaraa ja laulaa samaan aikaan. Moiseen ei joka jamppa kykene. Ja sitten vielä se käsittämätön ujous heti kun biisi loppuu. Pisin välispiikki taisi olla "kiitos". Urkuri ansaitsee myös kehut, aina on mukavaa kun edes yksi orkesterista jaksaa hymyillä. Ja basisti oli myös pätevä. Eikä nyt unohdeta älyttömän hyviä biisejä. Keikka lähti jotenkin jäykästi käyntiin, mutta Päijänteen kohdilla joku loksahti paikalleen - sitä en tiedä, kumpi lämpeni, orkesteri vai minä. "Watch out where the huskies go, and don’t you eat that yellow snow" -Zappa-pappa |
hanhjelm 11.03.2005 17:10:51 (muokattu 11.03.2005 17:14:43) | |
---|
Liekki on suomen paras yhtye.. Miksei maailmassa ole enempää kärpijoen kaltaisia kunnon kansalaisia? |
Guitar Hero 11.03.2005 17:50:17 | |
---|
Ja sitten vielä se käsittämätön ujous heti kun biisi loppuu. Pisin välispiikki taisi olla "kiitos". Joo, "janne" on tainnu josssain haastattelussa sanoo, et se jättää ihan suosiolla välispiikit niille, jotka niit ees jotenki osaa laukoo. Ja sit siin oli joku nolo esimerkki. Haha. Et thats why.. Tai jotain?
Net, kun on kuornevia. Ovat välillisesti roipsautettuja keesoja. |
_Mazi_ 20.03.2005 01:39:32 | |
---|
Tulipa katsottua ja kuunneltua Liekki livenä. Muuten oli tosi hyvä, mutta rumpalin taidoista en vakuuttunut lainkaan. Tämä laulaja on mainio: soittaa tosi hyvin kitaraa ja laulaa samaan aikaan. Moiseen ei joka jamppa kykene. Ja sitten vielä se käsittämätön ujous heti kun biisi loppuu. Pisin välispiikki taisi olla "kiitos". Kävin katsastamassa lutakossa ko. bändin. Laulaja oli kyllä hieman ujon puoleinen. Rumpalista en löytänyt valittamista. Mutta eipä häikäissytkään. Kaiken kaikkiaan hieno keikka. Ainostaan lutakon äänentoisto herätti ihmetystä. Jo ennen keikkaa soitettu Kasevan biisi mörisi ja pihisi kaittumisita tosi vaikean kuulosesti. Myös keikan aikana varsinkin kitara muuttu mössöksi ja laulun sanoista ei tahonut saada selvää. |
Tupuna 20.03.2005 11:35:49 | |
---|
Kävin katsastamassa lutakossa ko. bändin. Laulaja oli kyllä hieman ujon puoleinen. Rumpalista en löytänyt valittamista. Mutta eipä häikäissytkään. Kaiken kaikkiaan hieno keikka. Ainostaan lutakon äänentoisto herätti ihmetystä. Jo ennen keikkaa soitettu Kasevan biisi mörisi ja pihisi kaittumisita tosi vaikean kuulosesti. Myös keikan aikana varsinkin kitara muuttu mössöksi ja laulun sanoista ei tahonut saada selvää. Minäkin olin Lutakon keikalla. Älyttömän hieno, yli tunnin mittainen keikka! Tuota minä juuri haluan lippurahojeni vastineeksi. Ihana yhtye, ihana meininki. Kuuselasta sen verran, että se ujous on oikeastaan aika karismaattinen piirre. Antaa tilaa musiikille... olishan se aika kummallista, jos tuon musiikkityylin bändissä olisi joku Michael Monroe kukkoilemassa ja sikailemassa. Lutakon keikalla Päijänteen rytmit olivat vähän sekaisin... jotenkin kertosäkeen kohdalla tempo muuttui aina kovin hitaaksi. Ainut miinus koko keikassa... ei sillä, jos se hidastus olisi ollut suunniteltua, mutta kun ei näyttänyt olevan. Mutta mutta, parhailta livenä kuulostivat ehdottomasti "Tähtien", "Aave", "Tuomitun tie", "Valeria" ja "Pienokainen". En ymmärrä, miten Pienokainen voikin olla niin hieno biisi... samaan aikaan nopea mutta kuitenkin kaihoisa ja progressiivisen hypnoottinen... ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
sikanaama 20.03.2005 12:32:15 (muokattu 20.03.2005 12:41:07) | |
---|
Mainio oli Liekki Lutakossa. Sehän potki livenä kovaa. Se oli rok. Juu tuon Päijänteen kertosäe oli kyllä aika kumma juttu, vaikkapa en tiedä sen suunnitelmallisuudesta, mutta jännälle se ainakin kuulosti eli hyvä. Jos aiot niin sano, Aave, Korppi, Rajan piirsin taa, Valeria ja Veljet oli parhautta, ja loputkin oli varmaan parempia. Mikä sen lämppäripändin nimi oli? Se laulaja veti mukavasti. Maito+Vehnäjauho=Pulla |
paranoid android 20.03.2005 13:27:16 | |
---|
Lutakon keikalla Päijänteen rytmit olivat vähän sekaisin... jotenkin kertosäkeen kohdalla tempo muuttui aina kovin hitaaksi. Ainut miinus koko keikassa... Itsekkin ihmettelin tätä. Hieno keikka oli kyllä muuten. |