tepa H 07.03.2005 15:56:54 | |
---|
Vaikutustila Kolmio on niin hankala kuvio käydä. Olen näönvälitys kenttä. Näenkö kaiken ympyröinä. Mitä onkaan näkeminen. Mikä luo katsettaan. Minkä värinen kutsumus. Minkä lainen kutsumus. Vaikutustilan välissä, kenen ajatus. Olen lähetetty singlaani. Epävakaa lepotila. Näkötornin työ. Olen hankala kuvio käydä. Kenen ajatus. Etsin tuolia. Olen näönvälitys kenttä. Näenkö kaiken kolmioina. Minäkö se olin. Olen tukahtunut ilma. Räjähdyksen pelko kun on tieto. Olen hataralla pohjalla hyppivä asetelma joka miettii asetelmaa. Vaikutustilan välissä, kenen ajatus. Mitkä kaavan tukipylväät. Kaikki on hajonnut itsestään. Kenen ajatus. Kaikki vain maistuu itsemurhalta. Puudunko polvilleni. Annanko ranteen rauveta. Kituutanko. Minkä takia elän. Haluan kirjoittaa yöni paperille. Häviän pimeään. Olen nyt osa pimeää. Vaikutustilan välissä, kenen ajatus. Se on siinä. Tämä on totuus. Ehkä ikuisuus on vain sana.
Toimiiko tää mun filosofiointi? Palautetta kiitos? joka ihminen ei ole laulun
arvoinen! |
Sa,kke 08.03.2005 10:23:02 | |
---|
Niinh. Aika lailla kliseistä tekstiä. Kyllähän tuohon kunnon taiteilija melodiankin kehittää, mutta harrastelijalta voipi olla melko hankalaa. Eikä tekstin sisältökääm hirveästi iskeny ;/ And rämina goe's on... r0k r0k. "Nazi punks fuck off" |
out of breath 09.03.2005 12:20:37 | |
---|
Toimiiko tää mun filosofiointi? ei toimi mulle Only one way to say it, so I'll say it! |
Hot RedX 10.03.2005 07:57:18 (muokattu 10.03.2005 07:58:02) | |
---|
tohon vaan taakse sellasta hammondia ja tosi kummallisia sointuja ni ollaankin 70-luvulla So What? Who Cares? |
Eli hyvin osaa tepa kirjottaa. Mä tykkäisin silti vähän yksinkertaisemmasta, eri aiheesta. |
tepa H 11.03.2005 02:20:54 (muokattu 11.03.2005 02:25:38) | |
---|
ei toimi mulle Ei mullekkaan henkilökohtaisesti filosofiana. Jostain syystä vaan tulee niin vitun tristin uskonnollisia ajatuksia ynnämuita ,vaikken usko kuin omaan napaan. joka ihminen ei ole laulun
arvoinen! |
ganesha 11.03.2005 17:00:49 | |
---|
"olemmeko unohtaneet rationaalisen ajattelun?" "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |