Aihe: Euroviisut 2005
1 2 3
M.i.k.key
16.02.2005 13:43:45 (muokattu 16.02.2005 13:44:26)
mitä, eikös sillä ole muka komia ääni?

Hanki kuvaradio.
Karisma, lavasäteily... ootko kuullut tuommoisista?

EDIT: Ääni on ihan ok, ei siinä mitään
Mä lopetan nää hommat!
Notefix
16.02.2005 17:39:11

Kimmo Kouri olisi pahin...

Kimmo vaan sinne! jasminen ja kojon jalanjäljissä...
Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta"
Hot RedX
17.02.2005 07:21:04 (muokattu 17.02.2005 12:16:12)
Hanki kuvaradio.
Karisma, lavasäteily... ootko kuullut tuommoisista?

EDIT: Ääni on ihan ok, ei siinä mitään

sehän on niin perinteinen suomalainen viikinki, kyllä kuule maatalon emännällä pyörii sukat jalassa tuommonen ku hyppää lavalle!;)
So What? Who Cares?
Pelsi
19.02.2005 21:40:56
Ennen arvostin vatsastapuhujia, mutta jos on pelimies kuten Frederik niin laulaakin suu kiinni!

Ei mutta, kohta saadaan joku musiikillinen persnetto sinne Kiovaan, jota hävetä taas vuoden päivät. Mitäs mieltä olette Suomen-finaalin tasosta?
Kalamies #3 >-)))>
Flow
19.02.2005 21:43:47
Taso koskee korviin. Elena on hyvä.
Tämä Jennie on kyllä tosi huono...
I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin
Lennu
19.02.2005 22:02:24

Taso koskee korviin. Elena on hyvä.

Oliks se se viimenen tossa lähetyksessä. Mua hävetti se kiekuminen. Koira ei ollu moksiskaan. Paitsi että meinas syödä mun pitsan, kun haudoin naamaani käsiini.
"Pipari on kaunista, kun sitä jaetaan rakkaudella.", -Fortune.
Flow
19.02.2005 22:08:16
Oliks se se viimenen tossa lähetyksessä.

Oli
I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin
Flow
19.02.2005 22:17:44
Why???
Iso D
19.02.2005 22:26:18
Elena oli ihan hyvä. Toinen asia sitten on olisiko se viisuissa pärjännyt. Kokonaisuutena taso oli hitusen viime vuotta parempi.

Hyvä, että Rönning voitti, ettei sen tarvihe samaa biisiä enää seuraavana vuonna karsinnassa esittää. Eihän tämä todellakaan ollut ensimmäinen kerta kun mies oli mukana.

Harvoin sinne tosin paras biisi valitaan. Reetun Titanic:kin oli aikanaan mukana, mutta ei pärjännyt. Siinä jos jossain oli todellista viisuainesta!
Vedestä nousee kasvi!
poppamies
19.02.2005 23:03:58

Harri Kentala oli paras suomalaisista.
Olen todella ylpeä "omasta" pojastani monessakin merkityksessä.
"G-strings are for strippers"
Teemu78
20.02.2005 00:34:36
Ihan ensiks toteaisin ettenpä paljoa Euroviisuista perusta, ne kun tuntuvat olevan musiikki-kilpailun vaatteisiin puetut naapurimaitten perseennuolenta -kisat.

Mutta asiaan...

Elena oli mun mielestä ehdoton ykkönen, sitä olisin äänestänyt jos olisin jotain äänestänyt.

Ja mitä tulee tähän finaalin voittajakappaleeseen niin ei sekään ihan huono ollut mutta rehellisesti sanoen olin kuulevinani paikkapaikoin laulumelodiassa otteita eräästä hienosta biisitä nimeltään "Caravan". Tai sanoisinko ainakin "samankaltaisuuksia"

Saas nähdä miten käy. Tsemppiä vaan esittäjille kuitenkin vaikken itse fanaattisiin kannattajiin tässä kohtaan kuulukkaan.
Hot RedX
21.02.2005 08:30:37
Kimmo Kouripa ei päässyt loppukähinöihin lainkaan :D

Mielestäni voittaja biisi ei ollut yhtään hassumpi euroviisuksi. Kentalan biisi oli yllättävän hyvä ja omaperäinen.
So What? Who Cares?
hahuusko
21.02.2005 11:55:28

Itse tykkäsin Jennien biisistä eniten, kun sen radiosta kuuntelin, mutta eihän se sitten livenä toiminutkaan yhtään niin hyvin. Tyttöparkaa selvästi jännitti ja laulu meni välillä vähän miten sattuu. Äänestinkin sitten Kentalaa, hyvä biisi (sanoihin ainakin oli panostettu) ja hyvä esiintyjä myös. Ei tuo voittajabiisikään oikeastaan yhtään hassumpi ollut, ehkä tosin hieman tavanomainen ja turvallinen valinta.

Mutta kokonaisuutena karsintojen taso oli kyllä selvästi viime vuotta parempi, tänä vuonna mukana oli sentään muutama oikeastikin hyvä biisi.
kalamies#5 >-)))>
ozz3
21.02.2005 12:36:45
Ensimmäistä kertaa elämässäni huomasin toivovani Firevisionin voittavan jotain. Noh, toivottavasti tälle voittajalle ei käy kuin Kojolle.
What do You think of the house and the silvery moon? Päivittäin vaihtuva video: Täällä
poppamies
21.02.2005 15:49:33 (muokattu 21.02.2005 15:50:06)

Ensimmäistä kertaa elämässäni huomasin toivovani Firevisionin voittavan jotain. Noh, toivottavasti tälle voittajalle ei käy kuin Kojolle.

No suomen euroviisukarsinnan voitto on kuin rangaistus...
Kansa valitsee huonolla maullaan ja artisti parka joutuu sitten menemään sen huonon kappaleensa kanssa loppukilpailuun ja palaamaan häväistynä...
"G-strings are for strippers"
Pelsi
21.02.2005 15:59:21
Naurettava juttu oli tämä Ruotsin Euroviisu-karsinta, jossa Arja Saijonmaa ei kestänyt jumbosijaa, vaan vakuutti kilpailijansa kaula-aukon ja pyrotekniikan ratkaisseen kisan. Huvittavaksi sen tekee se, että Arjan kaula-aukko ei sekään ollut niitä pienimpiä... Ja mitä luultavimmin kisassa oli muitakin osanottajia, jotka siis sijoittuivat paremmin kuin Arja, joiden kaula-aukoista ei sitten ollutkaan enää mitään puhetta. Siis jumalauta, mikä siinä on että ei osata myöntää sitä yksinkertaista totuutta, että aina ei voi voittaa? Ensin Suomen viisukarsinnat voittaa norjalainen ja sitten suomalainen "varma voittaja" nolaa itsensä täysin naapurimaassa. Hyvä hyvä!
Kalamies #3 >-)))>
Alpha
10.03.2005 03:59:51 (muokattu 10.03.2005 04:00:40)
Reilua peliä itänaapurin karsinnoissa:
http://eurosong.net.ru/news14e.html

Saatana. Säveltäkööt itte omat biisinsä perkele.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)