Aihe: Pikku-Hendrixille vasurikitaraa -- mistä?
1 2
bluewille
08.03.2005 13:32:56
Täytyypä kysellä Amfisoundista, mutta pelko on, että voihan se "vähän maksaa" ... lieneekö muita innokkaita tekijöitä?
Saa ilmoittautua :)
balzary
08.03.2005 14:32:31

Täytyypä kysellä Amfisoundista, mutta pelko on, että voihan se "vähän maksaa" ... lieneekö muita innokkaita tekijöitä?
Saa ilmoittautua :)

teetä tsekeissä/slovakiassa :) alla listaa rakentajista.
http://kytary.muzikant.cz/stavba/kytarari.htm
Why be in when you can be out?
ReBeat
08.03.2005 19:45:11 (muokattu 08.03.2005 19:46:19)

Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
mikko1
08.03.2005 20:56:31
Meikä on kans tuskaillu ton vasenkätisyyden kanssa, kun tuli kumminkin oikealla aloitettua. Nyt tuntuu, että esim. nopeaampaan heviin ei meinaa plektrakäden tekniikka riittää.
bluewille
08.03.2005 23:44:38
Helou vielä!
Kiitoksia muuten kaikille vinkeistä yms kommenteista tässä vaiheessa, vaikka homma onkin vielä ihan auki -- uusiakin vihjeitä "mistä n.3/4 kokoinen vasuri strato" edullisesti odotetaan yhä.
Kyselyä on auki nyt kahteen suuntaan.
Eräs jännä piirre on täällä muusikoiden.netissä,, että täällä osataan heittää oikeita vinkkejä ja kokemuksia, joista on paljon apua, kun yrittää itse hahmotella jotain pulmaa auki.
Sensijaan esim. jossain kalastus.comissa monet aiheet ovat menneet ihmeen vakaviksi ja ilmeisesti systeemin ylläpitäjäkin "karsii" joskus jännästi ihan harmittomia viestejä pois. Ja digikamera.netin foorumilla käytiin vähemmän hauskaa "vuoden luontokuvan ja kuvaajan haukkumista/solvaamista"... ihme touhua.
Täällä minusta ollaan reiluja ja täällä on mukava pähkäillä ja lueskella juttuja.. ei ole liian kireetä ja aina joku jelppii ihan oikeesti auttamismielessä jess.. :)
Että tätä mieltä !
PoLFus
09.03.2005 07:32:53

Mä kallistuisin varmaan tähän kivi:n ehdotukseen:

Jos kerran Hendrix on se esikuva, eikö kannattais ostaa se 3/4-kokoinen aito pikku-Fender, ja käydä soitinkorjaajalla käännättämässä satula, siirtämässä hihnatappi ja muuttamassa tallan säädöt toisinpäiselle kielitykselle?

Olis cool:-)

Näin.
"Hippi mieheksi." - Mirrinsane
bluewille
09.03.2005 10:13:16
No tuo topicin otsikko tuli vain extempore päähän .. vasurista ei tullut muita mieleen äkkiä, kuin "Henkka", vaikkei Hän nyt vielä ainakaan ole tämän kitaristin alun suosikki (pitäneekin soittaa jostain levyltä hälle vaikka All Along The Watchtower, jospa se siitä aukeaisi oikeasti esikuvan malli.. ;) ).
Mutta tuo pikkustraton "kääntö" on vieläkin tuumailussa.
Ainoa huono puoli Squierin Minissä - puuttuu vibrakampikin?!
Sen laittokin pitäisi sitten tuumailla..?
Kyllä tämä tästä.
Antroid
09.03.2005 17:24:26
No tuo topicin otsikko tuli vain extempore päähän .. vasurista ei tullut muita mieleen äkkiä, kuin "Henkka", vaikkei Hän nyt vielä ainakaan ole tämän kitaristin alun suosikki (pitäneekin soittaa jostain levyltä hälle vaikka All Along The Watchtower, jospa se siitä aukeaisi oikeasti esikuvan malli.. ;) ).
Mutta tuo pikkustraton "kääntö" on vieläkin tuumailussa.
Ainoa huono puoli Squierin Minissä - puuttuu vibrakampikin?!
Sen laittokin pitäisi sitten tuumailla..?
Kyllä tämä tästä.

Noiden halpojen pelien vibroista ei oikeasti ole kuin harmia.
Että kyllä oikeastaan mieluummin hardtailia suosittelisin.
Juzzu
09.03.2005 18:15:33 (muokattu 09.03.2005 18:18:27)
Sensijaan esim. jossain kalastus.comissa monet aiheet ovat menneet ihmeen vakaviksi ja ilmeisesti systeemin ylläpitäjäkin "karsii" joskus jännästi ihan harmittomia viestejä pois.

Mä oon itse asiassa kalastus.com:in ylläpidolle käyttänyt m.nettiä referenssinä siitä, että vaikka tänne tulee n+100 kertaa enemmän viestejä päivän aikana kuin k.com:iin niin täällä ei varmaankaan poisteta kuin murto-osa siitä viestimäärästä mitä k.com:issa.

Ja kumpi toimii paremmin, hä? :o)

Mitä tulee tuohon kitaran teettämiseen, niin olen vähän kyyninen sen suhteen että pienemmän kitaran saisi teetettyä yhtään sen halvemmalla kuin täysikokoisenkaan. Käytännössä täysin sama työmäärä siihen menee, ehkä jopa vähän enemmänkin efforttia kun joutuu touhuamaan tavallista lyhyemmän skaalan kanssa. Myöskin puumateriaalia joutunee ostamaan aivan kuin täysikokoiseenkin, sähkis-puuaihiotta kun ei eriyisesti juniori-kepeillä ole. Ellei sitten jostain viulu, sello- tms. -puista löydy sopivaa. Tai jämälaatikoista. Mutta toivottavasti olen väärässä.
Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)