Sunrise 09.03.2005 17:37:07 | |
---|
Voisiko joku kertoa jotain speedmetal bändejä. Enemmän tollasia oldschool 80-luvun bändejä. Voi pistää kanssa thrash bändejä, mutta mielellään sellaisia jossa vocalsit on puhtaita. |
Super-Jari 09.03.2005 17:48:30 | |
---|
Ben-setä kertoo. Euroopan hauskin mies, Vasara Oulusta.
-Vilhelmus
Euroopan hauskin vasara, mies Oulusta.
-JCM |
Helvetinpartaterä 09.03.2005 17:56:10 | |
---|
No alkuun kai Anthrax? Vai menikö se ihan thrashin puolelle? Mikäs muuten on se raja speedin ja thrashin välillä? Manavava! - Minä
"If I'm gonna commit suicide, I'll go out eatin' pussy to death." |
Super-Jari 09.03.2005 18:07:11 | |
---|
Mikäs muuten on se raja speedin ja thrashin välillä? Minä oon ajatellu niin että rajumpi runttaus on thrashia. Esim Slayer = thrash ja Testament = speed. Genret on parasta musiikissa. Euroopan hauskin mies, Vasara Oulusta.
-Vilhelmus
Euroopan hauskin vasara, mies Oulusta.
-JCM |
jogo3000 09.03.2005 18:17:52 | |
---|
Sanoisin todellakn speed metalliksi tämmöistä Megadethin Rust in peace -vääntöä ja sitten Slayeria trässiksi. Siinä on semmoinen hiuksenhieno sävyero. "Muut jutteli lepposia soffalla, Jogo tilutti sielä nurkassa synkkiä säveliä..." -Bonham
"Feel the power of rock'n'roll." -Wesley Willis |
SininenIII 09.03.2005 19:42:13 (muokattu 09.03.2005 19:46:05) | |
---|
Deathrow: Riders of doom, siinäpä oivallinen 80-luvun paahtometallipläjäys, sitä mitä minä luokittelen speedmetalliksi. |
cfe 09.03.2005 19:44:00 | |
---|
Anthrax, Megadeth, Metallica, Agent Steel, Death Angel http://www.causeforeffect.org |
Deathrace King 09.03.2005 20:33:52 | |
---|
Stonea ja Annihilatoria ei voi sivuuttaa puhuttaessa speed metallista. Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr). |
-Mickill- 09.03.2005 20:45:59 | |
---|
Nuclear Assault? "One, two, Freddys coming for you"
"Three, four, better lock your door"
"Five, six, grab your crucifix"
"Seven, eight, better stay up late"
"Nine, ten, never sleep again" |
JuliusUK 09.03.2005 20:49:37 | |
---|
Metallican Kill em all -levy? myynnissä musta stratocaster runko! Kiinnostuneet, pikaviestittäkää! |
Ben_D 09.03.2005 21:18:28 | |
---|
Ben-setä kertoo. Juu onhan niitä. |
SSilver 09.03.2005 21:22:57 | |
---|
Motörhead, perkele. |
Ben_D 09.03.2005 21:27:00 | |
---|
Ei tarvi mennä merta edemmäs kalaan; Stone, Airdash, Prestige, Necromancer, Defier... |
Phobophile 09.03.2005 21:30:05 | |
---|
Voisiko joku kertoa jotain speedmetal bändejä. Enemmän tollasia oldschool 80-luvun bändejä. Voi pistää kanssa thrash bändejä, mutta mielellään sellaisia jossa vocalsit on puhtaita. Hyvä juttu että alat kiinnostua näköjään myös muusta musiikista kuin Metallicasta. Thams ap. Spitallica - Dismembered Fingers |
Paradigma 09.03.2005 21:30:26 | |
---|
Stonen Stone on kyl jotain niin mahtavaa, kannattaa hankkia, kansikin on tosi kaunis. |
reino 09.03.2005 21:35:05 (muokattu 09.03.2005 21:35:17) | |
---|
Meikän suosikki noista on Slayer. Siis ihan rässin kannalta. Joskus aikanaan fanittelin rässibändejä enemmänkin, mutta tässä muita hyviä: Overkill, Anacrusis (no ei se nyt hirveen hyvä ollu ku tässä vasta kuuntelin), Dark Angel ja Metallica (et oo varmaan ikinä kuullukkaan). Vitut sano Vatanen |
Aegis 09.03.2005 22:14:52 | |
---|
Nyt on tullut kuunneltua Coroneria, Sveitsin unohtunutta suuruutta. Teknistä ja räväkkää mättämistä. Riffipuolelta täysin ainutlaatuinen bändi, mutta laulut eivät kyllä ole puhtaat. Uskomattoman tiukka bändi, kuin Destructionin Infernal Overkill, mutta vieläkin räväkämpiä kitarajuttuja. Sitten tietysti paras ja kaunein näistä puhtaita vokaaleita käyttävistä, eli Death Angel. Suosittelen ainakin Act III levyä, jos et ole liian kranttu muitten musiikkityylien mukaan sekoittamisen tai rauhallisempien biisien soittamisen suhteen. The Ultra-Violence on hieman perinteikkäämpää menoa, tosin ei ole kokonaisuutena yhtä vahva eivätkä laulutkaan ole vielä parhaimmillaan. Tosin mukana niin käsittämättömiä kirkaisuja, etten ole kenenkään kuullut vetävän vastaavia. Kill as one! Deathrown Riders of doom on kyllä loistava levy, vaikken itse kyllä speediksi kutsuisi. Jos joltain löytyy tuo nurkista pyörimästä, niin minulle saa myydä, kuten bändin muutkin levyt samalla, etenkin Raging steel! Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Tosin mukana niin käsittämättömiä kirkaisuja, etten ole kenenkään kuullut vetävän vastaavia. Kill as one! Siinä on kyllä niin uskomattoman kova ralli, että päätettiin ottaa toi coveriksi bändin kanssa. Ja mun mielestä meidän laulaja vetää sen kohtuullisen hyvin. |
overtake 09.03.2005 23:36:40 | |
---|
Stonen Stone on kyl jotain niin mahtavaa, kannattaa hankkia, kansikin on tosi kaunis. Samoin No Anaesthesia ja kaunis on kansi siinäkin ;) www.stonetabs.tk |
thrashmetallisti 09.03.2005 23:55:57 | |
---|
Samoin No Anaesthesia ja kaunis on kansi siinäkin ;) Samoin Colours, Emonotional Playground ja Free. Ja on niissäkin nätit kannet. Suomalaisista speedibändeistä voisi mainita myös Solitairen. Ja onhan näitä speedbändejä paljonkin. Mutta se ikuinen raja thrashin ja speedin välillä sekoittaa. Jos tähän jotain luettelisin, niin joku älähtäisi että saatana tuo bändi on teknistä thrash/death/power/proge-metallia, eikä mitään speediä! No perkule, vanhempi Anthrax on ainakin, Metallican Kill 'em all, vanhempi Overkill, Slayerin eka levykin on aika speediä mielestäni. Motörheadikin jollain biiseillään. Sitten on tietysti näitä punkin ja thrashin maastossa olevia, esim. D.R.I. Miksi niitä nyt sanottiin? Sana unohtu perhana... Ne sekotukset... Äh. Mikä se kategoria nyt on... Auttakaa Joku. Olen liian väsynyt. Perkule. Thrash till death! |