Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tourniquet
1 2
Jay Zero
05.03.2005 12:38:35 (muokattu 05.03.2005 12:40:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei löytyny haulla, joten alotan keskustelun. Mitä mieltä bändistä?
 
Itse diggaan kovasti.
 
Vetävät keikan Linköpingissä ens viikon lauantaina, mikä on eka keikka lahden kahden puolin koskaan.
 

 
www.tourniquet.net
www.tourniquetweb.tk
 
www.metalblade.de/mp3/Tourniquet-Where_Moth_&_Rust_Destroy.mp3 (koko biisi)
 
e r s k i
05.03.2005 13:10:36 (muokattu 05.03.2005 13:12:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alkupään levyjä on tullut kuunneltua aika lailla. Crawl to Chinasta eteenpäin bändi on mielestäni kyllä latistunut todella paljon, viimeisintä levyä en ole tosin vielä kuunnellut. Pathogenic Ocular Dissonance on oma suosikkilevyni. En tiedä olisiko Tourniquet ikinä kiinnostanut näin paljon ilman Kirkpatrickkia, bändi kun näyttäis rakentuvan pitkälle äijän varaan.
 
Ragorn
05.03.2005 23:01:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin tuon nimisessä larpissa...
Se oli ennen joulua.
 
Ei tuo mitenkään sekavaa ollut, itse olit pilvessä.
Bassfuke
06.03.2005 00:16:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pidän kyl. On hyvää musaa, varsinkin Microscopic view on tosi tanakkaa tavaraa. Hyvät on progemausteet ja pepperonina kaiken päällä on ihqu ihanat instrumentaalit joita lempparini on tietty Devastating wind.
Uusin älppäri on kanssa melkein yhtä hyvä, miksaukset on ihan kärkipäätä hevissä.
Ja on se aika veitikka rumpaliksi se Ted, pärjäis varmasti duelissa Portnoylle (provo). Ja vielä kova kitaristikin on!! Harmi vaan etteivät ole Suomeen vielä eksyneet.
 
Hauskoja vaihtoehtolevyjäkin löytyy Crawl to Chinan, Carry the Woundedin ja Acustic archivesin muodossa, juupajuu.
 
"Lick my lovepump"
kimple87
06.03.2005 11:53:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pidän kyl. On hyvää musaa, varsinkin Microscopic view on tosi tanakkaa tavaraa. Hyvät on progemausteet ja pepperonina kaiken päällä on ihqu ihanat instrumentaalit joita lempparini on tietty Devastating wind.
Uusin älppäri on kanssa melkein yhtä hyvä, miksaukset on ihan kärkipäätä hevissä.
Ja on se aika veitikka rumpaliksi se Ted, pärjäis varmasti duelissa Portnoylle (provo). Ja vielä kova kitaristikin on!! Harmi vaan etteivät ole Suomeen vielä eksyneet.
 
Hauskoja vaihtoehtolevyjäkin löytyy Crawl to Chinan, Carry the Woundedin ja Acustic archivesin muodossa, juupajuu.

 
eikö joskus ollut huhuja liikkeellä että tourniquet olis tulos suomeen? eipä vaan näkynyt...
 
Jeesus on Herra kalamies#8 >-)))>
Bassfuke
06.03.2005 15:37:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eikö joskus ollut huhuja liikkeellä että tourniquet olis tulos suomeen? eipä vaan näkynyt...
 
Jepjep, saisin kyllä varmasti tiedon asiasta serkkuni kautta, joka on himofani.
 
"Lick my lovepump"
Arkka
07.03.2005 12:49:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PsychoSurgery, siinäpä vasta loistava ja hyväntuulinen thrashlevy. Vähän turhan humppaa on musa, mutta muuten tosi jeez.
 
Ne vain yrittävät saada minut näyttämään vainoharhaiselta.
Bassfuke
07.03.2005 21:06:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PsychoSurgery, siinäpä vasta loistava ja hyväntuulinen thrashlevy. Vähän turhan humppaa on musa, mutta muuten tosi jeez.
 
Ihanan hämärää laulua siinä ainakin on, heh.
 
"Lick my lovepump"
Kosminen
07.03.2005 23:31:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä se on, vaikka ei oo koskaan tullu ihan kuuntelemalla kuunneltua. Se akustinen levy on aika siisti.
 
Kalamies#16 >-)))>
Rattata
08.03.2005 07:55:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omistan Microscopicin, Where Mothin sekä tuplalevyn jossa on Pathogenic Ocular & Vanishing Lessons, eikä paljon pahaa sanottavaa ole.
 
Tourniquetin kuuntelu lähti joskus Microscopicin aikoihin, kun kuulin pätkän ja olin aika myyty mies saman tien. Bändin kristillisyys ei haittaa yhtään, he kun osaavat tuoda sen esille jollain tapaa järkevästi.
 
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä minkä pärstä vaatis.
Jay Zero
09.03.2005 21:44:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jepjep, saisin kyllä varmasti tiedon asiasta serkkuni kautta, joka on himofani.
 
Tuleeks sun serkku keikalle?
 
Jay Zero
09.03.2005 21:47:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun eka Tourniquet-tutustuminen tais olla Vanishing Lessonsin kautta. Ite oon tosiaan menos katsoon lauantaina niitä. :)
 
kimple87
09.03.2005 22:16:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun eka Tourniquet-tutustuminen tais olla Vanishing Lessonsin kautta. Ite oon tosiaan menos katsoon lauantaina niitä. :)
 
siis minne oot menos kattoon niitä?
 
Jeesus on Herra kalamies#8 >-)))>
Jay Zero
10.03.2005 12:23:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

siis minne oot menos kattoon niitä?
 
Et ilmeisesti lukenu ketjun alotusviestiä - Linköpingiin.
 
kimple87
10.03.2005 15:37:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Et ilmeisesti lukenu ketjun alotusviestiä - Linköpingiin.
 
aa noniin.. anteeksi
 
Jeesus on Herra kalamies#8 >-)))>
Jay Zero
10.03.2005 15:47:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pidän kyl. On hyvää musaa, varsinkin Microscopic view on tosi tanakkaa tavaraa. Hyvät on progemausteet ja pepperonina kaiken päällä on ihqu ihanat instrumentaalit joita lempparini on tietty Devastating wind.
Uusin älppäri on kanssa melkein yhtä hyvä, miksaukset on ihan kärkipäätä hevissä.
Ja on se aika veitikka rumpaliksi se Ted, pärjäis varmasti duelissa Portnoylle (provo). Ja vielä kova kitaristikin on!! Harmi vaan etteivät ole Suomeen vielä eksyneet.
 
Hauskoja vaihtoehtolevyjäkin löytyy Crawl to Chinan, Carry the Woundedin ja Acustic archivesin muodossa, juupajuu.

 
Instrumentaalit ei ehkä oo mun suosikkibiisejä, mut kyl ne on ihan ok. Instrumentaalit livenä onkin sitten aivan toinen asia.
 
Mä en oo koskaan ollu sellanen hc-puristi, et mua juurikaan häiritsis jos metallibändi tekee rockahtavan levyn, jos/kun levy on muuten laadukasta musiikkia. Ja metallibiisin akustiset versiot - mikä ettei. Joskin tottakai kun mä nyt ensimmäisen ja todennäköisesti viimesen kerran nään Tourniquetin livenä, niin ilman muuta haluan ihan oikean sähkökeikan nähdä. :)
 
Bassfuke
11.03.2005 02:11:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuleeks sun serkku keikalle?
 
Eipä taida tulla, on sen verran kiireinen miekkonen. Pitänee painostaa bändiä enemmän foorumillansa, notta tännepäin tarvittais kanssa!
 
Pitkästä aikaa kuuntelin Microscopic viewn, ja tuli jopa laulettua mukana muutamassa biisissä. Ja se scarlet horrorin loppuhuipennus aina vaan jaksaa hykerryttää..rumpali pistää astetta kovemman vaihteen päälle.
Carry the wounded on myös ihan ykkös platta, vaikka EP vain onkin.
 
"Lick my lovepump"
Timesby
11.03.2005 18:13:37 (muokattu 11.03.2005 18:14:38)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Microscopic on kova levy alusta loppuun. Täytyykin pistää Skeezix dilemma kakkonen soimaan. Aivan mahtava piisi.
On muuten yksi parassoundisimmista levyistä ikinä. Kitarasoundit on täydelliset.
 
Muista levyistä ei ole kokemusta. Niiden taso vissiin vaihtelee aika rajusti, niin en tiedä yhtään mikä on huono ja mikä hyvä.
 
"Vain pikkukaloilla on charmantti ote elämään."
Jay Zero
16.03.2005 12:34:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

www.rajattomuus.net/tourniquet > gallery
 
Tuolta löytyy mun ottamia keikkakuvia, jos jotakuta kiinnostaa.
 
levymallit
24.05.2008 20:51:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipäs ole tähän aiheiseen vähään aikaan kantaa otettu. Itse olen tutustunut Tourniquehin (jos se nyt suomen kieliopillisesti oikein meni) vähän aikaa sitten. Levyjäkin on tullut hankittua ((Vanishing lessons, psychosurgery, microscopic view... ja where moth and rust destroy). Ja tykkään kyllä pirusti!
Väittävät jotkut vääräleuat kuitenkin , että pathogenic ocular dissonance olisi bändin parasta antia. Kommentit tästä?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «