Paperilyhty 06.02.2005 20:35:37 | |
---|
Harmillista, koska nyt Suomessa on yksi hyvä bändi vähemmän. Ilmeisesti se kuuluisa yhteinen ahdistus kasvoi liian suureksi. Am I cursed, or am I blessed, I can't tell, oh yes - Jeff Buckley: Witches' Rave- |
Viljo 07.02.2005 20:33:43 | |
---|
kovin oli surullinen uutinen kyllä... itselleni kovimmin vaikuttaneita yhtyeitä ikinä. jokainen levy on ollut omalla tavallaan omanlainen ja helkkarin hyvä!! Pakko päästä keikalle vielä kattoon! "I regret every single day I´ve ever lived in my life I gave all I had in me... so it´s time to say goodbye" Onks Viljoo näkyny? |
routa 07.02.2005 20:43:38 | |
---|
Valitettava tosiseikka...suomi-metalli menettää paljo...,,/ "Jos ihan rehellisiä ollaan, niin minusta harva asia on niin turha kuin kitarasoolo" |
routa 07.02.2005 20:45:44 | |
---|
"I regret every single day I´ve ever lived in my life I gave all I had in me... so it´s time to say goodbye" ,,/ *sniff* ,,/ "Jos ihan rehellisiä ollaan, niin minusta harva asia on niin turha kuin kitarasoolo" |
thrashmetallisti 07.02.2005 22:34:45 | |
---|
Tekisivät siitä viimeisestä samanlaisen kuin se eka levy on. Vittu mitä pauketta, me rakastamme sitä täällä päin. Ja se on se ainoa sentencedin loistava albumi minulle. Kylläpä tuota rokimpaakin voipi kuunnella, ei siinä mitään. Mutta turha toivo se on uutta Shadows of the pastia odottaa. Se kuulostaa tuo levy niin omaperäiseltä loistavalta death metallilta että ei toista ole samanlaista. North from here ei mielestäni sitten mikään mestariteos ole vaikka siinä pari hyvää biisiä onkin. Thrash till death! |
Tympee Huttunen 07.02.2005 22:47:11 | |
---|
Tekisivät siitä viimeisestä samanlaisen kuin se eka levy on. Vittu mitä pauketta, me rakastamme sitä täällä päin. Ja se on se ainoa sentencedin loistava albumi minulle. Kylläpä tuota rokimpaakin voipi kuunnella, ei siinä mitään. Mutta turha toivo se on uutta Shadows of the pastia odottaa. Se kuulostaa tuo levy niin omaperäiseltä loistavalta death metallilta että ei toista ole samanlaista. North from here ei mielestäni sitten mikään mestariteos ole vaikka siinä pari hyvää biisiä onkin. Uudella on ilmeisesti myös hieman vanhemman tyylisuunnan materiaalia: http://www.metal-rules.com/zine/ind … p;task=view&id=79&Itemid=54 |
meitu 07.02.2005 23:25:39 | |
---|
Laihiala on mun naapuri. Melkein. Ne jotka soittaa, ne tietää. |
Fishfinger 08.02.2005 22:48:54 | |
---|
Onneksi kuitenkin lopettavat vielä ns. huipulla ettei käynyt niin että julkaisevat ensin muutaman aivan tyhjänpäiväisen paskalevyn ja sitten vaipuvat unholaan. Samaa mieltä. Kyllähän se vähän hätkähytti että ''ei perkele ne lopettaa''. Taianpa ostaa ehkä ton viimesen levyn ihan aitona. Kyllä mää tykkäsin TCWL levystäki, Crimsonia oli hyvä vähän aikaa ja Downista ja Frozenista alko mun kuuntelu. Nyt myöhemmin olen saanu Amokin ja täytyy sanoa että helvetin hyvää musiikkia! R.I.P. Heavy Metal Is The Law! Pastilli? |
trashed_finland 09.02.2005 19:44:36 | |
---|
Just juteltiin kaverin kanssa että "ei o muuten sentencedistä kuulunu mitään pitkään aikaan" ja samana päivänä näin mnetin uutisissa että sentenced lopettaa. Jano absoluuttiseen, ehkä juuri se on hienointa meissä ihmisissä (Mika Waltari "Surun ja ilon kaupunki") |
Skebaristi 09.02.2005 21:02:19 | |
---|
Onneksi vetävät vielä keikkoja ensi kesänä. Pitää yrittää päästä. Vain tyhmät lukevat tämän. |
SomethingWild 10.02.2005 19:36:01 | |
---|
Empä koskaan pahemmin bändistä välittänyt mutta on se paska juttuko ne lopettaa. JAU JAU JAU JAU!!!!!!!!!
Bodom after fucking midnight!! |
kupteri 12.02.2005 01:29:01 | |
---|
Toivottavasti soittavat Qstockissa. |
Jay Zero 05.03.2005 12:23:01 (muokattu 05.03.2005 12:24:39) | |
---|
http://www.sentenced.org/ Mä ajattelinkin, et eipä oo pojista kuulunu pariin, kolmeen vuoteen lukuunottamatta kiekkokohua. Tulihan ne kerran nähtyä livenäkin. |
luopio 05.03.2005 14:00:21 | |
---|
Ja ens kesänä kahesti, tuskassa ja saunassa. se "special child" |
Huoli 06.03.2005 20:55:03 | |
---|
Kyllähän se itkettää. :/ Puhkaise jokainen ruma katse / Valaise kadut kromisateella |
Henko 07.03.2005 15:10:24 | |
---|
Onko mulla enää mitään syytä elää? "Jos eläimiä ei olisi tarkoitettu syötäväsi, niin miksi ne on tehty ruoasta"?
- Homer Simpson. |
Onko mulla enää mitään syytä elää? Kul niihin niitten kesän keikkoihn asti ainakin. se "special child" |
kepittäjä 10.03.2005 00:49:27 | |
---|
Miten tuntuu että tää hevikansa on tyhmempää ku mikään muu? Ei mistään aiheesta keskustella kunnolla vaan kokoajan pitää ruveta vi**uileen tai ottaan mittaa toisistaan! :D "keskustelua raskaammasta musiikista" -palstalla on omat säännöt niinku jossain päiväkodissa, et "muistithan pyyhkiä persees ku kävit paskalla ja ei saa heittää kaveria lapiolla päähän" :DDD Mä rupeen räppään... Pop/Jazz |
luopio 10.03.2005 18:36:52 | |
---|
Mä rupeen räppään... Sit tapan sut ainaki ja keitän sun luistas sopan. se "special child" |
Henko 11.03.2005 11:54:05 | |
---|
Sit tapan sut ainaki ja keitän sun luistas sopan. Oikea meininki. Kai sullon W.A.S.P. selkämerkki? "Kyllä stratocaster on kitaroiden les paul". |