Aihe: Ohjelmatoimisto
1
mack the knife
09.03.2005 10:58:33
Tiedättekö te yhtään sellaista ohjelmatoimistoa, joka MYY? Siis ottaa puhelimen luurin korvaan, soittaa johonkin ja sanoo, että meillä olis täällä tämmöinen ja sitten myös tämmöinen artikkeli MYYNNISSÄ. Tarkoitan nyt muuta tuotetta kuin noita puurattikollottajia.
Sen verran olen tietyissä toimistoissa pyörinyt lakki kourassa, että olen nähnyt sen, miten se suurimmaksi osaksi menee. Puhelin soi, joku järkkäri haluaa sen ja sen "staran". Hinta sovitaan ja se on siinä. Ei tarvinnu "myyntineuvottelijan" taaskaan muuta omin päin tehdä kuin katsoa listasta onko päivä vapaa. Ei siinä mitään.
Mutta sen jälkeen voi olla, että puhelin ei soi. Siinä vaiheessa voisi MYYDÄ. Ei. Silloin haetaan kahvia ja tupakkia ja juoruillaan, että on se perkelehahhaahhaa kun sekin tai tämäkin tuolla pyörii niin että ei keikat painahhaahhaa..
Se on juuri sitä kun tavallinen soittaja on koiran virassa. Siitä ei jää firmalle rahaa jos sitä myy.
Jos jossain on vielä toimisto, joka oikeasti käyttää aikaa myös myymiseen eikä vain puhelimeen vastaamiseen, niin heti kyllä käyn katsomassa ja ihmettelemässä.
Ericin epäilyt ja maireuden naamiot...
half
09.03.2005 14:19:41
Enpä taida tähän hätään muistaa. Yhdessä isossa oli ainakin ennen pakko pitää joku bändistä päivät pitkät istumassa ja paskaa jauhamassa.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
mack the knife
09.03.2005 15:14:28
Enpä taida tähän hätään muistaa. Yhdessä isossa oli ainakin ennen pakko pitää joku bändistä päivät pitkät istumassa ja paskaa jauhamassa.

Sitä olen tehny itsekin. Joitakin keikkoja olis jääny saamatta jos en olis vahingossa istunu siellä juuri silloin. Taisi olla trioaikana yksi Lahden Grandin kaksviikkoinenkin, mihin ei muka ollu bändiä, ennen kuin vierestä sanoin, että pistä meidät siihen. Ei se sen vaikeampaa ollu.
Ericin epäilyt ja maireuden naamiot...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)