Aihe: Hevikeppiä hankimassa
1
Ritsie
08.03.2005 19:00:17
Nyt pitäisi hommata keppi, jolla luonnistuisi tämä vähän raskaampikin meno. Mieluiten hinta alle 700 e. Merkkejä, malleja ja muuta tietouuta otettaisiin ilolla vastaan! Ettei ihan suteen tule rahoja laitettua..
McNulty
08.03.2005 19:01:47
Hakua saa käyttää... tästä aiheesta on tällä foorumilla kohtuu monta kirjoitusta.

n.700e hintaluokassa kannattaa katsella esim. Ibanez RG Prestige-sarjalaisia... RG1550, RG1570 jne.
Twist
08.03.2005 19:02:45 (muokattu 08.03.2005 19:05:31)
Katoppas Esp-Ltd:n malleja. Saat hyvät mikit mukana. Tai Schecterin malleja.
Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004
TheWickerMan
08.03.2005 19:15:02
Katos jotai Ibanezin RG malleja.. mieluiten just noita Prestige osaston RG keppejä.. elä mitään halpaa osta ;)
- Kyllä.
LaXu
08.03.2005 19:22:35
Kerro nyt vähän lisää. Floikalla vai ilman, 24 vai 22 nauhaa, millainen kaula ja rungon muoto jne.
Kampuzzjeah!
08.03.2005 19:27:58
overtake
08.03.2005 19:57:09
ESP-Ltd 400-sarjalaiset. Sieltä vaan mieluista mallia valkkaamaan.
www.stonetabs.tk
-K-
08.03.2005 20:07:52
Käytettyä etsisin itse tuohon hintaan.

Tilukepeistä Iban RG on minun suosikkini tuossa hintaluokassa
Les paul mallisista Tokai merkkiset toimii hyvin.

Uutena en lähtisi tosiaan tuolla rahasummalla mitään ostamaan. Mnetin toria ja huuto.nettiä vaan selamaan.
Ei suotta elämys.
Ritsie
08.03.2005 20:55:32
Ibanezeista olen kuullut pelkkää hyvää. Floikkatallaa ei kovin mielellään sais olla, sen kanssa tulee hankaluuksia (kuulemma). Esp:tä olen vilkuillut melko ahkerasti.
immaculate
08.03.2005 20:57:16
Ostat kuules kloppi mun Jackson KE-3 Pro Series kepakon pois, mainio keppi ihan varmaan sulle. ;)
Immaculate.
-K-
08.03.2005 20:59:42
Ibanezeista olen kuullut pelkkää hyvää. Floikkatallaa ei kovin mielellään sais olla, sen kanssa tulee hankaluuksia (kuulemma). Esp:tä olen vilkuillut melko ahkerasti.

Eipä se floikka nyt mikään rasite olem varsinkaan hyvä semmonen, hyvä toki olisi varmasti saada joku näyttämään kielten vaihto/säätö. Minulla olisi pari ibaa btw. myynnissä. Kiinteätallaisista ehkä tosiaaan schecteriä, mutta niissäkin ne hyvät mallit menee päälle 1000e.
Ei suotta elämys.
juhist
08.03.2005 21:07:13

En haluais pelotella, mutta totta joka sana.

Eipä se floikka nyt mikään rasite olem varsinkaan hyvä semmonen, hyvä toki olisi varmasti saada joku näyttämään kielten vaihto/säätö....

Onpas. Mielummin hyvä kitara ilman floikkaa!!!
Kielten vaihto ei mulla ainakaan hankalaa ollut, muu säätö alkaa sujumaan pikkuhiljaa nopeammin, mutta se VIRITYS. Hyi!

Itse ehkä uudelleen miettineenä harkitsisin Ibanezin SZ-sarjaa, tai jotain Schecteria..
STAM1NA !!!
-K-
08.03.2005 21:18:54 (muokattu 08.03.2005 21:20:54)
Onpas. Mielummin hyvä kitara ilman floikkaa!!!
Kielten vaihto ei mulla ainakaan hankalaa ollut, muu säätö alkaa sujumaan pikkuhiljaa nopeammin, mutta se VIRITYS. Hyi!.

No jos ei tarvitse floikkaa mihinkään vaan bendailee mieluummin kaulaa niin mikäs siinä. Vähemmän se vire mulla floikkakepeissä heittelee koska alkuvirityksessä tulee kielet pehmiteltyä jo sopiviksi, toki venytän ne heti aluksi tuneomaticeissakin. Mukavahan tuota on säätää vaikka aikaa kuluukin. Ja jos ei floikkaa tarvitse niin ei floikkakeppiä kannata ostaa, mutta jos on pienikin tsäännssi että tarvisee niin ostaa sitten semmoisen ettei tarvitse myöhemmin vaihtaa semmoiseen.

Ja viitaten tuohon kysyjän aikaisempaan postiin niin LTD:tä en tuohon hintaluokkaan katselesi, kaulaprofiili on mielestäni mukava ja ovathan nuo silmälle karkkia mutta siltikin joku noissa tökkii, ehkä hinta/laatu-suhde meikäläisestä eniten.
Ei suotta elämys.
overtake
08.03.2005 21:23:31

Ja viitaten tuohon kysyjän aikaisempaan postiin niin LTD:tä en tuohon hintaluokkaan katselesi, kaulaprofiili on mielestäni mukava ja ovathan nuo silmälle karkkia mutta siltikin joku noissa tökkii, ehkä hinta/laatu-suhde meikäläisestä eniten.

Öh... voisitko hieman perustella? Hinta/laatu-suhdehan juuri Ltd:ssä on loistava, verrattuna käytännössä mihin tahansa muuhun merkkiin.
www.stonetabs.tk
-K-
08.03.2005 21:37:07 (muokattu 08.03.2005 21:37:58)
Öh... voisitko hieman perustella? Hinta/laatu-suhdehan juuri Ltd:ssä on loistava, verrattuna käytännössä mihin tahansa muuhun merkkiin.

No talloista en henkkoht noissa MH-malleissa tykkää, tuntuu vähän että on vaan sokerikuorruteltu merkkiosilla ja loimukansilla. Kuitenkin siellä takana on se made in korea keppi jota on vain mainostettu ansiokkaasti. Ei sillä, kyllä minulle esim LTDSC607B kelpaisi, ei vain tuohon nykyiseen hintaan.

Mites sinä perustelet sitten tuota hyvää hinta/laatu suhdetta tuon LTD:n eduksi ? Minulle on vaan jäänyt semmonen kuva kun olen aika monellakin mallilla soitellut että hyvin keskinkertaisia kattauksia ovat nuo LTD:t. Mutta ymmärrän kyllä miksi noita ostetaan ihan kiva D-profiili kauloissa ja on saati nimekkäät artistit soittamaan aidoilla ESP:llä.

En nyt siis mitenkään mollaa itse merkkiä enkä sen käyttäjiä, ei vaan meikäläiseen iske, sori. Mukavia mallejakin on, Esim K-500 25,5" scalen omaava les paul. Tuossakin on vaan mielestäni liikaa hintaa, kuitenkin tuohon hintaan saa jo Epin mattamustan goth les paulin jossa on ihan laatuosaa kuitenki ja"oikean" EMG:n 81/85 setin kiinni ja rahaa jää vielä muuhunkin.
Ei suotta elämys.
overtake
08.03.2005 21:47:36 (muokattu 08.03.2005 21:48:42)
No nimenomaan merkkiosaa käytännössä enemmän kuin missään muussa merkissä tähän hintaan. Schecter käytännössä ainoa josta on kilpailijaksi, mutta ne tulevatkin samalta tehtaalta kuin Ltd:t.

Sekin on loppupeleissä vain mielipideasia onko se "Made in Korea" hyvä vai huono asia. Itse en ikinä maksaisi 1000 euroa enempi vaikka se olisikin tehty siellä ESP:n kotimaassa, Korean naapurissa, saatikka vaikka USA:ssa. Merkkiosista kun puhutaan, niin samoista osista se kuitenkin on koottu.

Omasta kokemuksestani 400- ja 1000-sarjalaiset Ltd:t ovat loistavaa laatua.
www.stonetabs.tk
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)