-Aarne Hartelin |
half 08.03.2005 18:10:10 | |
---|
- Simo Silmu - Jussi Raittinen Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
mack the knife 08.03.2005 18:38:29 | |
---|
Meneppä tästä yli: Renne-Juhani!!!! Menen! Taimo Löf. Oi Sally Spectra, mikä supliikin säihke! |
edge 08.03.2005 18:41:10 | |
---|
Kalle Oravala...... hyh,hyh... |
KoskPaavo 08.03.2005 18:44:04 | |
---|
Entäpä Kari Fall, kyllä lähtee useampaankin genreen- Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti |
clave 08.03.2005 20:55:25 | |
---|
No täytyy sanoa, että jos kaikinpuolin hyvän tuuraajan haluaa niin kannattaa kysyä Kinnusen Jussia. Soittaa, laulaa, tulee toimeen...mitäs vielä? "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
mack the knife 08.03.2005 22:15:22 | |
---|
No täytyy sanoa, että jos kaikinpuolin hyvän tuuraajan haluaa niin kannattaa kysyä Kinnusen Jussia. Soittaa, laulaa, tulee toimeen...mitäs vielä? Joo, mä luulen, että jotkut tässä minä mukaan lukien ehdottelee sieltä osaamisen toisesta päästä vähän huumorin kannalta. Taimolla oli hieno opastus bassonsoitosta. Tässä kun on kaulalla se kohta, mistä kappale menee niin siinä ne pyörii suurin piirtein ympärillä ne muut äänet. Oi Sally Spectra, mikä supliikin säihke! |
half 09.03.2005 08:27:30 | |
---|
Joo, mä luulen, että jotkut tässä minä mukaan lukien ehdottelee sieltä osaamisen toisesta päästä vähän huumorin kannalta. Taimolla oli hieno opastus bassonsoitosta. Tässä kun on kaulalla se kohta, mistä kappale menee niin siinä ne pyörii suurin piirtein ympärillä ne muut äänet. Eräs neuvoi kollegaa myös näin : Kai sä kitaralla soinnut osaat ? Siitä vaan perusääntä mielellään E- kieleltä, mutta reikiä ei saa tulla. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
Tankero 09.03.2005 12:23:54 | |
---|
Meneppä tästä yli: Renne-Juhani!!!! EI ole varmaan ikinä bassoon edes tarttunut, niin multipaavo kuin onkin. On ollu iliman viinaa rapian vuojen. |
Tankero 09.03.2005 12:26:25 | |
---|
Joo, mä luulen, että jotkut tässä minä mukaan lukien ehdottelee sieltä osaamisen toisesta päästä vähän huumorin kannalta. Taimolla oli hieno opastus bassonsoitosta. Tässä kun on kaulalla se kohta, mistä kappale menee niin siinä ne pyörii suurin piirtein ympärillä ne muut äänet. Sehän on kuin Jakku Valte vainaa. Valtekin ryhtyi aikoinaan basistiksi ja kehui, etä helppoa hommaa. Ei tartte kuin siinä c:n ympärillä pyöriä. |
uruttaja 09.03.2005 13:38:35 | |
---|
Sehän on kuin Jakku Valte vainaa. Valtekin ryhtyi aikoinaan basistiksi ja kehui, etä helppoa hommaa. Ei tartte kuin siinä c:n ympärillä pyöriä. Ja löysin kielin:) |
edge 09.03.2005 16:28:47 | |
---|
On se vielä yksi legenda, Martti Huttunen.. Martti oli trioineen säestänyt Solistia Kajanuksessa ja Martti kun ei kaavoihin sen basson kans kangistunut oli kauhonu vain menemään. Solisti kysynyt Martilta tauolla:` Miksi sinä herranen aika soitit siitä kohdasta ? `Johon Martti vastaa vilpittömästi savon murteella:` Sattu olemaan lämmin paekka.` Tämän tarinan kuulin kyseisen trion kosketinsoittajalta jonka kans soitin sittemmin noin vuoden. hyh,hyh... |
uruttaja 09.03.2005 16:54:23 | |
---|
On se vielä yksi legenda, Martti Huttunen.. Martti oli trioineen säestänyt Solistia Kajanuksessa ja Martti kun ei kaavoihin sen basson kans kangistunut oli kauhonu vain menemään. Solisti kysynyt Martilta tauolla:` Miksi sinä herranen aika soitit siitä kohdasta ? `Johon Martti vastaa vilpittömästi savon murteella:` Sattu olemaan lämmin paekka.` Tämän tarinan kuulin kyseisen trion kosketinsoittajalta jonka kans soitin sittemmin noin vuoden. Eikö tällä Martilla ollu pikkusen myyntimiehen vikaakin ja sen avulla sai suunnattoman määrän ystäviä. Nilsiästä tais olla.? |
markkuv 09.03.2005 17:14:48 | |
---|
Eikö tällä Martilla ollu pikkusen myyntimiehen vikaakin ja sen avulla sai suunnattoman määrän ystäviä. Nilsiästä tais olla.? Jep - aikalailla piti jossakin vaiheessa kovistella, että sai markat pois kuleksimasta Martin ohjelmatoimistolta |
Neljä Ruuvia 09.03.2005 17:43:55 | |
---|
Ei tää ois sattumalta sama Huttunen kun Soitin-Huttusen on perustanut.Tuskin... |
uruttaja 09.03.2005 18:04:14 | |
---|
Ei tää ois sattumalta sama Huttunen kun Soitin-Huttusen on perustanut.Tuskin... Pitäis saada kunnon lausunto tuosta Vaskikellon läheltä, mutta mun mielestä se ei ole sama. |
edge 09.03.2005 18:09:01 | |
---|
Ei tää ois sattumalta sama Huttunen kun Soitin-Huttusen on perustanut.Tuskin... Vahinko mutta ei ole sama... Myyntimies kylläkin. Möi aina oman trionsa ekaksi uusin sopimuspaikkoihin ja Rukalta olivat sanoneet että jos ei bändit parane niin toimisto vaihtuu johon Martti`Ei ne ainakaan huonone...´ hyh,hyh... |
half 09.03.2005 20:22:02 | |
---|
Vahinko mutta ei ole sama... Myyntimies kylläkin. Möi aina oman trionsa ekaksi uusin sopimuspaikkoihin ja Rukalta olivat sanoneet että jos ei bändit parane niin toimisto vaihtuu johon Martti`Ei ne ainakaan huonone...´ Rehellinen myyntimies kuitenkin. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
Sertzo S 10.03.2005 16:56:12 | |
---|
=) En toki tahallani. Arja kunniaan! On muuten levyttänyt sävellykseni 'Hiekkarakkautta.':) |
jeppeq 10.03.2005 17:25:21 | |
---|
EDIT pitäskö olla viä kamat ja auto??? ..jos löytyy tuo basisti jolla on kalusto ja auto, paikka olis kuulemma auki kyrön pändissä. sirpa kyrön. Rokkiahan minäkin olisin halunnu soittaa... |