Tama (Royal Star) 04.03.2005 13:16:07 | |
---|
Mitä ihmettä??? Ei tomeihin mitään demppiä pidä laittaa. Virittele lisää. kyllä mulla on tapana laittaa teipinpala niihin kiinni:)..... viritän kyllä lisää, kunhan hermot ovat palautuneet... mikä ihmeen zildjian.....? |
ddrum54 04.03.2005 15:25:05 | |
---|
Laita mieluummin demppirinkula. Teipit sottaa. 2`n 4 |
Tama (Royal Star) 04.03.2005 20:53:02 | |
---|
Laita mieluummin demppirinkula. Teipit sottaa. sottaa:D? pitääpi lueskella jotain tuosta rinkulasta.... nyt sain jonkinlaisen soundin siihen, mutta vieläkin on pieni räminä taustalla:(. ketuttaa..... menee/meni omat+ kavereiden hermot:( mikä ihmeen zildjian.....? |
ddrum54 04.03.2005 21:05:56 | |
---|
sottaa:D? pitääpi lueskella jotain tuosta rinkulasta.... nyt sain jonkinlaisen soundin siihen, mutta vieläkin on pieni räminä taustalla:(. ketuttaa..... menee/meni omat+ kavereiden hermot:( Seuraavaksi tarkista lugien kiinnitysruuvit. Saattaapi olla löysällä. Demppirinkula on helppo valmistaa vanhasta kalvosta. Leikkaat reilun tuuman levyisen suikaleen, mieluummin tarkasti istuvaksi. Vaimentaa sopivasti ja on helppo poistaa, jos haluaa sointuvampaa soundia. Eikä tartte sitten teipin räkää hinkkailla liuottimilla. 2`n 4 |
Tama (Royal Star) 04.03.2005 21:48:21 | |
---|
Seuraavaksi tarkista lugien kiinnitysruuvit. Saattaapi olla löysällä. Demppirinkula on helppo valmistaa vanhasta kalvosta. Leikkaat reilun tuuman levyisen suikaleen, mieluummin tarkasti istuvaksi. Vaimentaa sopivasti ja on helppo poistaa, jos haluaa sointuvampaa soundia. Eikä tartte sitten teipin räkää hinkkailla liuottimilla. ei ole lugien ruuvit löysällä (kiristelen aina silloin tällöin). svidu, ku ei ole yhtään vanhaa kalvoa (tai taman alkup, mutta taidan säästää ne). eli siitä leikataan sellainen parin senti pyöreä rinkula? mikä ihmeen zildjian.....? |
ddrum54 05.03.2005 14:47:10 (muokattu 05.03.2005 21:31:30) | |
---|
ei ole lugien ruuvit löysällä (kiristelen aina silloin tällöin). svidu, ku ei ole yhtään vanhaa kalvoa (tai taman alkup, mutta taidan säästää ne). eli siitä leikataan sellainen parin senti pyöreä rinkula? Joku 3-4 cm on aika sopiva. Ihan kapea ei juuri vaikuta. EDIT: sitä räminää kannattaa etsiä myös ympäristöstä. Yhteen rumpuun lyödessä resonanssi vaikuttaa kaikkiin muihinkin rumpuihin. Tai viereiseen peltiständiin. Se on pirullista salapoliisihommaa etsiskellä räminän aiheuttajaa. Syyllinen saattaa löytyä viereisestä rummusta. 2`n 4 |
Tama (Royal Star) 07.03.2005 21:30:22 | |
---|
voi perse, kun olen lahjaton tapaus =X..... on monta kertaa ollut lähellä, että ottaisin ne etutomit kauniiseen käteeni, ja nakkaisin ne viereiseen järveen.... mulla on nissä varkausvakuutuskin, haluaako joku tarkan osoitteen? huomenna täytyy mennä kämpälle, ja koittaa "tyynenä" vielä virittää niitä... muuten on kohta royalit myynnissä;) mikä ihmeen zildjian.....? |
ddrum54 08.03.2005 15:21:44 | |
---|
voi perse, kun olen lahjaton tapaus =X..... on monta kertaa ollut lähellä, että ottaisin ne etutomit kauniiseen käteeni, ja nakkaisin ne viereiseen järveen.... mulla on nissä varkausvakuutuskin, haluaako joku tarkan osoitteen? huomenna täytyy mennä kämpälle, ja koittaa "tyynenä" vielä virittää niitä... muuten on kohta royalit myynnissä;) Nyt jäitä hattuun. Kaikessa rauhassa yksi rumpu kerrallaan hyvään soundiin. Etene viritystappien kanssa pienenpienin askelin. Kerran kun sen opit, niin sitten sen osaat. Oikotietä ei ole, valitettavasti. 2`n 4 |
Tama (Royal Star) 08.03.2005 16:08:58 | |
---|
Nyt jäitä hattuun. Kaikessa rauhassa yksi rumpu kerrallaan hyvään soundiin. Etene viritystappien kanssa pienenpienin askelin. Kerran kun sen opit, niin sitten sen osaat. Oikotietä ei ole, valitettavasti. joop, kai se on pakko tehä niin=/. hatuttaa, kun hävitin vielä mun cobran viritysavaimen epävakaassa mielentilassa.... mites, jos heittäis kalvot samaan kireyteen? tai sitten vaihdan ambassadoria päälle, ei soi liikaa ;) mikä ihmeen zildjian.....? |
Tama (Royal Star) 08.03.2005 17:05:22 | |
---|
tosiaankin, mulla nyt on hetken mielijohteesta tullut kova halu ottaa tomit pois basarin päältä, jos laittais omaan sellaseen holderiin ne kummatkin roikkumaan (se omni-ball tsydeemi)? mielipiteitä otetaan vastaan:) mikä ihmeen zildjian.....? |
tosiaankin, mulla nyt on hetken mielijohteesta tullut kova halu ottaa tomit pois basarin päältä, jos laittais omaan sellaseen holderiin ne kummatkin roikkumaan (se omni-ball tsydeemi)? mielipiteitä otetaan vastaan:) Laita ihmeessä. Mielestäni tomit saa tälleen aseteltua paremmin kuin perinteisellä basarinpäälle-metodilla. Hommaa vaikka tällanen, pitäisi noihin sopia: http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … sn=961f56902e568dd14beb016ee58ed58a Meitsi on meshissä. |
Tama (Royal Star) 08.03.2005 18:16:32 (muokattu 08.03.2005 18:18:30) | |
---|
Laita ihmeessä. Mielestäni tomit saa tälleen aseteltua paremmin kuin perinteisellä basarinpäälle-metodilla. Hommaa vaikka tällanen, pitäisi noihin sopia: http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … sn=961f56902e568dd14beb016ee58ed58a just tuollasta koitan metsästää käytettynä.... mutta ku ei viel tiiä, ostaako kohta uudet kannut.... vai koitanko jostain metsästää toisen samanlaisen royalin bassorummun ja toisen IC:n. ois aika käheä tuplabassoilla ja kahella etutomilla:D mikä ihmeen zildjian.....? |
miän vain 08.03.2005 18:22:51 | |
---|
Klamppihan riittää. Sillä vain tuo olemassaoleva kiinnike ständiin. |
Tama (Royal Star) 08.03.2005 18:36:25 | |
---|
Klamppihan riittää. Sillä vain tuo olemassaoleva kiinnike ständiin. ai mun milleniumin ständiin? et ole tosissas;)... tuo ständipuoli kun koostuu milleniumista ja vanhasta tamasta.... mutta täytyy visioida;) mikä ihmeen zildjian.....? |
Mr. Morrow 08.03.2005 23:45:34 | |
---|
just tuollasta koitan metsästää käytettynä.... mutta ku ei viel tiiä, ostaako kohta uudet kannut.... vai koitanko jostain metsästää toisen samanlaisen royalin bassorummun ja toisen IC:n. ois aika käheä tuplabassoilla ja kahella etutomilla:D Mun edellinen setti oli Royalstarin tuplahässäkkä. 2x22"bd, 10"(swinkku), 12", 13", 14", 16" tomit. Hukkasin sit ja vaihdoin Pearleihin.. tässä: http://personal.inet.fi/koti/morrow/nyt.jpg If You´re Not Into Metal You Are Not My Friend... |
Tama (Royal Star) 09.03.2005 07:43:31 | |
---|
Mun edellinen setti oli Royalstarin tuplahässäkkä. 2x22"bd, 10"(swinkku), 12", 13", 14", 16" tomit. Hukkasin sit ja vaihdoin Pearleihin.. tässä: http://personal.inet.fi/koti/morrow/nyt.jpg joo, kyllä kattelin noita huuto.netissä..... pitäis varmaan käydä metsästää hopeista bassoa.... :D mikä ihmeen zildjian.....? |
Tama (Royal Star) 09.03.2005 19:10:43 | |
---|
ainii, minkäslainen se roaylin setti oli sun mielestä? mikä ihmeen zildjian.....? |
Mr. Morrow 09.03.2005 22:52:09 | |
---|
Kyllähän ne ihan ok hintasekseen oli. Tomiripustuksista en niinkään piitannu, mut soundit oli kyl kohdallaan. Paitsi basareissa. Niistä en saanu hyvää soundia sitten kirveelläkään, paitsi keikalla mikitettynä. Reeneissä kuulosti lähinnä pahvilaatikolta. Saattoi kyl johtua reenitilastakin, mut se oli aika iso syy siihen miks vaihdoin. Jyhkeetä basarisoundia, kun kaipaan! If You´re Not Into Metal You Are Not My Friend... |
Tama (Royal Star) 10.03.2005 09:35:46 (muokattu 10.03.2005 09:38:51) | |
---|
heh, mulla ei ole sen basarin kanssa juurikaan ongelmia, mutta tomejen kanssa on just konflikti meneiillään;) edit:sulla näyttäis olevan paljon syvemmät tomit ku mulla.... onkohan joku eri malli kyseessä? mikä ihmeen zildjian.....? |
Tama (Royal Star) 12.03.2005 11:53:39 | |
---|
nyt mulla on hakusessa mun setin värinen 22"bassorumpu, jos joku sattuu omistamaan tällaisen, tai näkemään, että jossain on myynnissä, niin ilmoitelkaa;)..... mikä ihmeen zildjian.....? |