Aihe: Carvin Legacy 100W head & 4x12 cab
1
micetzhu
08.03.2005 13:45:01
Olen ostamassa uutta nuppia & kaappia ja kysyisin onko teillä kokemuksia/mielipiteitä näistä?
"Let´s ROCK"
McNulty
08.03.2005 13:55:08
Ei kai nuo huonoja ole kun kerran Vai-niminen poju niillä vetelee :)
Se on sitten eri asia saako niitä mistään, paitsi tilaamalla jostain rapakontakaahuitsinnevadasta... olisinkin halukas tietämään mitä maksaa tuollasen halfstackin lähettäminen vakuutettuna vetten yli, ja mitä sanoo siihen rajallamme seisova tullimies? =)
Itse en ole kuin yhtä vanhempaa Carvinin nuppia päässyt rääkkäämään ja se oli ainakin perkuleen hyvä. Ben_D on ilmeisesti päässyt sorkkimaan samaa nuppia aikoinaan Corruptionin reeniksellä... olettaisin =)
villeh
08.03.2005 14:29:25

eipä taida VAI poju noilla vedellä. lava on kyllä noita täynnä mutta lavan takana bogner ja 2x12 kaappi mikitettynä.
Jäärä
08.03.2005 15:55:07

Se on sitten eri asia saako niitä mistään, paitsi tilaamalla jostain rapakontakaahuitsinnevadasta...

http://www.musiikkisilfverberg.fi

Espoon musiikissa oli taannoin yksi half-stack, en tiedä onko enää.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
tuluppa
08.03.2005 16:37:45 (muokattu 08.03.2005 16:38:43)

eipä taida VAI poju noilla vedellä. lava on kyllä noita täynnä mutta lavan takana bogner ja 2x12 kaappi mikitettynä.

Pöh, vähän epäilen väitettäs. Ja uudella levyllä näyttäis olevan Legacy mukana aika intensiivisesti. http://www.vai.com/realillusions/index.html
zepeteus
08.03.2005 17:22:10

Pöh, vähän epäilen väitettäs. Ja uudella levyllä näyttäis olevan Legacy mukana aika intensiivisesti. http://www.vai.com/realillusions/index.html

Suivaantuneet Bogner-fanit jaksavat aika ajoin nostaa tuota huhua pinnalle. En nyt tarkoita sinua Villeh...vai mikäs vahvari löytyy? ;)

Koskaan, kukaan ei ole puheita enempää tuota huhua todistanut, mutta epätoivoisia yrityksiä on kyllä näkynyt. Jopa Vain omilta kotisivuilta (Fan forum sivulta) löytyvää vahvaripinon kuvaa yritettiin käyttää todistusaineistona ja kättä väännettiin, jotta ovatko takalevyt Bognerin vai Legacyn.

Nimettömät tutun tutut (tai tutuntutuntutut) ovat myös joillakin saiteilla ilmoittaneet nähneensä henkilökohtaisesti Bognerin rumpukorokkeen alla, ei siis lavan takana! Lavan sivustoilla niitä on myös muka ollut, taisipa olla jopa kitarateknikon puolella jonkun mukaan...ilmeisesti jotta Thomas Nordig pääsee kunnolla säätämään siinä keikan kuluessa, sen minkä kulissikaman hoitamiselta kerkeää.

Itse asiassa niitä Bognereita tuntuisi olevan niin paljon joka puolella esiintymisareenaa, että epäilen joko joukkoparanoiaa tai roudarien omaa pientä Kuukauden visaa, bongaa Bogner. ;)
Tony Narrows
08.03.2005 20:28:03
Kyllä se vai Legacya käyttää livenä. Bognerissa ja Legacyssa on muutenkin hieman eriluontoiset saundit. Bogner on muhkeampi. Jossain haastattelussa Vai sanoi kyllä käyttävänsä Legacya. Levyistä nyt on vaikea sanoa mitä siellä on käytetty,voi olla biisikohtaset saundit eri vahvareista.

Itse en ole Legacya kokeilut,mutta olin sitä kyllä ostamassa itsekin. Tykkään itse todella sen saundista. mm. Tony MacAlpine käyttää Legacya Planet X:n keikoilla.. kantsii käydä kuunteleen demot tai imuttaa joku keikka.

Maahantuojana toimii musiikkisilfverberg,joten sieltä niitä saa.En tiedä sit miten niitä on juuri tällä hetkellä paikalla.
Hinnaksi antoivat: Nuppi 1150e ja kaappi 750e
Alias Tonza
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)