Aihe: Vanhat Taman setit
1
Jemo
07.03.2005 16:34:08

Taman sivuilta kun en tähän löytänyt apua niin kyselen täältä. Minulla on kahdet vanhat Tamat. Superstar (12", 13", 14", 16", 22" + Imperialstar 14" x 6" virveli. Jos jollakulla lojuu ylimääräinen Superstarin mahogany-värinen 10" tomi niin ottaa yhteyttä) ja Artstar (10", 14", 20", + hyvin, hyvin HYVIN itsecustomoitu Pearlin import -virveli. Muunmuassa itsetehty puusisus tuossa. Jos kellään lojuu violettia Artstarin 16" tomia nurkissa niin ottaa yhteyttä.). Minkälaatuisia settejä nämä ovat aikoinaan olleet ja miten ne vertautuvat nykyisiin setteihin? Kummatkin setit ovat hyvässä kunnossa.

-Jemo
Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli
Tama (Royal Star)
07.03.2005 16:40:31
Taman sivuilta kun en tähän löytänyt apua niin kyselen täältä. Minulla on kahdet vanhat Tamat. Superstar (12", 13", 14", 16", 22" + Imperialstar 14" x 6" virveli. Jos jollakulla lojuu ylimääräinen Superstarin mahogany-värinen 10" tomi niin ottaa yhteyttä) ja Artstar (10", 14", 20", + hyvin, hyvin HYVIN itsecustomoitu Pearlin import -virveli. Muunmuassa itsetehty puusisus tuossa. Jos kellään lojuu violettia Artstarin 16" tomia nurkissa niin ottaa yhteyttä.). Minkälaatuisia settejä nämä ovat aikoinaan olleet ja miten ne vertautuvat nykyisiin setteihin? Kummatkin setit ovat hyvässä kunnossa.

-Jemo

ennenvanhaan tais tamalta olla swingstarit, royalstarit,imperial starit ja superstarit. ja artstar taitaapi olla starclassicin edeltäjä.

ihan hyviä nuo taitaa olla. imperialit ovat toiseksi parhaat taman rummut siltä ajalta. jos starclassicit on nykyään taman lippulaivat, ja artstarit on tietääkseni niiden edeltäjät, eli ihan huippuluokkaa niiden pitäisi olla. korjatkaa jos olen väärässä;)
mikä ihmeen zildjian.....?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)