Hevihörhö 12.09.2004 18:25:43 | |
---|
Muutaman biisin olen kyseiseltä bändiltä kuullut, ja tuntuu että tahtoisin tietää bändistä enemmänkin. Näin alkuun vaikkapa mistä levystä kannattaa lähteä liikkeelle.. Ja mihin genreen Rapture kuulunee? jumala ehkä loi maan, mutta Latvala loi musiikin. |
Akiman 12.09.2004 18:37:41 | |
---|
SONOS METALLICOS :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. :: HTTP://WWW.SONOSMETALLICOS.NET :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET |
Shaha Hevi-Kondoma 12.09.2004 18:54:20 | |
---|
sie et oo mulle puhunu tuommosista mitään.. aijai "hevihörhö". Perskele mikä päivä... |
armadillo 12.09.2004 18:56:26 (muokattu 12.09.2004 18:57:51) | |
---|
Muistaakseni muita varsinaisia albumeja ei ole olemassakaan. Songs for the withering on bändin toinen levy, eka oli Futile vuodelta 1999 tai jotain sinnepäin. Edit: Fireboxista löytyvät molemmat. Life is a vacuum cleaner, it sucks. |
Hevihörhö 12.09.2004 19:13:05 | |
---|
sie et oo mulle puhunu tuommosista mitään.. aijai "hevihörhö". vatahan mie perkele oon sitä pääsy kuuntelemaan.. ollaa kameleita.. miten ois rauhanpiippu? parvekkeelle? :) jumala ehkä loi maan, mutta Latvala loi musiikin. |
Hohhoijaa 13.09.2004 18:29:31 | |
---|
vatahan mie perkele oon sitä pääsy kuuntelemaan.. ollaa kameleita.. miten ois rauhanpiippu? parvekkeelle? :) Mähän oon jo polttelemassa siellä. Muistatkos? :)) "I didn't lie to you! I just... I just talked bullshit!" |
peikkomimmi 14.09.2004 19:05:39 | |
---|
Mähän oon jo polttelemassa siellä. Muistatkos? :)) jo vain.. :) tarvii kai lähteä uudestaan "piipulle".. *wirn* mimmi on heavypeikko.. ,,/ |
peikkomimmi 14.09.2004 19:11:28 | |
---|
jo vain.. :) tarvii kai lähteä uudestaan "piipulle".. *wirn* edit: tervehtien hevihörhö.. yleistä hämmennystä välttääkseni katson parhaaksi kertoa että oon peikkomimmin kans m.netissä, kirjautuneena sen tunnuksilla.. mimmi on heavypeikko.. ,,/ |
mievaan 15.09.2004 12:13:47 | |
---|
Tosiaan äijäthän on nauhoittelemassa uutta levyä täällä Savonlinnassa paraikaa.(Ensimmäinen ja viimeinen kerta ikinä kun käytän paraikaa-sanaa) Haistappa pierua sika! |
Akiman 08.03.2005 11:17:09 | |
---|
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
spacemonkeyevolution 08.03.2005 11:30:18 | |
---|
ellei ole jopa kaupoissa jo Argh, eipä näkynyt vielä viime lauantaina, enkä tajunnut edes kysellä jotta millon olis tuloillaan. Eli levykauppaan käypi tieni. Songs for the withering iski aikoinaan kovastikkin, jotenkin tälläiseen perisuomalaiseenmelankoliseenluonteeseen tuo musiikki sopii kuin - joku tyhmä vertaus tähän paikkaan -. Don't worry, be heavy |
Ainakin Futile-albumilla on muutama uskomattoman hieno biisi. Uudempiin levyihin en ole juurikaan tutustunut. he was a sk8er boi
she said see you later boi |
R.Cooley 08.03.2005 12:20:23 | |
---|
Jotenkin kaukaisesti mulle tulee Sentenced mieleen, vaikka bändi ei kuulosta yhtään samanlaiselta. Outoa. |
spacemonkeyevolution 10.03.2005 16:07:47 | |
---|
Kyllä ei voi kuin myhäillä tyytyväisenä saatuani Silent Stagen käteen. Rapture jatkaa aika pitkälle siitä mihkä Songs For The Witheringillä jäi. Loistavaa. Ainut miinus mikä tulee on ehkä kappaleiden pienoinen tasaisuus ja samankuuloisuus, edelleen, vaikkakin monipuolisuutta löytyy ehkäpä enemmän kuin edellisiltä levyiltä. Tunnelman puolesta ei pettänyt kyllä yhtään: Haikeutta yhdistettynä rankkoihin vokaaleihin ja rankkaan soundiin, höystettynä puhtaalla laululla. Loistavaa. Don't worry, be heavy |
GhostOfTheSun 10.03.2005 17:26:03 | |
---|
Noin Songs for the Witheringiä kuulleena ja kyseisestä levystä paljon pitäneenä mielestäni Rapturen suurin heikkous saman aikaisesti sekä tasaisuus että epätasaisuus. Osa kappaleista on yksinkertaisen loisteliaita, mutta se toinen puoli hukkuu helposti sinne tasaisen harmaaseen massaan. Osaa ko. levyn kappaleista voisi kaikessa tasaisuudessaan mielestäni kutsua melkein tylsiksi. Ei sen puoleen hyvä levyhän tuo SftW on. Oman tyylilajinsa parhaimmistoa, sanon... Uusinkin löytyy hankintalistan terävimmästä kärjestä. Pistäkää tarkempaa analyysiä mikäli kyseisen teoksen jo omistatte. "Se, että olet vainoharhainen, ei tarkoita etteivät ne olisi perässäsi." |
Akiman 24.08.2005 20:47:34 | |
---|
Tämäkin juttu oli vireillä jo maaliskuussa, mutta tuli tehtyä vain osittain haastateltavan kiireiden takia ja ei tullut näin ollen varsinaiseen päätökseensä koskaan. Muutama osio jäi siis pois, mutta tässähän tämä kuitenkin viimein valmistuneena. Haastattelu -> http://www.sonosmetallicos.net/haastattelut.php?id=71:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
ava 11.09.2005 20:08:33 | |
---|
Tuttava tähän bändiin mut tutustutti ja kyllähän tämä ihan kelvolliselta kuulostaa! En ole vielä ehtinyt kovinkaan paljoa syventyä tähän mutta noin päällisin puolin kuunneltuna on ihan jees. |
Closure 11.09.2005 20:39:07 | |
---|
Hyvältä kuulostaa tämä The Silent Stage. Erittäin hyvältä. Pitää kuulostella taaskin tarkemmin. "Mulla on norjametalli ja 1970s funk CDt vierekkäin levykokoelmassa. Se on vain totuttelukysymys. Ei kuitenkaan pidä lähteä millekkään "kaikki kelpaa" -linjalle, vaan pitää osata tunnistaa musiikista myös dekadenssi-ilmiöt kuten rap." -sub zero |
seeprahim 11.09.2005 21:26:45 | |
---|
Noin Songs for the Witheringiä kuulleena ja kyseisestä levystä paljon pitäneenä mielestäni Rapturen suurin heikkous saman aikaisesti sekä tasaisuus että epätasaisuus. Osa kappaleista on yksinkertaisen loisteliaita, mutta se toinen puoli hukkuu helposti sinne tasaisen harmaaseen massaan. Olen muuten täysin samaa mieltä tästä asiasta. Joitain biisejä kuunnellessa tulee vaan sellainen vähän epämääräinen olo, että jotain uupuu. Olisi enemmän kuin mukavaa nähdä Rapture livenä joskus - ehkäpä nyt uuden levyn myötä tämäkin toive toteutuisi. Ach! |