Järvihirviö 06.03.2005 12:50:50 | |
---|
Niin, Radio City on täysin, luokattoman, paska kanava. |
Beowulf 06.03.2005 13:36:32 (muokattu 06.03.2005 13:38:14) | |
---|
Tällaiselle yötöiden tekijälle kuin minä, Radio Cityn kuunteleminen ei todellakaan ole vaihtoehto. Päivisin en radiota kuuntele mutta kyllä tuo yötarjonta Radio Cityllä on aivan järkyttävää. Samat biisit rullaa edestakaisin. Kyllä se syö miestä kun yövuoron aikana tulee viidettätoista kertaa se sama paska Midnight Oilin biisi (mikälie "beds are burning" -rallatus). Edit - Cityn päivätarjontaan en ota kantaa kun en päivisin ole sitä kuunnellut. *Ei hyvää päivää* |
Leevo 06.03.2005 13:43:42 | |
---|
Kyllä City on kaikkine heikkouksineenkin radion parasta antia. Toinen hyvä on Radio Extreme, se on todella elämys. "Räkä-Malmi rääkyy ja mä oon ympäri lavaa." -Andy McCoy |
LiiMaNHeNKi 06.03.2005 15:38:11 | |
---|
Aivan... Ne ovat... *hmm* Radiokanavia! Ehkei kukaan kuuntelisi mitään perkeleen kanavaa jos Sepulturan jälkeen tulis yhtäkkiä jotain perkeleen intialaista sitar-musiikkia... Soittolista on aivan perkeleen noheva keksintö! Pointtini ei ollutkaan se, että pitäisi soittaa musiikkia laidasta laitaan, vaan että soittaisivat sen valitsemansa genren sisältä niitä biisejä vähän laveammin. Eli jos rockia haluavat soittaa, niin kyllä varmasti löytyy useampia biisejä kuin ne neljä joita siellä aina pyörii. Emmä mitään osaa soittaa... räpellän vaa. |
enema 06.03.2005 19:20:05 | |
---|
Raivostuttavan kuuloinen se "Rockia ja Sportia" Muutenkin huono kanava, satunnaisia helmiä, mutta suurin osa ihan kamalaa. Radio Helsingiltä tulee taas usein kauhean omituisia kappaleita. Parasta on varmaan Radio Grooven musatarjonta. Aina ei voi voittaa, mutta aina voi hävitä! |
Vainhaalee 06.03.2005 20:16:33 | |
---|
Pointtini ei ollutkaan se, että pitäisi soittaa musiikkia laidasta laitaan, vaan että soittaisivat sen valitsemansa genren sisältä niitä biisejä vähän laveammin. Eli jos rockia haluavat soittaa, niin kyllä varmasti löytyy useampia biisejä kuin ne neljä joita siellä aina pyörii. Aivan... Mutta kyllä minun mielestäni Cityn tarjonta on melko hyvää siihen nähden että lupailevat annikseen "rockin"... Joskus kun djt valitsivat soitettavan musan oli vähän erilainen meininki asemilla... Vaan eipä taida nuo dj-ohjelmat enää nykyään olla oikein muodissakaan... Ja sitten radio-ohjelmiin: Kitarama on kyllä todella loistava ohjelma (ylex), keskitytään siihen olennaiseen musiikissa: sen soittamiseen ja uusien juttujen esille tuomiseen! Harvoin pyörii vanhat rallit messissä... Ja sillon Mafian aikaan sunnuntaisin tuli Hard Rock Clubia, joka oli aivan perkeleen tajuttoman hieno ohjelma... Tarvetta olisi moiselle ohjelmalle... |
FlatOutFucked 06.03.2005 20:43:51 | |
---|
Radio Helsingiltä tulee taas usein kauhean omituisia kappaleita. Omituinen = hyvä. Ainakin joskus. How many of you out there think the system SUCKS!? How many of you out there think anarchy is BETTER!?... You´re STUPID!! YEAH! You are STUPID!!!
Anarchy is STUPID!! Anarchy is STUPID!! Anarchy is STUPID!! ...You´re stupid... |
HaloOfFlies 07.03.2005 13:41:05 (muokattu 07.03.2005 13:46:11) | |
---|
Itekin Cityä kuuntelen ja minua tuppaa hieman ärsyttämään se että joiltakin bändeiltä on vaan se tunnetuin biisi soitossa. Esim. Soundgardenilta ei soiteta muita kuin Black Hole Sunia. Voisivat kyllä soittaa sitä rockia laajemmalla rintamalla niin ei joihinkin kappaleisiin pääsisi kyllästymään. Ja olen kyllä asiasta palautettakin pistänyt Cityn musapäällikölle, mutta ei tunnu menevän jakeluun. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
Eikä esim. Metallicalla tietenkään ole muita biisejä kuin ne muutamat blakilta ja loadeilta. ..Kesätöissä olin pullonpalautuksessa ja mikäs kanava siellä soikaan. "Hyvä ihminen, missä jumala on, en tahdo kuulla taivaasta..." soi vaan korvissa. Btw, hiljattain sain television kämppääni. Radion kuuntelu loppui kuin veitsell' leikaten. |
la m quina 08.03.2005 11:57:08 | |
---|
Eilen kuuntelin hetken Radio Cityä. Tämä tapahtui autossa,., kun otin cd:n pois soittimesta. Sieltä tuli joku ihan kohtalainen rokkiklassikko. |
Drifter 08.03.2005 15:22:34 (muokattu 08.03.2005 15:24:12) | |
---|
En kuuntele paljoa radioa, vain autoa ajaessani. Kaikki muut kanavat ovat niin sietämättömiä, että ainoaksi vaihtoehdoksi jää City. Tuleehan sieltä hyviä biisejä ja nimenomaan hyviä rock-biisejä, kun musiikkimakuni nyt on niin rajoittunutta etten voisi kuvitellakaan nauttivani mistään hip-hopista tai pop-lirutuksista. Mutta kun se voisi olla niin paljon parempi kanava! Pois kaikki lätkäselostukset, lisää levyjä kiertoon ja niiltä levyiltä soittoon muitakin kuin vain se kuuluisin biisi. Ei pitäisi olla vaikeaa löytää semmoista paria tuhatta hyvää rock-biisiä, joita kierrättää. Ja sitten muutama rock-henkinen DJ kehiin ja heille vapaat kädet mitä haluavat soittaa. |
chameleon 08.03.2005 16:58:31 | |
---|
On Radio City parempi kuin moni muu ei! Eli siis verrattuna muihin laajan kuuluvuusalueen asemiin, kuten nova ja kiss ym. Sitä paitsi, Teemu Suomisen Rautakanki on todella rautanen radio-ohjelma! |
FlatOutFucked 08.03.2005 17:04:50 | |
---|
Mikäli radioasemalta tulee urheilu-uutisia/urheiluun liittyvää ohjelmaa, niin se on suurella todennäköisyydellä täysin, luokattoman, järjettömän, paska. It´s making me sick, I want no part of it. Stop waving that flag. |
VarastoN 08.03.2005 18:19:13 | |
---|
Parasta on nuo Iso Marilyn/Pitsarulla/JokuElvis-Esso snack'n'shop mainokset.. "Sano vähähiilihydraattinen ruokavalio!" "Vähähiillihyrd..Välihiili..HYRDY..hyrdaattin...VÄliHYYRDYY!!.:DYRH! yrhyd!..jnejne.." kyl me naurettiin!!22 Youre such a pigfaker! Fuck dö shit! |
Mimi 08.03.2005 18:51:44 | |
---|
Parasta on nuo Iso Marilyn/Pitsarulla/JokuElvis-Esso snack'n'shop mainokset.. "Sano vähähiilihydraattinen ruokavalio!" "Vähähiillihyrd..Välihiili..HYRDY..hyrdaattin...VÄliHYYRDYY!!.:DYRH! yrhyd!..jnejne.." kyl me naurettiin!!22 Paljon parempia oli ne Go mobilen vastaavat tv-mainokset. Ja kyllä sitä nyt ennemmin Cityä kuuntelee, kun nrj:tä. Kuuntelen sitä, kunnes löydän jotain parempaa, missä saattaa kyllä kestää hetken... Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne" |
Pelsi 09.03.2005 21:25:45 | |
---|
Se on ainoa radiokanava jota autossani saa kuunnella. Yleensähän tietysti levyjä tulee soiteltua, mutta silloin tällöin City menee ihan hyvin. Kalamies #3 >-)))> |
trashjones 27.08.2007 14:55:42 | |
---|
RoskaJoonas! |
HaloOfFlies 27.08.2007 17:38:40 (muokattu 27.08.2007 17:49:37) | |
---|
Katsos Radio City tekee comebackin. http://www.v2.fi/uutiset/viihde/657/Radio-City-heraa-henkiin/ Ensin tuumasin että "ei saatana", mutta artikkelin luettuani alkoi olla toinen ääni kellossa. Tästähän voi tulla jopa Suomen ainut hyvä radiokanava. Tuo soittolistan monipuolistaminen ja harvemmin soitetut biisit kuulostaa todella lupaavalta. Toivottavasti myös tekevät näin. E: Ja torstaina näköjään jo aloittaa. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Räbbänä 27.08.2007 18:36:14 | |
---|
Ensin tuumasin että "ei saatana", mutta artikkelin luettuani alkoi olla toinen ääni kellossa. Tästähän voi tulla jopa Suomen ainut hyvä radiokanava. Tuo soittolistan monipuolistaminen ja harvemmin soitetut biisit kuulostaa todella lupaavalta. Toivottavasti myös tekevät näin. E: Ja torstaina näköjään jo aloittaa. Ainakin RadioRockin monipuolisuus tuli eilen todistettua. Avasin radion, tuli Faith No Moren Epic, sen jälkeen KT:n Tuonelan Koivut ja Metallican Sad But True. Sen jälkeen, ylläripylläri, jälleen Faith No Moren Epic. "Te epäuskoiset! Te etsitte saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist."
"Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing!" |
Ziggy Bubba 27.08.2007 18:59:49 | |
---|
Mä jo kattelin, että mikäs versio Radio Citystä palaa - jaa, se on tämä viimeisin kamaluus, ei kiinnosta vähääkään. NRJ:n, Kissin sun muiden kaavalla tehty "rock-asema" on ehkä ideana huonoin ikinä, tämän tuo City todisti viimeisinä vuosinaan. Vaan eipä tuo Radio Rockikaan mikää täydellinen ole, mutta sentään soittolistalla on muutakin kuin "maisherounaa" ja bäädtytebounia"... Iltaisin tulee jopa ihan toimitettua MUSIIKKIohjelmaa. You said a' what now? |