Lostprophet 08.03.2005 08:47:48 (muokattu 08.03.2005 08:48:26) | |
---|
Onko yhtälö mahdollinen? Mitä pitää tehdä jotta saa kaiken olennaisen sopimaan kitaraan? Ilmeisesti jonkin sortin esivahvistin ja patteri pitäisi johonkin reikään tunkea. Potikoillehan on neljä kohtaa, eli riittävästi. Onko kokemuksia? Kiitos! |
LesPaul70 08.03.2005 08:57:37 (muokattu 08.03.2005 08:59:46) | |
---|
No siinä paketissa tulee 2 x tone ja 2 x volume lyhyillä akseleilla ja sitten toiset neljä pitkillä akseleilla (paksukantisia kitaroita, esim. Lespaa varten). Ei sitä mitenkään pelkästään Lespaa varten ole suunniteltu. Erilaisia kytkentävaihtoehtoja on runsaasti ja ne on dokumentoitu aika hyvin paketissa. Esim. itselläni on vain asennettuna vain 1 x tone ja 1 x volume, ja hyvin toimii. 6 potikkaa jäi yli! :) Se sitten on eri asia, kannattaako noita mikkejä saundin kannalta asentaa SG:hen. Itse mieluummin säilyttäisin SG:n persoonallisen soundin. (Minulla EMG:t ovat kiinni kepissä, jossa ei entuudestaan mitään kovin "persoonallista" soundia ollut, ei ainakaan hyvässä mielessä.) "Lahjattomat harjoittelee" (sinfoniaorkassa kuultua) |
Ilmeisesti jonkin sortin esivahvistin ja patteri pitäisi johonkin reikään tunkea. Potikoillehan on neljä kohtaa, eli riittävästi. Ei tarvita mitään erillistä esivahvistinta. Patterin mahduttaminen on ainoa ongelma. |
LesPaul70 08.03.2005 10:20:36 | |
---|
Patterin mahduttaminen on ainoa ongelma. Doh, olet oikeassa. Ja minä en ollut lukenut kysymystä kunnolla. "Lahjattomat harjoittelee" (sinfoniaorkassa kuultua) |
Explorer 08.03.2005 14:08:51 | |
---|
Itse mieluummin säilyttäisin SG:n persoonallisen soundin. Ei se nyt niin mene että EMG:t veisivät kitaran persoonallisen soundin pois. This fractal illusion burning away all structure toward the obscene. |
Sammakko 08.03.2005 14:10:52 | |
---|
Ei se nyt niin mene että EMG:t veisivät kitaran persoonallisen soundin pois. hohh Hymy herkässä ja nauru katkonaista |
Deranged 08.03.2005 15:16:08 | |
---|
Se sitten on eri asia, kannattaako noita mikkejä saundin kannalta asentaa SG:hen. Itse mieluummin säilyttäisin SG:n persoonallisen soundin. Samaa mieltä. Menee SG pilalle tommosesta. Enemmin vaikka Iommin signature-mikit kuin tuo setti SG:hen. SG puree perusmikkisetilläänkin meikäläiselle riittävästi. |
J.RA 08.03.2005 17:55:12 | |
---|
Ite olen meinannut iskeä ko. setin Tokain sg-malliin. Miten on, suoriutuuko asentamisesta itse? Olen ollut sähkötöiden kanssa tekemisissä viimeksi joskus peruskoulussa ja siitä nyt on jo muutama vuosi aikaa. Eli onko ne oikeasti vaikea asentaa? - Se mikä ei tapa vituttaa- |