Aihe: Nuppi+Kaappi
1 2
topguitar88
07.03.2005 20:17:16 (muokattu 07.03.2005 20:17:40)
Elikkäs nyt ois menossa vahvistinvarustus uusiks, ja kaappi & nuppi houkuttelis.. budjetti olis noin 600€, alle saa mennä ja ylikin nyt muutaman kympin.. Haussa olisi rock soittoon sopiva, heviinkin taittuva, ja kleenillään yllättävä yhistelmä.. Oliskos kellään mitään mitä voisi noin niinkun alustavasti suositella..?
Always take the time to hide the evidence..
tommi_899
07.03.2005 21:18:06

onko transistori vai putki vehje hakusessa?
aarre on siellä mistä sen löytää http://www.brokenfuture.tk/ pastilli. R.I.P - victims of tsunami http://muusikoiden.net/extra/paita/
Heavymies
07.03.2005 21:28:58
Näistä on joskus aikasemminkin kyselty, eli kannattaa lukasta nekin threadit.
Onko mitään erityistä syytä miksi juuri nuppi+kaappi? Mielummin hyväsoundinen kombo kuin joku ehkä hienomman näkönen, mutta huonompi soundinen nuppi+kaappi.
Jumala ei vähennä elämästäsi soittamiseen käytettyä aikaa.
tommi_899
07.03.2005 21:31:54

joo, itse tulen kesällä hakkimaan Laneyn gh-50l nupin thomanilta joka maksaa 666€ mutta tarvitset viihen vielä sen kaapikin, jolloin menee vähän yli budjetin. itse ostan uuden voxin sarjan 2x12" kaapin joka maksaa 295€
aarre on siellä mistä sen löytää http://www.brokenfuture.tk/ pastilli. R.I.P - victims of tsunami http://muusikoiden.net/extra/paita/
kimurantti1
07.03.2005 23:27:06
Tuohon hintaan tuskin saa mitään kovin tasokasta nuppi&kaappi-yhdistelmää. Saati sitten jos on putkikoneesta kiinnostunut. Tosiaan joku hyvä käytetty putkicombo voisi olla parempi vaihtoehto?
Metronomi on muusikon paras ystävä.
Super-Jari
08.03.2005 02:59:30
Näistä on joskus aikasemminkin kyselty, eli kannattaa lukasta nekin threadit.
Onko mitään erityistä syytä miksi juuri nuppi+kaappi? Mielummin hyväsoundinen kombo kuin joku ehkä hienomman näkönen, mutta huonompi soundinen nuppi+kaappi.

Aika lailla samoilla linjoilla. 600e on niin vähän että ellei hirveä munkki käy niin kovin kaksisia kamoja et saa. Suosittelen että säästät ainakin toiset 600e ja kattelet käytettynä jonkun tapposetin ja ostat heti testin jälkeen.
Euroopan hauskin mies, Vasara Oulusta.
-Vilhelmus
Euroopan hauskin vasara, mies Oulusta.
-JCM
...And Justice For All
08.03.2005 07:30:47
Joo, säästä mieluummin lisää rahaa tai osta putkicombo (jos putkia haet) Hyödyllisempää kuin ostaa nyt joku halpa yhdistelmä ja vuoden päästä jo himoita uutta.
© ...And Justice For All. Kaikki naiset pidätetään, muut saa mennä.
topguitar88
08.03.2005 16:48:20 (muokattu 08.03.2005 16:49:49)
Tuanoenniin... Eli periaatteessa ei kannattaisi.. Budjettia kyllä piisaisi pitkällekkin, mutta ei oikein innostaisi kaikkea laittaa vahvistimeen... eli muutetaampa kysymystä: saako 600 rahalla pätevää putkipeliä samoilla edellytyksillä, vai nostanko budjettia? Vai ostaakko sitten laneyn putkinuppi, ja kokoilla kaappi itse/ostaa joku halvempi kaappi? Pääasiassa tulee kotikäyttöön, muttam jos nyt polkaisisi jostain innokkaan basistin, niin kamat olisi kyllä keikoillekkin lähdössä..
carlos
08.03.2005 16:54:46 (muokattu 08.03.2005 16:58:52)
Tuanoenniin... Eli periaatteessa ei kannattaisi.. Budjettia kyllä piisaisi pitkällekkin, mutta ei oikein innostaisi kaikkea laittaa vahvistimeen... eli muutetaampa kysymystä: saako 600 rahalla pätevää putkipeliä samoilla edellytyksillä, vai nostanko budjettia? Vai ostaakko sitten laneyn putkinuppi, ja kokoilla kaappi itse/ostaa joku halvempi kaappi? Pääasiassa tulee kotikäyttöön, muttam jos nyt polkaisisi jostain innokkaan basistin, niin kamat olisi kyllä keikoillekkin lähdössä..

Käytettynä saa kuudellasataa jo vaikka minkälaisia vermeitä!
Joku täällä pian ehdottelee classic kolmekymppistä...
ja jos kotikäyttöön tulee, niin combo ehdottomasti. Ja ellette heti vedä stadionkeikkoja, niin varmasti vaikka 40 wattisella putkikombolla pärjäät keikoilla.

EDIT: Itellä on Ashdownin peacemaker 40, ja pidän siitä erinomaisesti. Ehkä siinä ei oo rahkeita mihinkään kunnon hevisaundiin, mutta joku purkki siihen eteen niin avot. Täysputkikombosta on siis kyse.

ENGLin thunder on semmonen peli, mikä mulle tässä nyt päällimmäisenä mieleen tuli.T-kaupassa hintaa 766 euroa, joten luulis lähtevän käytettynä alle kuudensadan. Hevikin pitäis irrota :)
Standin' with the fury that they had in '66
kimurantti1
08.03.2005 16:58:45
Kuin kliseen omaisesti ennen kuin joku muu ehtii, vastaan sinulle että kokeile ihmeessä Englin kombot läpi.
carlos
08.03.2005 17:00:21
Kuin kliseen omaisesti ennen kuin joku muu ehtii, vastaan sinulle että kokeile ihmeessä Englin kombot läpi.

Olit 7 sekuntia nopeempi Englis kans!11!11 hitto!11 :)
Standin' with the fury that they had in '66
kimurantti1
08.03.2005 17:03:06 (muokattu 08.03.2005 17:03:50)
Olit 7 sekuntia nopeempi Englis kans!11!11 hitto!11 :)

:)

Ja jos putkikone ei ole se ainoa vaihtoehto, niin Rolandin Cubeja on kehuttu aika paljon. Itse tykkäsin kanssa. Ja sekä Engleissä että noissa Cubeissa on ainakin hintalaatusuhde viimeisen päällä kohdallaan.
topguitar88
08.03.2005 17:09:49
Voe helvetti... nyt hävettää... en muistanu engliä enkä rolandia ollenkaan...
tommiot
08.03.2005 17:13:45
Mua kiinnostais kans... oletetaan että saan kesäduunia, kaupunki maksaa 1000€ kuussa. Soittelen kasariheviä, saisko tolla rahalla jonkun hyvän (putki)nupin ja kaapin siihen tarkoitukseen?
Pastilli? Ostakaa Dungeons & Dragons 3,5 Edition -rulebookit.
kimurantti1
08.03.2005 17:16:10
Mua kiinnostais kans... oletetaan että saan kesäduunia, kaupunki maksaa 1000€ kuussa. Soittelen kasariheviä, saisko tolla rahalla jonkun hyvän (putki)nupin ja kaapin siihen tarkoitukseen?

No edelleen sitä Engliä suosittelen. En tiedä saako putkinuppia ja kaappia tuohon hintaan. Käytettynä ehkä. Käy liikkeissä kokeilemassa ja laita sitten ilmoitus vaikka tuonne torille.
Juuso.
08.03.2005 17:50:34
Suosittelen kyllä tota Laneyn TF700-nuppia. Halpa ja hyvä. Toimii niin hevissä kuin popissakin. Kaapeista en osaa sanoa mitään kun käytän itse Behringeriä :)
I wish you a broken heart and a happy new year.
Volle
08.03.2005 17:57:52

Saahan tolla vaiks mitä. Ainakin käytettynä. Mun vahvari- ja kaappiläjä, joka näkyy kuvauksen linkissä, on maksanut n.1000€ yhteensä ja mulle kyllä kelpaa.

Voisin ehdottaa vaikka Laney gh50:ta (600-700€) ja 2*12"-kaappia. Tai sitten esim. Engl Thunder + kaappi.
Nam.
elbowski
08.03.2005 18:57:49
Missä hinnoissa muuten kulkevat käytetyt Englin kompot?
Listen to Black Sabbath or DIE!!
Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25
tommi_899
08.03.2005 19:13:47

Saahan tolla vaiks mitä. Ainakin käytettynä. Mun vahvari- ja kaappiläjä, joka näkyy kuvauksen linkissä, on maksanut n.1000€ yhteensä ja mulle kyllä kelpaa.

Voisin ehdottaa vaikka Laney gh50:ta (600-700€) ja 2*12"-kaappia. Tai sitten esim. Engl Thunder + kaappi.

osaatko kertoa tosta Laneystä muuta? olisi mulla sellanen kiikarissa, että josko tilaisi sellaisen (kokeilematta).. mulle on kerrottu että aika paljon Marshall tyyppinen vahvari. ja ainakin jcm2000 (dls100) ja jcm800 on miellyttäneet todellapaljoa, tosin jcm2000 hinta on vain liikaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)