...And Justice For All 04.03.2005 09:26:11 | |
---|
Sähän kuuntelet metallicaa niin luulis sun tietävän mikä wah on. Niin kuuntelen, metallican parissa tosin kuulee aikas mautonta wahin raiskaamista jos oot huomannut ;) © ...And Justice For All. Kaikki naiset pidätetään, muut saa mennä. |
elbowski 04.03.2005 15:35:54 | |
---|
Niin kuuntelen, metallican parissa tosin kuulee aikas mautonta wahin raiskaamista jos oot huomannut ;) No mutta kyllä se wahilta silti kuulostaa. Listen to Black Sabbath or DIE!!
Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25 |
Kapane 06.03.2005 22:35:15 | |
---|
Niin kuuntelen, metallican parissa tosin kuulee aikas mautonta wahin raiskaamista jos oot huomannut ;) Ja raiskaamisesta voidaan olla montaa mieltä. |
Ja raiskaamisesta voidaan olla montaa mieltä. Jaa että Hammett käyttää juuri sopivalla määrin wahia sooloissaan? Nykypäivän tila ei onneksi ole niin paha kun 90-luvulla, huh sitä wahin vatkaamista!! © ...And Justice For All. Kaikki naiset pidätetään, muut saa mennä. |
Keppis 09.03.2005 18:17:38 | |
---|
Jaa että Hammett käyttää juuri sopivalla määrin wahia sooloissaan? Nykypäivän tila ei onneksi ole niin paha kun 90-luvulla, huh sitä wahin vatkaamista!! Mitä, jos haettaisiin haku sanalla "hammett" ja sitte mentäis sinne kinaan hänen wahittelustaan, eikä sotkettais tätä threadia. Huonomuistisilla on vähemmän stressiä. |
Kassu 13.03.2005 18:26:41 | |
---|
Jaa että Hammett käyttää juuri sopivalla määrin wahia sooloissaan? Nykypäivän tila ei onneksi ole niin paha kun 90-luvulla, huh sitä wahin vatkaamista!! Kyllä me tiedetään kuitenkin mitä mieltä sä siitä oikeasti olet. Hammetilla on sentään oma tyylinsä. Ei kukaan arvosta sua yhtään enempää, vaikka muodikkaasti dissailisitkin Hammettia. Paremmin se soittaa kuin sä tai mä kuitenkin. |
...And Justice For All 13.03.2005 18:31:17 | |
---|
Kyllä me tiedetään kuitenkin mitä mieltä sä siitä oikeasti olet. Hammetilla on sentään oma tyylinsä. Ei kukaan arvosta sua yhtään enempää, vaikka muodikkaasti dissailisitkin Hammettia. Paremmin se soittaa kuin sä tai mä kuitenkin. Aina sä jaksat valittaa mun sanomisista. Onko se väärin että mielestäni Hammett on paska? Enhän mä tietenkään mee minkään muodin mukaan jos sanon etten pidä hammettista! Se on totta että Hammett soittaa meitä paremmin, en kiistä, mutta en vaan tykkää sen soitosta. Onko vielä jotain epäselvää? © ...And Justice For All. |
Kassu 13.03.2005 18:39:07 | |
---|
Aina sä jaksat valittaa mun sanomisista. Onko se väärin että mielestäni Hammett on paska? Enhän mä tietenkään mee minkään muodin mukaan jos sanon etten pidä hammettista! Se on totta että Hammett soittaa meitä paremmin, en kiistä, mutta en vaan tykkää sen soitosta. Onko vielä jotain epäselvää? Kerrotko vielä, miksi nuppi on parempi kuin räkki? |
...And Justice For All 13.03.2005 18:44:47 | |
---|
Kerrotko vielä, miksi nuppi on parempi kuin räkki? Mun mielestä nuppi on kätevämpi. Jos haluaa ääntä ulos niin ei tarviste roudata räkki-kasaa pitkin maailmoja. Soundieroa ei pahemmin ole, kätevyydestä enemmän kiinni. © ...And Justice For All. |
Jormaz 15.03.2005 01:40:28 | |
---|
Kerrotko vielä, miksi nuppi on parempi kuin räkki? Hah hah, armoton kuitti! In Goth We Trust! The 666 Club #4 |