Aihe: Black Sabbath Suomeen?
1 2 3 4 57 8 9 10 1123 24 25 26 27
Ben_D
07.03.2005 09:22:01

Liput loppu 15 minuutin jälkeen!!

Juu niin näytti loppuvan. Lippupalvelun järjestelmät toimivat erinomaisen hienosti.
biibob
07.03.2005 09:23:12
Ei helvetin helvetti noi liput meni niin nopeasti. Onoko muita jotka näillä näkymän jäivät ilman lippua? Saata*a kun ottaa päähän.
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
lxi
07.03.2005 09:25:33
Ei helvetin helvetti noi liput meni niin nopeasti. Onoko muita jotka näillä näkymän jäivät ilman lippua? Saata*a kun ottaa päähän.

On. Sivukatsomosta olisin vielä liput saanut, mutta haluan kentälle.

Todennäköisesti noita tulee kuitenkin myöhemmin vielä lisää tarjolle. Eikös tapana ole vähän ollut, että lippuja lasketaan myyntiin useissa erissä trokarien kiusaamiseksi?
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
kuunneltua
biibob
07.03.2005 09:31:15
On. Sivukatsomosta olisin vielä liput saanut, mutta haluan kentälle.

Todennäköisesti noita tulee kuitenkin myöhemmin vielä lisää tarjolle. Eikös tapana ole vähän ollut, että lippuja lasketaan myyntiin useissa erissä trokarien kiusaamiseksi?

Milloinkahan kannattaisi yrittää noita lippuja. Tuskin enää tänään.
kojones
07.03.2005 09:34:48 (muokattu 07.03.2005 09:38:12)
Eikös noita myyty yrityksille ennakkoon? Järjestelmä kusee, vaadin oikeutta! Takakatsomoon hattuhyllylle.
Kuumeisena jonottamaan..
Ja olin muuten puoli seitsemältä jonottamassa, ensimmäinen. Sitten lämpöseen ja puoli yhdeksältä jonoon kuudenneksi. Ja siltikin ilman kenttälippua.
wilzhu
07.03.2005 09:40:32
Mikäköhän oli maksimimäärä nooiden lippujen saannissa?
Paljon se ottaa, vähän se antaa.
kojones
07.03.2005 09:42:24
Mikäköhän oli maksimimäärä nooiden lippujen saannissa?

Kymmenen kenttälippua osti eräskin itsekäs veijari, joten ilmeisesti kymmenen.
biibob
07.03.2005 09:43:08
Eikös noita myyty yrityksille ennakkoon? Järjestelmä kusee, vaadin oikeutta! Takakatsomoon hattuhyllylle.

Jep mua ärsyttää toi sama juttu. Ja toinen joka kuitenkin lain mukaan on täysin oikein, mutta periaatteessa väärin: Nämä jotka ostavat niin paljon lippuja kuin saavat, ja itse eivät edes välttämättä tiedä mihin konserttiin ovat lippunsa ostaneet. Tästä tilanteesta tullaa kahteen vaihtoehtoon: 1) Ostaja vie 5 henkisen perheensä katsomaan keikkaa, mukana vielä mummo ja ukki. Kukaan ei tiedä mitä tuleman pitää. Sitten alkaa musiikki, niin kaikkien ilmeissä alkaa näkyä vihaisuus, ja yhtääkkiä he alkavat saarnata, että minkä takia tälläisia keikkoja järjestetään. "musiikki on liian kovalla" " eikö nuo ymmärrä, että meidän 2v poikamme, jonka me toimme katsomaan omasta vapaasta tahdostamme, saattaa saada kuulovaurion, kun nämä bändit eivät hiljennä" jne... 2) Henkilö on ostanut täydenlippumäärän lippuja, ja meneekin niitä sitten kaupittelemaan keikkaa edeltävinä päivinä esim. huuto.nettiin tai johonkin muuhun vastaavaan, jotta saisi lipuista tuplahinnan takaisin. Huh sainpas avauduttua.
mrk
07.03.2005 09:43:54
Kymmenen kenttälippua osti eräskin itsekäs veijari, joten ilmeisesti kymmenen.

Nettisivuilla ei ainakaan lue mitään mistään rajoituksista. Mielestäni max 4 olisi hyvä joka keikalle, ei mitään poikkeuksia. Jäin ilman lippua, mutta eiköhän niitä jossain vaiheessa vapaudu, kunhan vaan jaksaa hakata refreshiä:)
"What would we be without wishful thinking"
Ed The Ead
07.03.2005 09:46:32
Itse ostin 5 lippua itselle ja kavereille ja hyvin onnistui, kentälle siis. Katsotaan nyt sitten että tuleeko sieltä postista sitten mitään lippuja
You can't play heavy metal with synthesizer -Bruce Dickinson-
musatuukka
07.03.2005 09:49:10 (muokattu 07.03.2005 09:51:40)
Helvetin helvetti rupesin pieksämään puhelinta siinä 08.55 ja ei perkele soitin varmaan 90 kertaa ja EI!
Ei helvetti tässä oo järkee että 12000 paikkanen Hartwall areena täyttyy saamar puhalluksessa.Kai se on uskottava ku se puhelinvastaaja sannoo että "Black Sabbath on loppuunvarattu".
Kaikella on tapana mennä perseelleen mutta perse onkin ihana asia. #tervaranta
wilzhu
07.03.2005 09:51:54
Kyllä se olisi saanut jossain vaikka stadikalla esiintyä, niin olisi riittänyt lippuja ehkä pidemmäksikin aikaa.
Paljon se ottaa, vähän se antaa.
Ben_D
07.03.2005 09:52:05

Mäkin olisin takakaarteesta saanut meidän ryhmälle 12 lippua, mutta painoin sitten "Peruuta" kun kyseli luottokortin numeroo. Ajattelin, että paskat paikat. Olis kait pitänyt vaan ottaa..
jran
07.03.2005 09:52:42
kohta alkaa valittaminen kun kaikille ei kenttälippuja riittäny... veikkaan että noi 40 minuutin päästä.

Nuo kenttäliput oli myyty jo heti kun tiski aukesi, eli kello 9. Samoin kun näky olevan kentän laidatkin. Itse pääsin tiskille joskus vartin yli (minua ennen oli kokonaista 14 henkeä), eikä silloin ollut enään mitään muuta kun takakatsomon lippuja tarjolla. Että kova oli tahti myynnillä.
kojones
07.03.2005 09:57:40
Nuo kenttäliput oli myyty jo heti kun tiski aukesi, eli kello 9. Samoin kun näky olevan kentän laidatkin. Itse pääsin tiskille joskus vartin yli (minua ennen oli kokonaista 14 henkeä), eikä silloin ollut enään mitään muuta kun takakatsomon lippuja tarjolla. Että kova oli tahti myynnillä.

Tänään illalla jo varmasti huuto.netissä alkaa olla lippuja. Älkää ostako niitä vielä, pysykää lujana ja ottakaa alihintaan myöhemmin. Trokarit ahtaalle...
kattilakettu
07.03.2005 09:59:21

eipä onnannu h....tti*
"Vähemmän ääniä-mutta onpahan edes oikeita"
sterbo
07.03.2005 10:01:20 (muokattu 07.03.2005 10:02:08)
Itse sain kaksi (2) lippua oikeeseen katsomoon. Koitin puhelimella, mutta en päässyt läpi. Siksi jalkauduin ja kävin noutamassa liput lippupalvelun tiskiltä.

Ps- Nyt on hyvä olla.
"Syö burritoja"- [Royal Banzai].
Pedroz
07.03.2005 10:01:59

Ensimmäisenä Kuopion luukulla jonkun ennen aikojaan sisään päässeen tädin takana, ja kenttälippu koristaa lompakkoani.
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
Naama-amis
07.03.2005 10:03:54
15 yli sanosivat että nyt on loppu. Hämmästyttävää. Saivat kuitenkin jotenkin tepuloitua 2 paikkaa itselleni ja kaverille.
Koreografia tekee bändin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)