Aihe: Uusi hevibaari Helsinkiin
1 2 3 4
paavi
04.03.2005 20:45:04
Tänään vois mennä tsekkaa nää paikat vaikka... :)
karpela diem (tartu tanjaan)
vomithrash
07.03.2005 09:10:22
Lauantaina tuli käytyä tuolla Night Lifessa, ja parin tunnin oleskelun perusteella ihan OK paikka. Kalja sopivan hintaista ja hyviä biisejäkin soi. Hevimesta taas vaikuttaa sen verran vammaiselta (+ riistohintainen kalja) että tuskin tulee ihan heti käytyä.
kirjoittelija
07.03.2005 10:18:33
Tämän kirjoittajan täytyy kyllä olla puolikuuro.

Hmm, kyllä testeissä on mitattu normaalia parempi kuulo. Lisäksi jokainen jonka kanssa olen asiasta jutellut on ollut samaa mieltä kanssani. Loppuillasta ei ole juurikaan mahdollisuuksia edes tunnistaa biisiä mikä soi.
On kivaa olla kiva.
out of breath
07.03.2005 10:58:59

onks toi se yli 20 vee baari?
jos on ni vitun paska!
Only one way to say it, so I'll say it!
Hanok
07.03.2005 15:27:35
Noniin, tämä kuulostaa kivalta! Pitänee poiketa mahd. pian. Varsinkin kuin tuota musiikkia soitetaan noinkin laajalla skaalalla, pelkästään heviä kun ei jaksa.

Ainakin avajaisiltana musiikki oli kyllä hyvin hevipainotteista. Infoviestin perusteella minäkin odotin kieltämättä vähän monipuolisempaa antia. Täytyy silti käydä tutkimassa asiaa toistekin.
koera
08.03.2005 11:40:14
Hmm, kyllä testeissä on mitattu normaalia parempi kuulo. Lisäksi jokainen jonka kanssa olen asiasta jutellut on ollut samaa mieltä kanssani.

Okei, mulle vaan on jäänyt aina semmonen maku suuhun että ei oikei pysty edes kommunikoimaan kavereiden kans ku musa soi korvissa ku joku sirkkeli. Tauossa tuntuu olevan vielä aivan järkyttävä akustiikka, jotenki kaikki musa kuulostanu siellä semmoselta diskanttisurinalta. Tai sit siel o huonot vehkeet toistamassa sitä musiikkia.

Loppuillasta ei ole juurikaan mahdollisuuksia edes tunnistaa biisiä mikä soi.

Hehe, voisikohan tämä johtua humalatilasta ennemmin ku musan volyymistä. :P
Se on huumori mikä naurattaa.
Kirjoitus virhe
08.03.2005 13:36:03
Okei, mulle vaan on jäänyt aina semmonen maku suuhun että ei oikei pysty edes kommunikoimaan kavereiden kans ku musa soi korvissa ku joku sirkkeli. Tauossa tuntuu olevan vielä aivan järkyttävä akustiikka, jotenki kaikki musa kuulostanu siellä semmoselta diskanttisurinalta. Tai sit siel o huonot vehkeet toistamassa sitä musiikkia.

Hehe, voisikohan tämä johtua humalatilasta ennemmin ku musan volyymistä. :P

Tuntuu olevan ilta kohtaista. Välillä tulee niin prkeleen lujaa ja välillä ei sitten melun läpi tunnista biisejä. Ja jos käy rahaa sijoittamassa biisiin niin se sitten tulee aika volyymilla.
Kautta Super Marion tulikukan
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)