Kitarasankari 06.03.2005 15:22:58 (muokattu 06.03.2005 15:23:21) | |
---|
Olen siis hakemassa nyt yhteishaussa helsingin pop/jazz konsalle musikkiteknologiaa opiskelemaan ja sinne pitäis lähettää joku nauha omasta studio-osaamisesta. Onko joku teistä hakenut/päässyt ja minkälaisia nauhoja ootte tehnyt. Riittääkö joku pienempi projekti vai kannattaako panostaa siihen paljon? minkälaiset ne pääsykokeet muten on?? Jazz is not dead...it just smells funny... |
askomiko 06.03.2005 18:17:49 | |
---|
En tiedä koulusta mitään, mutta jos nauha pitää olla, niin tottakai siitä tehdään täysin paras minkä osaa. |
Mä olen kanssa pyrkimässä opiskelemaan musateknologiaa Hesan pop/jazz -konsalle. Toiselle asteelle sekä todennäköisesti myös Stadian puolelle. Jälkimmäiseen tosin ihan kepillä jäätä -asenteella :-) Pääsykoenauhaa olen väsäillyt jo jonkin aikaa. Teen yhden biisin, jonka laulan, soitan ja äänitän. Sehän tässä on aika kätevää, että sama äänite toimii ennakkotehtävänä myös muihin kouluihin, joihin pyrin. Edit: Hei sellainen juttu tuli vielä mieleen, että Hesan pop/jazz- konsahan ei mun käsittääkseni ole mukana yhteishaussa. |
Kitarasankari 13.03.2005 12:09:30 | |
---|
En tiedä koulusta mitään, mutta jos nauha pitää olla, niin tottakai siitä tehdään täysin paras minkä osaa. tottakai, mutta pitääkö olla ihan huippulaatuista studiotason kamaa vaiko eikö Jazz is not dead...it just smells funny... |
fmcruelty 13.03.2005 19:06:35 | |
---|
tottakai, mutta pitääkö olla ihan huippulaatuista studiotason kamaa vaiko eikö Luonnollisesti teet parasta, mihkä pystyt, nii ei ainakaa jää mitää sattuman varaan. Eiks se joku sana sano et "Mikään tehty ei vituta koskaa nii lujaa, ku tekemättä jättäminen" Kirjoitan parhaillaan päättötyötä ja ressiä pukkaa... Jos huono säkä käy, niin saatan jopa käyttäytyä väkivaltaisesti. |