Alpha 06.03.2005 16:39:47 | |
---|
...Daedis... ...Deadis... |
-Johtaja- 06.03.2005 16:41:19 (muokattu 06.03.2005 16:41:40) | |
---|
...Deadis... Ohhoh!! Anteeksi huono elgantti.. Kuka käski olla läski?? |
Juu no minä suosittelen omalta taholtani tuota The Bunkeria, on hyvä ja ahdistava tunnelmaltaan tuo elokuva! Listen to Black Sabbath or DIE!!
Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25 |
Nimismies 06.03.2005 22:34:49 | |
---|
Taidat sekottaa ton "28 päivää myöhemmin" leffaa... Siin oli et joku virus pääsee vapaaks... Dawn of the Daedis ei kyl sanota mitää et mistä ne zombit tulee. Ainoo et siin kannesha oli et helvetti on niin täynnä et kuolleet alkaa kävelee maan päällä. Se on pelkkä tagline. Leffan takakansi videojulkaisussa sanoo kyseessä olevan virus. "Komeita maalit eivät ole olleet, mutta tärkeitä siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi." - Bubi Wallenius |
-Johtaja- 06.03.2005 23:51:04 | |
---|
Se on pelkkä tagline. Leffan takakansi videojulkaisussa sanoo kyseessä olevan virus. No hitsi.. kait se sit oli viirus. Eli onks toi "28 päiv. myöh." leffa sit joku britti kopio tost leffast?...vai toisin päin? vähän pyllystä.. Kuka käski olla läski?? |
Henko 07.03.2005 17:27:43 | |
---|
Jos The Bunkerista tykkää ni Deathwatch on kans hyvä. "Jos eläimiä ei olisi tarkoitettu syötäväsi, niin miksi ne on tehty ruoasta"?
- Homer Simpson. |
Nimismies 08.03.2005 02:39:31 | |
---|
No hitsi.. kait se sit oli viirus. Eli onks toi "28 päiv. myöh." leffa sit joku britti kopio tost leffast?...vai toisin päin? vähän pyllystä.. Hrmh. Dawn of The Deadin alkuperäisessä versiossa ei puhuta viruksesta. Sen jälkeen tehtiin 28 days later, jota ohjaaja itse ei edes tunnusta zombieleffaksi, koska pelin monsterit ovat vain sairastuneita(eivät siis eläviä kuolleita). Dawn of the Deadin uudessa versiossa itse elokuvassa zombeille ei anneta mitään selitystä, mutta takakansi kertoo kyseessä olevan virus. Näin ainakin jenkkilässä. Ja virus on aika yleinen tekijä zombien teossa(vrt. Resident Evil). "Komeita maalit eivät ole olleet, mutta tärkeitä siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi." - Bubi Wallenius |