Aihe: Cradle of Filth,Kreator & Dark Tranquillity Suomeen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
MV
02.03.2005 18:08:45
Täytyy perkele nyt toivoa että koulumme rehtori hyväksyy poissaoloanomuksen pari tuntia päivän lopusta...Just ensi viikolla kun järjestelmä poissaoloista vaihtuu vitusti tiukempaan suuntaan niin ei paljon enää lintsata...

Äijä on oikein tunnettu siitä kuinka ei anna millään noita lupia perkele...No joka tapauksessa lähen aikasemmin vaikken saisikaan luvallisiksi...

Kovaa settiä odotan ainakin minä...
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
kikkomän
02.03.2005 19:42:18

minulla ei ole vieläkään tilaisuuteen sopivaa pikkumustaa niiti/nahka asustetta. KIIre!
luopio
02.03.2005 21:02:28
Siirtyy uusintatentit ton takia yli kuukaudella, mutta onhan asiat laitettava tärkeysjärjestykseen. Oisko kellään minkäänlaista sisäpiiritietoa Dark Tranquillityn setistä?
se "special child"
k.p.h
03.03.2005 17:09:38
En tiedä, mulla alkaa vasta hiihtoloma ensviikolla, eli ei mitään ongelmaa sinne saapumisesta....jees!

Nyt oon kuunnellu aika paljon Kreatorin uusinta ja vanhempia myöski, ja jytää!

Dark Tranquillity ja Filthi olikii tuttuja jo aijemmin, joten todellakin odotetaan hyviä vetoja kaikilta kolmelta!
MV
03.03.2005 18:10:32
En tiedä, mulla alkaa vasta hiihtoloma ensviikolla, eli ei mitään ongelmaa sinne saapumisesta....jees!

Nyt oon kuunnellu aika paljon Kreatorin uusinta ja vanhempia myöski, ja jytää!

Dark Tranquillity ja Filthi olikii tuttuja jo aijemmin, joten todellakin odotetaan hyviä vetoja kaikilta kolmelta!

Toi kreatorin uusin on kova kiekko vähään aikaan...Enemy of god on täydellinen avausraita joka kuullaan toivottavasti myös keikalla ensimmäisenä...
Akiman
04.03.2005 14:41:12

Bändien soittoajat:
n. 19.00 Dark Tranquility
n. 20.15 Kreator
n. 22.00 Cradle of Filth
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
MV
04.03.2005 14:50:34
Bändien soittoajat:
n. 19.00 Dark Tranquility
n. 20.15 Kreator
n. 22.00 Cradle of Filth

Toivonmukaan Kreator soittaa sitten tunnin ja vartin...Ellei sitten cradle of filthin roudauksessa mene niin kaunan että saadaan kaikki häkit missä on jotain naisia alasti sisällä ja kaikki pentagrammit sun muut lavalle;)
k.p.h
04.03.2005 20:52:38
Toi kreatorin uusin on kova kiekko vähään aikaan...Enemy of god on täydellinen avausraita joka kuullaan toivottavasti myös keikalla ensimmäisenä...

joo...mielestäni siltä löytyy noin tusina hyviä biisejä ;)
dead-ed
05.03.2005 10:53:16
Prkl!! Ylihuomenna räjähtää...
"Welcome to Prime Time, bitch!!!"
Lego
05.03.2005 10:58:07
Videoikaa joku se DT:n keikka, jos on hyvä niin mulle se.
P = U * I
Ben_D
05.03.2005 11:00:35

Ja taas joutuu ryypiskeleen. Just alkaa selvitä keskiviikon Tampereen juomingeista..
MV
05.03.2005 11:37:23 (muokattu 05.03.2005 11:37:47)
Ja taas joutuu ryypiskeleen. Just alkaa selvitä keskiviikon Tampereen juomingeista..

Plussaahan se on mutta ei pakollista;)

Ainut asia joka saa minut hulluuttelemaan ja heittämään aivot narikkaan ilman alkoholia on raskas musiikki livenä nautittuna:)

Meinaako joku mennä "kunnolla" jonottamaan? Ei välttämäti tarvetta ole kun on kolme bändiä...Vitutti kovin kun jonotin slayerin keikallekkin ihan helvetisti ja oisi päässy eteen vaikka olisi tullut jo keikan alettua:)

Nyt lähetään kolmen junalla Turusta...
Ben_D
05.03.2005 11:39:06

Plussaahan se on mutta ei pakollista;)

Ei ole kyllä tapana tota heviä käydä selvinpäin kuuntelemssa...
k.p.h
05.03.2005 13:52:29
Videoikaa joku se DT:n keikka, jos on hyvä niin mulle se.

ajattelin kyllä ottaakki kameran matkaan (siis digi) ,mutta en tiedä....lienekkö tuolla yhtä tiukkaa kun metallican keikalla oli, ettei saanu mitään kameroita sinne viedä? (vaikka tietenki roudasin kameran sisään)
luopio
05.03.2005 13:58:00
Nyt en kyl uskalla ottaa ku pari kaljaa enne keikkaa ku viime dt:n keikka tuskassa meni niin saatanan nopeesti ohi ku oli aika nahat. Siis kyl mä sen hyvin muistan mut se oli jostai syystä vaan yks kusasu ja keikka ohi. Vähän on revanssimieltä tällä kertaa. Mut tää on kuitenki taktikoitava ku kyl sin filthin aikana pitäs kuitenki jo olla ihan perseet, ei se muuten hyvältä kuullosta.
se "special child"
MV
05.03.2005 14:00:05
ajattelin kyllä ottaakki kameran matkaan (siis digi) ,mutta en tiedä....lienekkö tuolla yhtä tiukkaa kun metallican keikalla oli, ettei saanu mitään kameroita sinne viedä? (vaikka tietenki roudasin kameran sisään)

Itsekkin miettisin et pitäiskö ottaa mutta on kaksi ongelmaa...On ehkä vähän liian iso piilotettavaksi ja menisi pitissä paskaksi...

Paras piilopaikka onkin varmaan munat;)
Deathrace King
05.03.2005 19:47:25

Ei ole kyllä tapana tota heviä käydä selvinpäin kuuntelemssa...

Hevi on siitä hyvää, että sitä voi kuunnella ja katsella tarvittaessa jopa selvinpäin ;)

Ja Kreatorin aikana sit sellainen pitti pystyyn että oksat pois!
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
MV
05.03.2005 19:59:11
Hevi on siitä hyvää, että sitä voi kuunnella ja katsella tarvittaessa jopa selvinpäin ;)

Mä oon meshissä:)
methanol88
05.03.2005 20:33:38

Ehdottomasti, sehän nyt on sanomattaki selvää. Ylihuomenna tapahtuu. PRKL. On muuten tuo enemy of god saatanan hyvä levy. Kohta päästään millen tahtiin moshaamaan..ja tietysti Jürgenin. Kreator!
Koko ajan jano!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)