Aihe: Green Dayn tuotannon mustat lampaat ?
1 2 3
samwyse
04.03.2005 18:57:31

Nimrod kannattaa ostaa, se on paras.

Silloin kun Dookie ilmesty niin sehän oli aivan jumalattoman kova levy ja siitä Green Day-diggailuni alkoikin, niin nyt kun sitä pitkästä aikaa kuuntelin niin eihän siinä ole kuin pari hyvää biisiä. Outoa miten silloin niin täydellinen levy onkin nyt Green Dayn ehkäpä heikoin levy..

Vähän sama. Nimrod ja Insomniac on parhaat. Minun tuntemukseni tosin rajoittuu noihin kolmeen.
Pedroz
04.03.2005 21:01:27

Silloin kun Dookie ilmesty niin sehän oli aivan jumalattoman kova levy ja siitä Green Day-diggailuni alkoikin, niin nyt kun sitä pitkästä aikaa kuuntelin niin eihän siinä ole kuin pari hyvää biisiä. Outoa miten silloin niin täydellinen levy onkin nyt Green Dayn ehkäpä heikoin levy..

Heh. Itse kuuntelin sitä pienen tauon jälkeen tuossa viime viikolla ja hämmästyin siitä, että levy ei ole menettänyt vajaassa kymmenessä vuodessa tehoaan juuri ollenkaan.

Warningia itsekään en ole vielä ostanut, mutta pakko se on joskus jostain halvalla hommata kuitenkin, kun kaikki muutkin levyt löytyy. Insomniac tosin vain kasettina, pitää sekin cd-muotoon päivittää. Oli muuten aikanaan ensimmäinen ostamani äänite.
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
C.F.D.T
05.03.2005 14:47:13
Warningin on mielestäni mielettömän kova: mm. misery, macy's day parade ja minority on erittäin hyviä!
Dookiella soundit on aika laimeet, mutta muuten mukavia biisejä.
Nimrod on erittäin suositeltava!
"You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One
Juha86
05.03.2005 19:31:30
Hmm... mun mielestä niiden tuotanto on yhtä mustaa lammasta Boulevard Of Broken Dreamsia ja Basket Casea lukuun ottamatta.
You and me, we will be part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream...
Royal Banzai
06.03.2005 16:12:01
Warningin on mielestäni mielettömän kova: mm. misery,

Misery on kyllä aika rankka Alabama Song (Whisky Bar) -ripoffi, mut ei se mtn, on se silti hyvä.
Does your mama like to reggae?
novo
06.03.2005 17:19:14
Ja "bändin mukana kasvamisesta" höpisijät hukkukoon kliseisiinsä. Miksi sitten American Idiot taas kuulostaa ihan hyvältä monen korvaan? Regressoituko se bändi taas 15-vuotiaiksi? Täh? Sattuivat vaan tekemään hyvän levyn, jolla on paljon hyviä koukkuja. Warning taas meni vähän pieleen, koukut jäi vähemmälle.

voisi herran tietysti myös tutustua sanoihin ja niiden aiheisiin ja perustella sitten uudestaan
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
kyseinen
07.03.2005 10:14:54
voisi herran tietysti myös tutustua sanoihin ja niiden aiheisiin ja perustella sitten uudestaan

Aa, hyvä pointti, varmaan saattavat olla astetta "kehittyneempiä" tai jotain. Mutta harvapa kommentti tässäkään ketjussa on viitannut sanoituksiin millään tavalla.
el Bastardo
07.03.2005 23:20:22
Insomniac tosin vain kasettina, pitää sekin cd-muotoon päivittää. Oli muuten aikanaan ensimmäinen ostamani äänite.

Ja meikan about kolmas. Yksi eniten kuunnelluista levyista, ei meinaa enaa oikein edes toimia soittimessa. Helvetin hyva latty.

Tosifanihan ostaa sitten viela Bowling bowling bowling parking parkingin ja Shenanigans-b-puoli-kokoelman. Hittikokkari jatetaan kaupan hyllylle, J.A.R:n saa Angus-leffan soundtrackillakin.
Pedroz
07.03.2005 23:29:34

Onkos kenelläkään Foot in Mouth -ep:tä? Lontoossa näin sen aika sikahintaisena joskus, enkä viitsinyt ostaa. Shenanigansista ja Bowling... -ep:stä olen tainnut maksaa yhteensä kuusi euroa, toinen uutena ja toinen käytettynä.
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
Juha86
08.03.2005 11:31:09
Hoho. Kuunteletko muutakin kuin radiota?

Itse asiassa, radiota mä en kuuntele ollenkaan. On mulla sentäs Dookie hyllyssä. Minkä sille voi, jos levyn biiseistä vain yhdessä on fiiliksiä tarjoava melodia.

En mä kyllä paljoa noitten kamaa oo kuullut, mutta nekin vähät, mitä nyt oon kuullu, eivät oo mua varten. Makuasioitahan nää on.. Boulevard of Broken Dreams on vaan juuri sellainen biisi, minkä tyylistä toivois lisää Green Daylta. Mut ilmeisesti se vaan edustaa vähän erilaista tyyliä niitten materiaalissa (kun suurin osa biiseistä on jotain American Idiot -tyylisiä)..
You and me, we will be part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream...
novo
08.03.2005 12:39:45
Aa, hyvä pointti, varmaan saattavat olla astetta "kehittyneempiä" tai jotain. Mutta harvapa kommentti tässäkään ketjussa on viitannut sanoituksiin millään tavalla.

tämäpä tämä on kyllä puoli mihin en itsekään kovin usein kiinnitä hirveästi huomiota...mutta oli joku muukin maininnu lyriikoista viitaten paniikkihäiriöihin ym.
meitu
08.03.2005 16:46:45

Mulla on foot in mouth -levy. Ostin sen joskus divarista, se on ihan pätevä livelätty.
Ne jotka soittaa, ne tietää.
author
08.03.2005 18:15:32
Minä sitten taas olen jo ihan kypsä tuohon Boulevard of Broken Dreams:iin. Ja siitä kiitos Radio Citylle.
novo
08.03.2005 18:19:17
Minä sitten taas olen jo ihan kypsä tuohon Boulevard of Broken Dreams:iin. Ja siitä kiitos Radio Citylle.

tuohon ei ole kyllä paljon lisättävää, paitsi MTV
author
08.03.2005 22:09:15 (muokattu 08.03.2005 22:10:28)
paitsi MTV

Taas uusi lyhenne. Sivistäisikö joku minua ?

Edit. Vai tarkoititko ihan vaan sitä kanavaa ?
novo
08.03.2005 22:48:55
Taas uusi lyhenne. Sivistäisikö joku minua ?

Edit. Vai tarkoititko ihan vaan sitä kanavaa ?

juurikin niin, MTV=Music TeleVision
Dilemma
09.03.2005 18:14:55
Onkos kenelläkään Foot in Mouth -ep:tä? Lontoossa näin sen aika sikahintaisena joskus, enkä viitsinyt ostaa.

Taitaapi löytyä, käytettynä ostin joskus. Muisteloisin et se on japskiversio, mutta töissä kun oon niin en pääse tarkistaan.
"Jesus died for his own sins, not mine"
moottorisaha
09.03.2005 23:38:30 (muokattu 09.03.2005 23:39:11)

Ainakin tämä uusi radiossa soiva tavara on aivan täyttä paskaa. Tekisi joka kerta mieli vetää lättyyn sitä urpoa joka siellä ölisee.
"Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
Anarkiapurilainen
10.03.2005 00:40:37

Kerplunk ja 1,039 Smoothed Out Slappy Hours ovat kelpo levyjä, joiden soundit ovat aivan riittävän hyvät. 1,039 Smoothed..ista on julkaistu vuosi sitten remasterkin muutamilla bonusraidoilla (tosin alkuperäinenkin cd on kokoelma yhdestä lpstä ja parista ep:stä)

http://www.lookoutrecords.com/catal … 41&matrix_id=1011&bnd_id=24
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)