SDMF 05.03.2005 16:39:50 | |
---|
Kaikennäkösiä virheitä tulee kokoajan. Ohhoh , Pitäiskö sun saada aina välillä ettei tartte purkaa huolia täällä ? R.I.P Dimebag darrell |
elbowski 05.03.2005 16:54:37 | |
---|
Ohhoh , Pitäiskö sun saada aina välillä ettei tartte purkaa huolia täällä ? Hah, juu, mutta asiaan: Olen kuullut uudelta levyltä Suicide Messiahin ja aika perus uusbeeälässää se on. Ei se kyllä mitään Motörheadia ole, ei todellakaan. Listen to Black Sabbath or DIE!!
Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25 |
Tympee Huttunen 05.03.2005 17:19:20 | |
---|
Uusi levy olisi hankittavissa, mutta odotetaan nyt vielä hetki. The Blessed Hellride on kyllä hyvä levy. |
JuliusUK 06.03.2005 12:25:17 (muokattu 06.03.2005 12:42:01) | |
---|
HUOM! Ala-ikäiset/tampereella asuvat/ne jotka ei saaneet lippuja Tavastialle, Zakk Wylde tekee keikan Tampereen Pakkahuoneella 7.6, joka on K-16 K-18 anniskelualueen kera. Lippuja myy Lippupalvelu. Itse ilmoitan tän tässä koska ite en ollut huomannut tätä ennen kuin etsin black sabbathin keikkaa lippupalvelun sivuilta sanalla "black" :) sinne siis kaikki!! EDIT: hmm oliskohan tällä Limp Bizikittiä turpaan -jutulla jotain tekemistä että joku toimittaja oli joskus Zakille tokaissut et "hei miks et sä pukeudu lippiksee ja räppärikamoihin kun se nykyää on muotia", ja kai myös horissut jotai Fred Durstista. Tää siis oli niihin aikoihi ku Limp Bizkit oli huipulla. Kyllä se että Zakk o vetämässä kaikkia turpaan näyttää hänne olevan hieman punaniska :) en myöskää tykkää tästä Zakin irakin sodan puoltamista mut plaaplaa musa se tärkein on. BLS rokkaa! EDIT: siitä Limp Bizkit jutusta.. http://www.imperiumi.net/int_2.php?id=353Tekstistä: Entäs antisankarit? Vihaatko ketään enempää kuin Fred Durstia? - You know, tuo juttu meni niin, että Dursthan on jumalauta antiteesi kaikelle, mitä Black Label edustaa. Olin menossa yhdelle keikalle ja siellä sain kuulla, että mä olenkin ihan eilisen uutisia, mun aika on ohi. Kesti helvetin kauan edes päästä sinne sisälle, jossa sitten törmäsin yhteen Interscope Recordsin hemmoon, joka alkoi selittää mulle, että "Tiedätkö, jos muuttaisit imagoasi vähän… hankkiutuisit eroon tuosta vitun viikinki-berserkki-Hell's Angels -lookistasi ja olisit vähän enemmän, niinku, Limp Bizkit". Minä siihen, että ootsä nyt helvetti muka tosissasi? Se vastaa että no, sehän se on nyt niinkuin "in". Tiedustelin siltä, että jos minä nyt alan pitää shortseja ja Vans-tossuja ja hankin Yankees-lippiksen ja olen olevinani Yankees-fani ja pistän lippiksen takaperin päähäni ja rupean räppäämään, sekö se nyt ikäänkuin korjaa kaiken? Munko pitäisi olla, kuin en olisi ikinä soittanut Ozzy Osbournen bändissä? Vittu, mä olen ylpeä siitä, että tulen "samasta sukuhaarasta" Randy Rhoadsin ja Jake E. Leen kanssa, näytä mulle joku helvetin nyky-huuhaa, joka pystyy soittaan sitä kamaa. Suksikoon vittuun. Nythän sen taas näkee, kuka viimeksi nauraa. Noh vähän tuli vääristeltyä tota kun muistin väärin, mutta tossa tuo on. (saako täällä lainata tällein?) myynnissä musta stratocaster runko! Kiinnostuneet, pikaviestittäkää! |
Kassu 06.03.2005 14:55:55 | |
---|
Kävin hakemassa uuden levyn. Eihän sitä ole edes julkaistu vielä? Tunnelin levyssä myytiin. |
spacemonkeyevolution 06.03.2005 15:09:31 | |
---|
Kävin hakemassa uuden levyn. Eihän sitä ole edes julkaistu vielä? Tunnelin levyssä myytiin. Jooh, 8.päivä vissiin virallinen julkaisupäivä, mut tässä on oppinu et levykaupoista voi huoletta käydä kyselees viikkoakin aikasempaan, yleensä sillon levyt on jo saapuneet perille ja monesti löytyyvät hyllystäkin. Vaikkei tietenkään pitäisi. Don't worry, be heavy |
Jooh, 8.päivä vissiin virallinen julkaisupäivä, mut tässä on oppinu et levykaupoista voi huoletta käydä kyselees viikkoakin aikasempaan, yleensä sillon levyt on jo saapuneet perille ja monesti löytyyvät hyllystäkin. Vaikkei tietenkään pitäisi. Jep. Rippaan juuri. |