Aihe: XL-suosituksia
1 2
Evil-Chuck
28.02.2005 15:11:23
Joka ikinen kerta kun puhutaan XL:stä, _mielestäni_ yhdestä Suomen hienoimmista orkestereista, niin joku heittää väsyneen XL5 -jutun kehiin. Ei sillä että se nyt suunnattomasti häiritsisi, ja ihan hyväntahtonen vitsihän se yleensä onkin, mutta kuitenki.

Täytyy sun myöntää, että niillä oli aika komeat lökäpöksyt. Haluaisit ihan varmasti samanlaiset.
Vittu, viinaa!
Ostinaatio
28.02.2005 15:30:03
Joka ikinen kerta kun puhutaan XL:stä, _mielestäni_ yhdestä Suomen hienoimmista orkestereista, niin joku heittää väsyneen XL5 -jutun kehiin. Ei sillä että se nyt suunnattomasti häiritsisi, ja ihan hyväntahtonen vitsihän se yleensä onkin, mutta kuitenki.

No ei tuossa missään, mutta itse en pysty ajattelemaan tuota nimeä ilman, että tulee XL5 nimeä. Hyvä yhtye oli tuo XL, mutta paremman nimen olisivat saaneet omata.
"Die Grenzen meiner Sprache sind die Grenzen meiner Welt." -- Ludwig Wittgenstein
blastoff
28.02.2005 15:42:32
XL5 ... ? :)

Jotain tällaista kommenttia minä jo vähän odottelinkin.

Hyvä yhtye oli tuo XL, mutta paremman nimen olisivat saaneet omata.

Minusta XL oli ihan kuvaava nimi kyseiselle bändille. Eihän ne silloin 90-luvun alussa voineet tietää, että joku idioottimainen poikabändi tulee ottamaan itselleen melkein samanlaisen nimen.
"Hey, It's the sun and it makes me shine"
Evil-Chuck
28.02.2005 15:47:26
Jotain tällaista kommenttia minä jo vähän odottelinkin.

Minusta XL oli ihan kuvaava nimi kyseiselle bändille. Eihän ne silloin 90-luvun alussa voineet tietää, että joku idioottimainen poikabändi tulee ottamaan itselleen melkein samanlaisen nimen.

Mika ceellä on kyllä komea!
Vittu, viinaa!
paranoid android
28.02.2005 20:07:20
Hyvä yhtye oli tuo XL, mutta paremman nimen olisivat saaneet omata.

Niinpä. Harvinaisen huono nimi.
Nahkaliivit paukkuu.
kede
01.03.2005 12:49:52
Mika ceellä on kyllä komea!

Mika ceellä, koska koolla ei ole väliä, HOHOO.
Paijukainen
03.03.2005 13:10:27
Suosittelen siis tuota Visualia.

..Mutta Surreal on ehkä parasta kok. bändiltä.
Ja PlimPlomLePetitBonBon on parhaus.
"Kaikki ihmiskunnan ongelmat johtuvat yhdestä ainoasta asiasta: kyvyttömyydestä istua hiljaa huoneessa." -Blaise Packal
Evil-Chuck
04.03.2005 12:03:32

Kukahan se seksikäsääninen ranskatar on?
Vittu, viinaa!
FoolOnTheHill
04.03.2005 12:46:25

Henkilökohtaisia suosikkeja ovat Jukola ja Jeti, etenkin Jeti on mahtava kokonaisuus. Lemppareiksi tuolta levyltä on noussut Ukkorukka ja nimibiisi. Jukola puolestaan on kaikessa orkestraalisessa mahtipontisuudessaan loistava. Ja Umo vs. XL tavastialla oli hieno kokemus. Parhaat pyrotekniikat ikinä...
JPQ
04.03.2005 20:39:09

Mitäs musaa XL on ? ja toiseksi löytyykös sitä cdeenä ?
hörhö
05.03.2005 17:24:34

Mitäs musaa XL on ? ja toiseksi löytyykös sitä cdeenä ?

Hyvvää instrumentaalia taiderokkia, jossa on hyvä kitaristi ja vibrafonisti. En ole nähnyt muita äänitteitä heiltä, kuin cd-levyjä.
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara, myy mulle halpa av-etunen
jigsore
15.04.2007 22:38:51

Huom! Olet kirjoittamassa yli 770 päivää vanhaan ketjuun!

Nyt on pakko nostaa. Sain tänään Surreal-levyn kuunteluun ja täytyy sanoa että parasta instrumentaalimeininkiä mitä olen vähään aikaan kuullut. Vieläpä suomalaista, uskomatonta. Levyjäkin näyttää saavan melko huokeaan hintaan, jess.
Ebb: 01 02 03
Jamppa2
16.04.2007 17:28:47
Kannattaa hommata se live-Ballet. Siinä Xl:län biisit nousee vielä aivan uusiin fääreihin. Mukana on myös mielenkiintoisia vierailijoita. Tosi hyvät soundit. Suosittelen, vaikkei omistaisikaan vielä yhtään studiolevyä.
Ensin vessa sitten pissa.com
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)